Jump to content

Kontrola opravy tesnenia pod hlavou.


salomen27
 Share

Recommended Posts

Zdravím,poraďte mi dával som zase meniť tesnenie pod hlavou a ako zistím podľa ručičky teploty vody či sa správne drží teplota.Na akej hodnote sa vám teraz drží teplota a či tá ručička v tomto teple kolíše alebo ako?Díkes.

Link to comment
Share on other sites

1,8TD.66 KW.Ale ide mi o to že je ta ručička aj tak dosť citlivá a dosť ľahko ide pri záťaži hore.Proste či aj v zýchto horkách vám ta ručička leží ako pribitá na 90 alebo to kolíše?Mimo mesta aj mne 80 + -.ale na križovatkách v zápchach a tak.

[upravil dne 22/7/10 salomen27]

Link to comment
Share on other sites

Papírově jsem sice měl 1,8TD ale skutečně tam byl atmosféra, typ 162 nebo DJZ , a běžně držel teplotu do 80°C,sahary běželi jen jednou před jeho smrtí-praskl blok po předchozím přetěsnění hlavy (Ventily,gufírka ventilů,těsnění pod hlavou....).Nyní na X1 před i po výměně termostatu max 80°C při cca 79 spíná sahara.

Link to comment
Share on other sites

mám TD a mě drží běžně kolem 75. ve městě když je horko tak 90 a potom sepnou sahary takže se krásně schladí....

do kopce při větší zátěži snadno stoupá teplota mě k 90. a to mám chladič s obyč diesela:D

málo kdy jde teplota přes 90 stupnu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...