Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

automat 4/6 stupnova prevodovka


jarda007

Recommended Posts

Ahoj vsem!

Nevim, jestli to davam zrovna do spravne kategorie, ale chtel bych se zeptat na automatickou prevodovku u 407sw. Toto auto si chci co nejdrive poridit, ale docetl jsem se, ze jsou jak 4(do roku 2005) tak i 6-ti stupnove aut.prevodovky. Cetl jsem, ze samozrejme 6-ti je lepsi, ale bohuzel samozrejme i drazsi, ty 4 jsou ve skutecnosti na tom jak, se spolehlivosti, spotrebou (zda neni jeste vetsi nez u 6-ti stupnove), atd.

Dekuji vsem za info

Jarda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhaus65

Spolehlivost stejná , u ojeteho auta záleží na předešlém používání. Automat nad 100 000 km nekupovat, nebo velmi dobře vyzkoušet.

Jak tím myslíš na předešlém používání...to jako,že tam dáš rychlost a zmáčkneš plyn,že předešlej to dělal jinak?:myslim

Takže abych se už ted bál co se vyvrbí,když mám 98 000km...

Nemohu moc porovnávat,protože mám 4aut,ale asi ta 6aut bude mít líp rozdělené rychlosti a tím pádem o něco menší spotřebu,ale o tolik to určitě nebude.

Já bych se automatu vůbec nebál,rozbit se může jak manual tak automat,ale u manualu,když si přece koupíš ojetinu,tak tam rozhodně budeš měnit hned spojku a nebo v nejbližší době.(ale to určitě sám víš)

A jak je viz výše spotřeba to je podle tabulek,takže bud budeš mít spotřebu o 1litr víc a nebo o 2 :D

[upravil dne 26.7.2010 John_Ice]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

ja mám 2,0 Hdi 4. stupňový automat a myslím že je to pre dvojliter postačujúce (spotreba: mesto 8,5-9 l, priemer 7,2 l, diaľnica 5,6l) Skúšal som aj 6-stupňový ktorí je efektívnejší ale mal vyššiu spotrebu v meste (10,4 l), čo ma dosť prekvapilo. Ale ked som pozrel origo. tabuľku v návode na použitie tam mal 2,0 HDi 6-St. tiež vyššiu spotrebu písanú...tak neviem.

Ale nad 120 tis treba vždy vymeniť olej a filter nakoľko to je dosť dôležitá vec v AT prevodovke.

Poznám jeden voz čo má 400 tis. 4.st prevodovku a ide bez problémov ale každých 60 tis. mení v prevodovke olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

diky vsem za poznatky a odpovedi... No, tak ted jsem na vazkach, mam na vyber automat 6st, kterej ma najeto 140tisic nebo manual ktery ma o nejakou tu tisicovku navic... No aspon budu mit nad cim premyslet a oboje dobre vyzkouset, viz odkazy:

6st automat: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/peugeot/407/8155558

manual: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/peugeot/407/8055385

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhaus65

:D

Ve všech autoadaptabilních převodovkách se načítá hodnota opotřebení. Kdo s tím bude jezdit jak dobytek, tak ji samozřejmě načte dřív.

Může se tahat , omezeně. Nesmí se davát N. Atd. Tohle vše ovlivní životnost.

Proč se nesmí dávat N- neutrál? Na co tam pak je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kajvet

Původně zaslal: Milhaus65

:D

Ve všech autoadaptabilních převodovkách se načítá hodnota opotřebení. Kdo s tím bude jezdit jak dobytek, tak ji samozřejmě načte dřív.

Může se tahat , omezeně. Nesmí se davát N. Atd. Tohle vše ovlivní životnost.

Proč se nesmí dávat N- neutrál? Na co tam pak je?

pokud budeš dávat N každou chvilku, třeba na světlech (už jsem to taky viděl) tak opotřebováváš tu spojku tam, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

obe autá vyzerajú celkom dobre podľa foto... dobrá výbava :cool:

Skús si preveriť históriu vozu ak máš takú možnosť.

ale je pravda, že keď raz zvykneš na Automat tak už sa ti do manuálu nebude chcieť.

A s tým neutrálom to nemôžeš hádzať za jazdy ale keď dlhšie stojíš na mieste tak to nevadí.

Prajem dobrú voľbu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Milhaus65

N se nedavá za jízdy , kvůli mazání převodovky.

a to ještě v dnešní době existují lidi,že vyhazujou rychlost v automatu?Vždyt tam je jasně vodící drážka a tím pádem zub a ještě tolik toho bylo o nich napsané...to si ani nepřipouštím,že by takle někdo mohl jezdit.

U starejch automatů bylo číslování 3,2,1 a byly ,,za sebou,,a tam to bylo povolené.

Jinak já ani nevyřazuji v manualu,vždyt to nemá ani cenu,jo když dřív byly karburátory tak možná tam něco člověk ušetři,ale v dnešní době... :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já taky ne, ale když vím, že budu stát někde na červenou u objíždky tak dám N

VF36ERHRE21201773

MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10BTED4

PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ AUTOM PŘEVODOVKA 4

TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ

BARVA KAROSERIE LAK ŠEDÝ ALUMINIUM

TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ VZOR ANDORRE + KŮŽE L019 \"RS\"

BARVA ČALOUNĚNÍ \"FT\"

PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) AUTOM PŘEVODOVKA 4HP20

MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW

Datum zač. záruky : 04/04/2005

17/03/2006 117620301 3CNP47101 0000653893 CONNECTEUR X8P 29577 KM IT

Jediný záznam.

[upravil dne 26/7/10 Milhaus65]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...