Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

nfz-nft + kratší převodovka


MALE FROG

Recommended Posts

Pánové laboruju teď nad motorem pročetl jsem britská různá fóra ale mám 1.6 NFZ TU5JP 65kw a zajímá mě jestli písty z nft půjdou na nfz respektive jestli s tím zvednu kompresní poměr...

nebo sem našel tohle http://www.106teamracing.net/viewtopic.php?f=7&t=2479&start=0

klika blok 1.6

písty ojnice (pokud jsem pochopil dobře) 1.6 16v (106 gti)

poradtě případně pokud víte nějaké další možnosti záměn...

Vím většina mi odpoví dej 2.0 16v ale nechci:D

[upravil dne 26/7/10 MALE FROG]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci kecat ale myslim že klika a ojnice jsou stejné. tenkrát sem se o to taky zajíma a lovil jsem dlouho v servis boxu. tak jestli se do něj dostaneš najdeš tam mnoho odpovědí. ale jinak jsou ty motory snad stejné až na to že zu5jp2 pracuje s větší kompresí a má trochu jiné sání ale to výkon nejspíš nedělá. Osobně bych zkusil naházet písty do motoru ani nemusí ven motor. na něj tvojí hlavu jestli je nák upravená vačku bud tupjp2 (ale asi je stejhná jako tu5jp) nebo ostřejší a komplet řízení motoru z tu5jp2 včetně sání aby seděla klapka. a měl by jsi mít 10koní navrch ze sériových dílů pokud ještě něco zlepšíš tak třeba ještě více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do serviceboxu bohužel přístup nemám...

no zkusím to vím o saxu které by mohlo být dárcem...

tak to zkusíme:)

takže písty, sání, klapku, jednotku + čidla... kabelový svazek ze saxa bude asi jinej respektive kratší...

samozřejmě opracovat stěny válců + písty TU5JP2 + nové kroužky a šup tam s tím:D

Nemohl by mi tyto info ještě potvrdit přes servicebox?

Díky moc Capy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem ti na to kouk rozdíly mezi 1,6 s 90k a 100k

klika:

90k: 0501h9

100k: 0501h9

tktéž 1,6 16v

ojnice

90k: 060356

100k: 060356 a 060386

vačka

90k (starý) 0801w8

90k (nový) a 100k: 0801w2

tu5j2 0801 k5

tady vidíš co vše je stejné a záměnitelné.

jinak pozor mezi starou a novou hlavou je rozdíl v hloubce usazení vstřikovačů do hlavy nová je má asi o 4mm víc vystrčené nastává problém s uchycením vstřikovací lišty. A novejší má také těsnící plechové kroužky na těsnění zapalovací lišty (mohly by jít přendat).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opět díky moc Capy...

Takže bych měl vyměnit písty (ojnice jsou stejné ale motor o kterém vím má poměrně málo najeto tak asi přhodím celou klikovou soustavu:)), jednotku a motorovej svazek?

Já Vím 10 koní nic extra ale doufám, že hlava přidá taky nějaký koník....

Poslední dotaz kratší převodovku z čeho?

Saxo 1.1?

Vím, že byli 2druhy respektive jiné počty zubů...

Teď tam je sériová 1.6

VIN: VF37CNFZ230787075

Nejsou v serviceboxu i výbrusový velikosti? Kvůli pístním kroužkům...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

výbru je tam jen jeden a to +0,4 k nim písty za 30 683,40 CZK a samo kroužky. Takže max bych to nechal lehce přehonavat nové nevýbrusové kroužky.

převodovky na tu mě nák nezajímali tak nevím jedině na xu motory. Ale řek bych že nejlepší volba by byla z 1300 rally.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No písty nový asi dávat nebudu to už by bylo absolutně nerentabilní...

Dám asi kliku ojnice písty ze saxa, nový kroužky, pánve apod,....

a pak si pohraju s tou elektrikou případně mám jiné řešení a to jednotku EFI Euro 1...

Převodovku z Rally sehnat je umění na vrakách nemají nikde sháněl jsem sání z rally nikde nic... Jedině mě napadá Británie ale doprava...

1.1 má krátkej stálej převod ale nevím jestlí pásne na 306 systém je asi stejnej ale myslím že jsou 2druhy počtu zubů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to by pásnout měla. a kratší bude vím o diskvalifikaci saxa vts protože tam měl právě tuhle převodovku a bylo vidět už na startu jak tam sázel kvalty oproti ostatním. No počkej ty umíš sehnat ero efinu jo a za nákej rozumnej peníz? nebo bys koupil novou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu to muset risknout...

Propozice říká

1.

MOTOR

Všechny vozy smí používat motor libovolné automobilové značky. Materiál uložení motoru je libovolný, místo uložení motoru musí zůstat původní. Jinak veškeré úpravy bez omezení, pouze obsah motoru musí odpovídat zařazení do třídy.

1.

SPOJKA

Materiál a počet lamel libovolný.

1.

PŘEVODOVKA

Počet stupňů a převody libovolné, systém řazení libovolný.

1.

DIFERENCIÁL

Je povolen samosvorný diferenciál.

1.

POHON

Koncepce pohonu musí zůstat zachována jako u původního vozidla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...