Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kontrola opravy tesnenia pod hlavou.


salomen27

Recommended Posts

1,8TD.66 KW.Ale ide mi o to že je ta ručička aj tak dosť citlivá a dosť ľahko ide pri záťaži hore.Proste či aj v zýchto horkách vám ta ručička leží ako pribitá na 90 alebo to kolíše?Mimo mesta aj mne 80 + -.ale na križovatkách v zápchach a tak.

[upravil dne 22/7/10 salomen27]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Papírově jsem sice měl 1,8TD ale skutečně tam byl atmosféra, typ 162 nebo DJZ , a běžně držel teplotu do 80°C,sahary běželi jen jednou před jeho smrtí-praskl blok po předchozím přetěsnění hlavy (Ventily,gufírka ventilů,těsnění pod hlavou....).Nyní na X1 před i po výměně termostatu max 80°C při cca 79 spíná sahara.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám TD a mě drží běžně kolem 75. ve městě když je horko tak 90 a potom sepnou sahary takže se krásně schladí....

do kopce při větší zátěži snadno stoupá teplota mě k 90. a to mám chladič s obyč diesela:D

málo kdy jde teplota přes 90 stupnu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...