Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

20 SW 1,4 16V Malý výkon


marcox

Recommended Posts

Zdravím,

měl bych takovou malou prosbičku, Mám 207 SW 1.4 16V a mělo by to mýt výkon 70 KW (motor EP) před rokem jsem jezdi na 206 2.0 HDI 66KW...

Nevím čím to je ale 207 se mi zdá úplně mrtvá... žádné prudké rozjezdy hrabačky - spíš mám pocit když bych se o něco podobnýho pokusil že motor spíš zdechne....

Diagnostika dnes hlásí žádnou poruchu (mám Peugeot planet)..

Je to fakt takový rozdíl mezi 66 kw dieselem a 70 kw Benzínem ? vím že 207 sw dělají v 1.4 8V... to asi už nemůže jet vůbec....

Někde na netu jsem četl že 207 s 1.4 1V má živý motor...

(auto má najeto 30k teď a je 3 roky staré) Kde by mohl být popř problém? Filtr vzduchu jsem čistil,..

[upravil dne 25/7/10 marcox]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Benzínový motor vyžaduje odlišné zaobchádzanie ako naftový. Benzínový motor má krútiaci moment i výkon posunutý k vyšším otáčkam a ak s ním jazdíš ako s dieslom tak nebude živý nikdy. Ideálne je nájsť si výkonový diagram svojho motora a tam uvidíš aké otáčky potrebuje.

georgegg bol rýchlejší....

[upravil dne 25/7/10 pastorek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím otáčky pro benzín musí být , nafta je nepotřebuje možná asi naopak více naftě škodí.. Jen mě spíš zaráží také výkon - třeba do kopce... tam kde jsem s diselem jel na 5 a zrychloval tak tam s benzínem spomaluju a podřazuju 5-4 až skoro 3 na horizontu - a to nejsem naložený, 2 dospělé osoby + jedno mimino, 3 tažky nákupu..;) ..

Minulý týden jsem jel z Fabii 1.6 benzín a to bylo něco jiného... Pravda 7Kw navíc a 200 kg méně... ale že by až tak moc velký rozdíl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne ohledne turbodiselu a 2.0 je mi to jasne ale Fabia 1.6 a ta mi pripadla ze jede pomnerne slusne a to podle me neni tak velky rozdil jen 7KW - a prý turbo nema . Asi by to bylo nejlepsi zkusit se projet stejnym autem a pak srovnat jestli nekde neni problem... Jeste me napadlo ze vyzkousim test zrychleni na 100KM/h nekde jsem cetl ze by to melo byt cca za 10,5s.. nevim jestli PP2000 ma nejaky testovaci nastroj, ale scanmaster asi ano... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

tak jsem dnes jel na obed z prace a trozku jsem si dal zalezet na otackach... A je pravda ze je to znat .. sice to neni zady extra rychlik ale urcity vykon oproti nizkym otackam tam urcite je... Jedine co se mi nelibi je za pri rozjezdu kdy jsem chtel pri studenem motoru rychlejs akcelerovat tak se zacal jakoby dusit, pak neco skublo a uz to ficelo.. co by tam mohlo byt?

vim ze na 206 HDI jsem mel jednou v zime problem s EGR ventilem a chovalo se to podobne, pak to trhlo a vykon byl zpet... ale jestli se nepletu tak benziny nemaji EGR nebo jo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně myslím za studena, že nastartuju při dnešní teplotě (23°C) a cca po 1/2 minutě se rozjedu.. samozřejmě jsem to netočil na 6000 otáček ale chtěl jsem se rozjet a nějak to nejelo.. Skoro jako fakt ten EGR na dieselu tam vím že se mi sekla a pak auto nejelo víc jak 1200 otáček.. Nemohla by to být svíčka? má to najeto 30 K a zatím nebylo měněno..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...