crazybiker Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Nazdar chalani, mam jeden problem.Vcera som si nahodil na auto elektrony, a dnes ako som siel domov,som totorsku roztocil-120 max ma v zakrutach tie kolaje(vyjazdene useky) normalne hadzali.Je to normlane pri nizkoprofilovych pneu??? alebo mam tam nejaky problem??? MAm tam ted 195/50 R15 Viete mi v tom poradit? ci viac nafugnut, ci menej? ako to riesite??? Inac to sedi na cetse uz bohovsky, pred tym v kazdej zakrute pistali pneu, ale ted to je brutalne, len tie kolaje keby neboli :-S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Zacal bych asi serizenim geometrie, pri ni by servis mohl odhalit i nejakej vadnej cep [upravil dne 22/7/2010 Medvěd] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazybiker Posted July 22, 2010 Author Share Posted July 22, 2010 nj, jeden cap je tam asi zly, lebo mi tam neco klope, musim skontrolovat ktory, a pred tym s inymi pneumatikami to neorbilo, preto som taky prekvapeny :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Predpokladam, ze predesla kola byly 14´´, u vetsich kol se takove veci projevuji rychleji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko306 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 pozry v akom stave sú guľové čapy spodné, vrchné, silentbloky ramien, poprípade bývajú na liatich diskoch (teraz neviem ako sa tomu nadáva) také nilonové ako keby vymedzovacie podložky na osi disku a tie môžu byť zlé. S tými podložkami si ešte ale počkaj na názor niekoho iného, lebo pri ich poškodení väčšinou hádže aj disk pri vyšších rýchlostiach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaBoTeR Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Sevas, najskor to budu tie spodne capy. A s nafuknutim gum moc nespekuluj, doporucujem 2,1 - 2,2 atm. Podhustene alebo prehustene pneu sa akurat zle zjazdia. Tiez jazdim na 15\"195/50 a bez problemov, sedia jak pribite, a nemam auto ani znizovane, vsetko jak ma byt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Capy Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 není kolo jako kolo. Když jsem auto koupil jel jsem po karlovarce domů a nemoh se to udržet na silnici v těch kolejích kola 6x15 et 20 195/50/15. hned letěli na prodej a nová 7x15 et15 195/50/15 a pohoda nic takového se neděje. Může být také možná příčina nevhodné rozměry disků a kol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 je to těma kolama, i když odstraníš vůle, moc si nepomůžeš--toť moje zkušenost (myslím v těch ,kolejích\') [upravil dne 23/7/10 ozzy56] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazybiker Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 tak dnes som siel, auto vyprazdnene-mal som este stare disky v kufri,lebo som to vymienal u frajerky (ona byva v cinziaku) tak som s tym behal tak v kufri, ono to je uz lepsie.... ovela lepsie.Ale mam vacsi problem, podla STK mi brzdy nebrzdia rovnomerne.. a to proc? ten rozdelovac-brzdovy valec pri posilnovaci mam vymenit ci??? inac este k tomu.... asi som mal moc tazky zadok a lahky predok, lebo ked tomu vytnem,podradim a dam plny plyn to robi zas, hadze sem tam...(ale len v kolajach) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko306 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 nesúmernosť brzdenia ti môže robiť aj zahrdzavený valček alebo stará brzdová kvapalina. S tým hádzaním a plávaním to budú asi spodné guľové čapy. Ak si bol na STK (legálne a poctivo) tak ti technik musel povedať či nemáš nejakú vôlu na prednej náprave. Tam by som potom aj hľadal príčinu plávania auta. [upravil dne 23/7/10 marko306] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Na \"plavání\" auta mají vliv i tlumiče, to jen tak mimochodem;) Nesouměrnost brzd zapříčiní zavzdušnění, přidření pístku nebo špatný zátěžák (pokud ho máš- na zadní nápravě). Jinak nejen spodní čepy, ale i čepy řízení dokážou nepěkně rozhodit geometrii. A v jakym stavu máš silentbloky ramen? Mě špatný silentbloky ramene odrovnaly prakticky novou pneumatiku během čtyř měsíců (po vlítnutí do škarpy jsem na ně nekoukl a jezdil, dokud jsem si o dráty nepropíchl prst na ruce). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazybiker Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 jj na stk mi povedal ze na spolujazdcovej strane je vola v cape(v dolnom cape) to aj vymenim akonahle budem mat nato cas... a tie brzdy-kvapalina nova, zhrdzavene nei su valce.... raz ked sme este mali 1,6 405 nam pokazilo ten valec-co je pri posilnovaci- a brzdilo to tiez tak blbo ze predna soferova strana brzdila a zadna spolujazdcova a dalsie nebrzdili..... no oypatm sa este mechanika.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dýzl Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Naposledy jsem pocítil \"plavání\" ve fiatu 125P-když jsem ho před cca 15 roky koupil,tak byl na diagonálních pneu a šíleně plaval,po výměně za radiální to ustalo.Jo a ještě na BéXu,tam to způsobovali čepy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Taky to muzou delat pneu, muzou byt sjety u jedny strany sjety vic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazybiker Posted July 25, 2010 Author Share Posted July 25, 2010 Pneu ne, tie su rovnomerne zjete... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.