salomen27 Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Zdravím,poraďte mi dával som zase meniť tesnenie pod hlavou a ako zistím podľa ručičky teploty vody či sa správne drží teplota.Na akej hodnote sa vám teraz drží teplota a či tá ručička v tomto teple kolíše alebo ako?Díkes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazybiker Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 aky motor? ja mam 1,9 i benzin, a mimo mesta 70-80.. ale rodicia maju 1,9 TD a co ma prekvapilo tak 100°C,ale asi musim vymyt chladic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salomen27 Posted July 22, 2010 Author Share Posted July 22, 2010 1,8TD.66 KW.Ale ide mi o to že je ta ručička aj tak dosť citlivá a dosť ľahko ide pri záťaži hore.Proste či aj v zýchto horkách vám ta ručička leží ako pribitá na 90 alebo to kolíše?Mimo mesta aj mne 80 + -.ale na križovatkách v zápchach a tak. [upravil dne 22/7/10 salomen27] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godzila.01 Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Mno mně u benzína v zácpě putuje od 85-100,moc se mu mrzákovi nechce chladit když stojí,ale neuvaří se,asi by chtělo vyčistit chladič..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundee Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Mě 1.9TD za jízdy s termostatem na 83°C držel lehce pod 90° a při zátěži stoupal ke 100°až 105°, v kolonách do 95°. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dýzl Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Papírově jsem sice měl 1,8TD ale skutečně tam byl atmosféra, typ 162 nebo DJZ , a běžně držel teplotu do 80°C,sahary běželi jen jednou před jeho smrtí-praskl blok po předchozím přetěsnění hlavy (Ventily,gufírka ventilů,těsnění pod hlavou....).Nyní na X1 před i po výměně termostatu max 80°C při cca 79 spíná sahara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kloub Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 mám TD a mě drží běžně kolem 75. ve městě když je horko tak 90 a potom sepnou sahary takže se krásně schladí.... do kopce při větší zátěži snadno stoupá teplota mě k 90. a to mám chladič s obyč diesela:D málo kdy jde teplota přes 90 stupnu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.