Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Traktor 407sw SERVIS!!!???


moulalaluna

Recommended Posts

Prosím vás,

poznáte niekto šikovného mechanika (odborníka!) na P407 na Slovensku, ideálne nie ďaleko od Trnavy???

Je absurdné, aby som už viac ako mesiac naháňal niekoho, kto mi povie, čo tomu autu skutočne je! Mám vymenenú spojku, zotrvák, rozvody, olej, filtre všetky.

Ďakujem

PS: Staršie symptómy: príspevky \"Traktor 407sw\".

Nový prejav: pri vypínaní motor akoby zasekne a dosť nasucho... pri pridávaní plynu sa pridalo k traktoru dunenie a po vyšliapnutí novej(!) spojky akoby krátky šramot... Ja už nevládzem.

Podľa mechanika je to zdravý zvuk agresívneho motora a tečúcich trysiek sa netreba chytať.... :bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmmm, nejsi sam kamarade, mi se auto zmenilo v traktor taky po vymene rozvodu, vymene spojky a setrvaku atd, pak jeste silentbloku atd ....

od te doby mi to nikdo nevysvetlil, co se jako mhlo stat, natoz aby se v tom nekdo rypal ... uz to neresim, nemam cas, chut ani penize ... je to uz pres rok a pul :)

toho mechanika bych nakopal do prdele, nebo ho vymen ...

jestli ti ho nekdy nekdo \"odtraktoruje\", tak dej vedet, za takovy zazrak si priplatim ... hodne stesti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Už som sa dlhšiu dobu chystal napísať sem stav opráv, ďakujem teda za pokopnutie. Takže:

1. Kopanie do spojkového pedálu, zásadné klepanie z motora a kolísanie otáčok na voľnobehu vyriešila výmena spojky a najmä zotrváku. Menili sa naraz aj s rozvodmi a vodnou pumpou, nemyslím si však, že by to robili rozvody a pumpa.

2. Vstrekovací systém je v poriadku, vrátane trysiek a vysokotlakového čerpadla. Vymenili sa iba prepadové trubky, budeme ich ešte kontrolovať. Vstreky sú piezoelektrické od Siemensu (VDO), menej náchylné na opotrebenie - som bol informovaný z viacerých aj neautorizovaných servisných miest - meniť ich neplánujem.

3. Traktorový zvuk zostáva, i keď v menšej miere. Mesiac už vozím v kufri originál nový EGR ventil, čakám na mechanika, kým na to bude mať čas. Počítač vykazuje poruchu klapky, takže je už zničený, čistenie nezabralo. Podľa viacerých informácií je pôvodcom traktorového zvuku práve EGR ventil nakoľko sa zvuk prejaví iba pri zábere motora, nie na voľnobehu - definitívne to však potvrdí jeho výmena.

4. Zvýšenie prevádzkovej teploty malo na svedomí počasie :mad: - veľmi sa mi tomu nechcelo veriť, ale teraz, keď je chladnejšie, teplota 80°C je späť.

Čo ale výrazne vplýva na zvuk tohto auta je, žiaľ, nafta. Došiel som k záveru, že v Trnave NIE JE taká ČS, kde by som natankoval a jazdil spokojný. Môžem natankovať V-Power Diesel, no keď ho dám v Bratislave alebo v Žiline, je to 100a1. To isté na podiv platí, ak porovnám V-Power z Trnavy (alebo iný Diesel z akejkoľvek pumpy v TT, pretože som otestoval asi skutočne všetky) s najbežnejším dieselom z iných miest. Neveril som vplyvu nafty, lebo som prešiel snáď všetky ČS v TT. Stačilo raz nabrať obyčajný diesel na Einsteinovej v Ba... v Trnave už netankujem. A je pre mňa ťažké určiť, kto je medzi slepými jednookým kráľom. Všetko na prd.

Ďakujem všetkým za pomoc a konzultácie. V aute mám vymenené snáď už všetko, takže na 200tis. km je snáď zase pokoj. Zmenil som prácu, nejazdím už skoro vôbec a rád by som si \"pořídil\" niečo menšie, asi benzín (nechcem chudáčika diesla trápiť v meste), preto by som auto rád predal, na rozumnej cene sa rád dohodnem. Ak by niekto vedel o potenciálnych záujemcoch, ktorí jazdia dlhšie trasy, nech sa pokojne ozvú. S autom sa viem v pohode v kombinovanom režime zmestiť do 6ltr.

Pekný deň všetkým :papa

[upravil dne 22/9/10 od moulalaluna]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...