Jump to content

fiat ulysse motor nebo turbo


bobika35
 Share

Recommended Posts

chci se zeptat jel jsem z Chorvatska a auto začalo z ničeho nic ztrácet vykon a kouřit je to 2,1 td a trochu rachotit jak traktor jel jsem dal a asi po 30 km na plyn nereagovalo hrozně moc kouřilo a rachotilo ztratilo výkon pak uz neslo ani nastartovat .Co se mohlo stát nevím jen to že mě praskl klínový řemen /ale ne uplne rozmotaval se/ tak jsem ho nechal vyměnit i pry nejakou kladku a potm se toto stalo asi po 150 km . Díval sem s e na olej a je ho 1x tolik přibyl.Nevíte co to může být?Vím po netu je to těžké říct ale aspon něco .Děkujiza každý názor

Link to comment
Share on other sites

Zvětšit množství oleje se samo od sebe nemůže,jen v případě prasknutí hlavy or těsnění pod ní, a to již pak není olej,ale emulze ,není potom černý či hnědo černý,ale šedivý.Takže dle Tvého popisu si myslím,že se Ti motor odporoučel do věčných lovišť.

Link to comment
Share on other sites

Černý kouř znamená hodně paliva,takto kouří když se přidá na čerpadle z důvodu špatných tlaků.Nejprve identifikovat závadu potom teprve mudrovat zda se to vyplatí opravit nebo ne!Nejdříve zkontroluj rozvody,a množství oilu-vypustit a dát new nebo dát z5 spr.množství.I když je to nepravděpodobné,ale dle toho co píšeš je možné že ti ho \"doplnili \".

Link to comment
Share on other sites

Pokud se roztřepil řemen vnějšího příslušenství, je poměrně časté, že nějaký kousek přeleze přes kryt a spadne do rozvodů, a rozvody přeskočí. Podle popisu je to velmi pravděpodobné. Buď hodně rád, že se to nepotkalo. Nastavení rozvodů bych kontroloval v první řadě. Že je v oleji nafta by nebylo nic překvapivého.

Link to comment
Share on other sites

diky za váše názory , jsem nasraný protože se to stalo v chorvatsku kde mě vyměnily ve zn.fiat servis klínový řemen a nap.kladku.stálo to 3900kun/14000 kč/

a asi po 150 km možná ani ne to udělalo to o čem sem už psal,

odtah ze Zadaru do zlína dalších 20 000 kč .Ted musím nabrat trochu sil než někoho seženu aby se na to podíval zatím díky

Link to comment
Share on other sites

To ségra dopadla na dovolený podobně, ale skončilo to pro ní lépe. Taky se jí v Itálii u Octavie přetrhl drážkový řemen a musela jet do značkového servisu VW. Zjistili že je špatná nějaká volnoběžka u alternátoru, vyměnili to, novej řemen a řekli si o 260 euro. Ujela 30 km a stalo se to znovu. Takže nazpátek do servisu a zjistili že je špatnej nějakej napínák. Takže znovu vše vyměnili a že byli slušný, řekli si ještě o 30 euro a pak už auto v pohodě dojelo do cz.

Link to comment
Share on other sites

pokud neubyla voda a pribyl olej,tak je v nem nafta,protoze,ani fiat si neumi vyrobit olej;)nejspis se upekly krouzky a ztratilo to tlaky ve valci nafta se pri stlaceni dostane pres krouzky do klikove skrine a tim i do olejove naplne,cerne to kouri,protoze valec nema tlak na zapaleni nafty a ta jde castecne do vyfuku a castecne do toho oleje.ten cerny dym je nespalena nafta,ale to je jen jeden z moznych problemu,taky se mohlo rozpadnout turbo a zbytky lopatek nasat pres sani do valce ktery se tema ulomkama vydre.vysledek je v podstate stejny.

[upravil dne 28/7/10 ty]

Link to comment
Share on other sites

To TY- pokud motor kouří černě -jde tam hodně paliva a je spálené!!!!! Špatně spálená nafta kouří šedě!!!!!!!!!!

Byl jsi v minulosti na vojně u tankánů či u otéček? pokud ano,tak bys měl vědět,že této vlastnosti se využívalo k zadýmení prostoru-nafta se vstřikovala do výfuku.Konkrétně to měly T-55 nebo třeba OT-62 Topas a snad i OT-64 SKOT .S ostatním bych docela souhlasil.

Ale je také možné ,jak psal Oddie-díky porušenému drážkovému řemenu přeskočil rozvodový a to způsobilo černý dým.

Link to comment
Share on other sites

souvislosti vnimam dobre,ale on pise ze zacalo ztracet vykon az cca po 30ti km padlo uplne:P ale od klavesnice je kazdy mechanik,a i ja jen tipuju,muze tam toho byt hodne.postup bych videl 1:rozebrat motor 2:dat za pravdu uzivateli TY 3:sednout do auta a jet pro novy motor:D

Link to comment
Share on other sites

Troufám si říct, že to způsobilo Turbo. Když se vysype, začne enormně brát olej a u 807, Ulyse, C8 a Lancie Phedra, je mezi Turbem a Intercoolerem na hadici takový sifon, který když se zaplní olejem, uzavře přívod vzduchu z filtru do motoru a přestane to jet úplně. Stačí hadici od vzduch. filtru odpojit a hrábnout do něj-osička bude mít velkou vůli. Pozor při demontáži té hadice z Cooleru-můžou vytéct klidně dva, tři litry oleje!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...