bobika35 Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 chci se zeptat jel jsem z Chorvatska a auto začalo z ničeho nic ztrácet vykon a kouřit je to 2,1 td a trochu rachotit jak traktor jel jsem dal a asi po 30 km na plyn nereagovalo hrozně moc kouřilo a rachotilo ztratilo výkon pak uz neslo ani nastartovat .Co se mohlo stát nevím jen to že mě praskl klínový řemen /ale ne uplne rozmotaval se/ tak jsem ho nechal vyměnit i pry nejakou kladku a potm se toto stalo asi po 150 km . Díval sem s e na olej a je ho 1x tolik přibyl.Nevíte co to může být?Vím po netu je to těžké říct ale aspon něco .Děkujiza každý názor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Předpokládám že po tom co přibyl olej ubyla voda v chladiči, to by ukazovalo na prasklou hlavu nebo něco podobnýho, těžko říct, nepišeš jak to kouřilo, černě, nebo bíle? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dýzl Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Zvětšit množství oleje se samo od sebe nemůže,jen v případě prasknutí hlavy or těsnění pod ní, a to již pak není olej,ale emulze ,není potom černý či hnědo černý,ale šedivý.Takže dle Tvého popisu si myslím,že se Ti motor odporoučel do věčných lovišť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobika35 Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 kouřil černě, a voda neubyla nemohli mě něco podělat s rozvodama nebo s motorem když vyměnily klínový řemen a napínací kladku.Protože to udělalo hned po té výměně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 To mohli, to by vypadalo na posunutý rozvod, ale proč je tam hodně oleje?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobika35 Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 nemuze jít do oleje nafta??? nevím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobika35 Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 olej vypada normalne neni to emulze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobika35 Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 zatím se jenom ptam protoze mě to nasralo a nechci ulysseho zatím ani vidět ,ptám se jestli to vůbec bude mít cenu to spravovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dýzl Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Černý kouř znamená hodně paliva,takto kouří když se přidá na čerpadle z důvodu špatných tlaků.Nejprve identifikovat závadu potom teprve mudrovat zda se to vyplatí opravit nebo ne!Nejdříve zkontroluj rozvody,a množství oilu-vypustit a dát new nebo dát z5 spr.množství.I když je to nepravděpodobné,ale dle toho co píšeš je možné že ti ho \"doplnili \". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Původně zaslal: bobika35 nemuze jít do oleje nafta??? nevím Muže, pokud ji tam jde moc tak jednak to hulí a jednak se nespalená prosakne přes vuli na kroužkách do oleje, jestli olej smrdí naftou a je řídký se poznat dá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Pokud se roztřepil řemen vnějšího příslušenství, je poměrně časté, že nějaký kousek přeleze přes kryt a spadne do rozvodů, a rozvody přeskočí. Podle popisu je to velmi pravděpodobné. Buď hodně rád, že se to nepotkalo. Nastavení rozvodů bych kontroloval v první řadě. Že je v oleji nafta by nebylo nic překvapivého. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobika35 Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 diky za váše názory , jsem nasraný protože se to stalo v chorvatsku kde mě vyměnily ve zn.fiat servis klínový řemen a nap.kladku.stálo to 3900kun/14000 kč/ a asi po 150 km možná ani ne to udělalo to o čem sem už psal, odtah ze Zadaru do zlína dalších 20 000 kč .Ted musím nabrat trochu sil než někoho seženu aby se na to podíval zatím díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 To bych radši ten vnější řemen uřízl, nesvítil a jel přes den až kam to dojede... Mmch. aspoň ten řemen si na cesty do zahraničí vozím, aby nebyl odkázanej na cizí servis s každou kravinou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filas1 Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 To ségra dopadla na dovolený podobně, ale skončilo to pro ní lépe. Taky se jí v Itálii u Octavie přetrhl drážkový řemen a musela jet do značkového servisu VW. Zjistili že je špatná nějaká volnoběžka u alternátoru, vyměnili to, novej řemen a řekli si o 260 euro. Ujela 30 km a stalo se to znovu. Takže nazpátek do servisu a zjistili že je špatnej nějakej napínák. Takže znovu vše vyměnili a že byli slušný, řekli si ještě o 30 euro a pak už auto v pohodě dojelo do cz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ty Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 pokud neubyla voda a pribyl olej,tak je v nem nafta,protoze,ani fiat si neumi vyrobit olej;)nejspis se upekly krouzky a ztratilo to tlaky ve valci nafta se pri stlaceni dostane pres krouzky do klikove skrine a tim i do olejove naplne,cerne to kouri,protoze valec nema tlak na zapaleni nafty a ta jde castecne do vyfuku a castecne do toho oleje.ten cerny dym je nespalena nafta,ale to je jen jeden z moznych problemu,taky se mohlo rozpadnout turbo a zbytky lopatek nasat pres sani do valce ktery se tema ulomkama vydre.vysledek je v podstate stejny. [upravil dne 28/7/10 ty] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dýzl Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 To TY- pokud motor kouří černě -jde tam hodně paliva a je spálené!!!!! Špatně spálená nafta kouří šedě!!!!!!!!!! Byl jsi v minulosti na vojně u tankánů či u otéček? pokud ano,tak bys měl vědět,že této vlastnosti se využívalo k zadýmení prostoru-nafta se vstřikovala do výfuku.Konkrétně to měly T-55 nebo třeba OT-62 Topas a snad i OT-64 SKOT .S ostatním bych docela souhlasil. Ale je také možné ,jak psal Oddie-díky porušenému drážkovému řemenu přeskočil rozvodový a to způsobilo černý dým. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Ono by to chtělo vnímat v souvislostech, že? Výslovně píše Z NIČEHO NIC. Tedy skokově. Vážně si někdo myslí, že se v jednom okamžiku, během sekundy, zapekly kroužky??? To snad ne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ty Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 souvislosti vnimam dobre,ale on pise ze zacalo ztracet vykon az cca po 30ti km padlo uplne:P ale od klavesnice je kazdy mechanik,a i ja jen tipuju,muze tam toho byt hodne.postup bych videl 1:rozebrat motor 2:dat za pravdu uzivateli TY 3:sednout do auta a jet pro novy motor:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan UL Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Troufám si říct, že to způsobilo Turbo. Když se vysype, začne enormně brát olej a u 807, Ulyse, C8 a Lancie Phedra, je mezi Turbem a Intercoolerem na hadici takový sifon, který když se zaplní olejem, uzavře přívod vzduchu z filtru do motoru a přestane to jet úplně. Stačí hadici od vzduch. filtru odpojit a hrábnout do něj-osička bude mít velkou vůli. Pozor při demontáži té hadice z Cooleru-můžou vytéct klidně dva, tři litry oleje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.