Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2,0 16 180k


Capy

Recommended Posts

otázky zástavby nebo přestavby dílů z tohoto motoru z 307. do mi16. Funguje tento motor s řídící jednotkou samostaně bez dalších náležitostí z 307. Pokud ne měla by hlava s pístama pasovat do litinových 2,0 motů mi16 nebo 306 gti?

Takto by šli jednoše a poměrně levně získat další koníky navíc. Nejlépe použitím částí motoru do staršího bloku s řídící jednotkou z 307.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom obecně - určitě je jednodušší hodit celej motor. Nevím jak dalece sou kompatibilní novější motory se staršíma autama ale pokud by se jednalo o stejnou \"modelovou řadu\" motoru tak půjde třeba jen o to udělat si vlastní držáky motoru, nebo s jinýma silenblokama apod. Taky jde někdy přehodit starou elektroniku na novější motory (čídla apod.).

Problém s mícháním bloku a hlavy je většinou totíž rozdíl v mazacích a chladících kanálkách.

[upravil dne 23/7/2010 Fusion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen mi to napadlo že když se to dělá tak to není třeba složitě vymýšlet. Právě ani nevím jestli modelová řada motorů je stejná když tenhle je značen jako EW10 a starší XU10. Asi se budu muset podívat pod kapotu místní 307cc která jej má

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...