p307hdi Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Poprosím Vás o rýchlu radu, čo by to tak mohlo byť. Včera som išiel cca 30 km v pohode pred tým počas dňa tiež ok. Len z ničoho nič sa rozsvietila kontrolka motora a umrel. Keď vytiahnem kľúč na chvíľu a potom začnem štartovať tak preštartuje a zdochne a keď chcem znova, tak už nechce vôbec preštartovať. Keď zas vytiahnem kľúč a nechám mu naťahať čerpadlom tak zas ide preštartovať a dosť. Čo to môže byť. Ďakujem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SB Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Skus náhradný kľuč, môže to byť imobilizer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael coupé Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 a nebo nejaké cidlo jako ja,byl jsi na dia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p307hdi Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 nie ešte nebol. to fakt môže byť imo? zničoho nič? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael coupé Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 co mas za rok?myslím,že by to hlasilo spatny klic ne?teda me v 607 to hlasilo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegg Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 muže to být imo z ničeho nic, už jsem to jednou zažil, jeli jsme v autě najednou se rozsvítila kontrolka imobilizéru, když jsme dojeli na místo chcípli tak už jsme pak nenastartovali, ale pug asi nemá kontrolku:nevim tak by to asi hlásil pc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 V každém případě to chce diagnostiku. Nejspíš bude problém v palivovém podávacím čerpadle, anebo vůbec v palivové soustavě. Kdyby to byl immo, tak se rozsvítí kontrolka klíče a ani neblafne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael coupé Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 co pal.filtr kdy jsi naposledy menil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxo Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 jak povedal HonzaZ, ten imo to asi nebude z jim popsanych duvodu. Co tak stary dobry a znamy DRV?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Immo nebude delat problem. Prispevky nademnou maji nejspis pravdu... Ale DRV myslim ne. [upravil dne 25.7.2010 straki007] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p307hdi Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 už sme vyskúšali ventil vo vstrekovacom čerpadle, teraz ideme skúsiť vymeniť trisku. Diagnostika hlásila chybu trisky č. 1, čo podľa mechanika môže byť ktorákoľvek. tak neviem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 TW nejdriv podavaci cerpadlo jestli vam dava alespon bar do vysokotlakeho cerpadla. Nebo tam mas siemens?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p307hdi Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 Keď sme to pozerali cez komp, tak ukazovalo 30kPa +-. Koľko by malo dávať asi tak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanculD Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 1 bar = 100kPa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p307hdi Posted July 28, 2010 Author Share Posted July 28, 2010 šak to už viem, ale to ukazoval počítač, tak neviem kde to bolo merané. Aj tak je to žalostne málo. Mnooo uvidíme, skúsime dopravné čerpadlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p307hdi Posted July 28, 2010 Author Share Posted July 28, 2010 Táák, vysokotlakové čerpadlo ok (otestované v servise), trisky OK (testované), dopravné čerpadlo vymenené a auto stále ništ. Už fakt neviem. So z toho zúfalý. Nemáte nejaké iné rady? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarda_K Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 U mého Hdi je v palivovém filtru \"ventilek\" který reguluje tlak paliva. Samotné čerpadlo je schopné dodat větší tlak, ale je tímto ventilem regulované. Kdyby ti to propouštělo při nižším tlaku do zpátečky, tak by to mohl být důvod proč máš nízký tlak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan UL Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 EGR ventil. Běží to právě tu chvíli, než motor nasaje výfukové plyny a ihned bez kyslíku zdechne. Stačí na zkoušku dát mezi vstup do sání a EGR ventil místo těsnění plech-už jsme to na 2 a 2.2 HDi řešili několikrát a chová se to přesně takhle... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p307hdi Posted July 30, 2010 Author Share Posted July 30, 2010 Počítač stále vykazuje chybu vstrekovač č 1 a pri odpojení všetkých vstrekovačov aj po resetovaní. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 30, 2010 Share Posted July 30, 2010 A kdyz ji vymazes tak je tam porad?? Jeste jedna vec mne napada... Mas pred sacim potrubim klapku vzduchu?? A kdyz nastartujes pod plynem tak taky zdechne? [upravil dne 30.7.2010 straki007] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.