marcox Odesláno 25. červenec 2010 Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 Zdravím, měl bych takovou malou prosbičku, Mám 207 SW 1.4 16V a mělo by to mýt výkon 70 KW (motor EP) před rokem jsem jezdi na 206 2.0 HDI 66KW... Nevím čím to je ale 207 se mi zdá úplně mrtvá... žádné prudké rozjezdy hrabačky - spíš mám pocit když bych se o něco podobnýho pokusil že motor spíš zdechne.... Diagnostika dnes hlásí žádnou poruchu (mám Peugeot planet).. Je to fakt takový rozdíl mezi 66 kw dieselem a 70 kw Benzínem ? vím že 207 sw dělají v 1.4 8V... to asi už nemůže jet vůbec.... Někde na netu jsem četl že 207 s 1.4 1V má živý motor... (auto má najeto 30k teď a je 3 roky staré) Kde by mohl být popř problém? Filtr vzduchu jsem čistil,.. [upravil dne 25/7/10 marcox] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 25. červenec 2010 Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 a v jakym spektru otáček jezdíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 25. červenec 2010 Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 Benzínový motor vyžaduje odlišné zaobchádzanie ako naftový. Benzínový motor má krútiaci moment i výkon posunutý k vyšším otáčkam a ak s ním jazdíš ako s dieslom tak nebude živý nikdy. Ideálne je nájsť si výkonový diagram svojho motora a tam uvidíš aké otáčky potrebuje. georgegg bol rýchlejší.... [upravil dne 25/7/10 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 25. červenec 2010 Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 benziny 16v \"idu\" tak od 3000ot/min vyssie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durko Odesláno 25. červenec 2010 Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 tak tak vyskusaj jazdiť s otackami 2800 až 4500 a potom skus porovnávať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegascream Odesláno 25. červenec 2010 Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 tak, tak. Aj mne dokáže Tdi čkový Passat ujsť keď nestihnem včas podradiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcox Odesláno 25. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 Vím otáčky pro benzín musí být , nafta je nepotřebuje možná asi naopak více naftě škodí.. Jen mě spíš zaráží také výkon - třeba do kopce... tam kde jsem s diselem jel na 5 a zrychloval tak tam s benzínem spomaluju a podřazuju 5-4 až skoro 3 na horizontu - a to nejsem naložený, 2 dospělé osoby + jedno mimino, 3 tažky nákupu.. .. Minulý týden jsem jel z Fabii 1.6 benzín a to bylo něco jiného... Pravda 7Kw navíc a 200 kg méně... ale že by až tak moc velký rozdíl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 25. červenec 2010 Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 Nemůžeš porovnávat jednačtyřku s dvojlitrem. Ne nadarmo se říká, že objem ničím nenahradíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. červenec 2010 Sdílet Odesláno 25. červenec 2010 To je zbytečná diskuse, srovnávat benzín s turbo dieselem, navíc v jiným autě a jinak zpřevodovaný... pokud máš podezření, že to není ono tak se tady s někým domluv na projetí stejného auta. Maloobjemový benziňák musíš prostě točit a točit s tím nic nenaděláš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcox Odesláno 26. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 jasne ohledne turbodiselu a 2.0 je mi to jasne ale Fabia 1.6 a ta mi pripadla ze jede pomnerne slusne a to podle me neni tak velky rozdil jen 7KW - a prý turbo nema . Asi by to bylo nejlepsi zkusit se projet stejnym autem a pak srovnat jestli nekde neni problem... Jeste me napadlo ze vyzkousim test zrychleni na 100KM/h nekde jsem cetl ze by to melo byt cca za 10,5s.. nevim jestli PP2000 ma nejaky testovaci nastroj, ale scanmaster asi ano... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 26. červenec 2010 Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 mne sa zda tiez felda 1.3 a cordoba 1.4 zivsia ako chevrolet cruze 1.6 16v(viem je to ina trieda, vaha atd...)...proste 16v chce vyssie otacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robozv Odesláno 26. červenec 2010 Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 16V ziju nad 3000 ot/min skus to a uvidis ja mam tento motor v 307ke pod 3000 to neni nic ale nad 3000 je to o niecom inom na krizovatke na akceleraciu necham aj svagrovu naftovu 85KW octaviu:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcox Odesláno 26. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 Zdravim, tak jsem dnes jel na obed z prace a trozku jsem si dal zalezet na otackach... A je pravda ze je to znat .. sice to neni zady extra rychlik ale urcity vykon oproti nizkym otackam tam urcite je... Jedine co se mi nelibi je za pri rozjezdu kdy jsem chtel pri studenem motoru rychlejs akcelerovat tak se zacal jakoby dusit, pak neco skublo a uz to ficelo.. co by tam mohlo byt? vim ze na 206 HDI jsem mel jednou v zime problem s EGR ventilem a chovalo se to podobne, pak to trhlo a vykon byl zpet... ale jestli se nepletu tak benziny nemaji EGR nebo jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robozv Odesláno 26. červenec 2010 Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 na studeny motor by som ho radsej netocil urcite pockaj ked sa zohreje. Pri studenom to robi aj mne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. červenec 2010 Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 Benzíny EGR mají, za studena to prosím netoč, dokud se motor neohřeje na provozní teplotu tak pěkně zlehka jinak odejdou stírací kroužky - na to stačí jedna zima... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcox Odesláno 26. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 Jasně myslím za studena, že nastartuju při dnešní teplotě (23°C) a cca po 1/2 minutě se rozjedu.. samozřejmě jsem to netočil na 6000 otáček ale chtěl jsem se rozjet a nějak to nejelo.. Skoro jako fakt ten EGR na dieselu tam vím že se mi sekla a pak auto nejelo víc jak 1200 otáček.. Nemohla by to být svíčka? má to najeto 30 K a zatím nebylo měněno.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcox Odesláno 26. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 Tu je ten EGR? Jako el mag ventil? ( na obr 4) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.