dobrmik Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 na diagnostice vyjela chyba 1594 neví někdo po čem jít??čidlo nové,sahara jinak jde,přes dia. rele č 1 se spustí normál-pomalá rychlost,relé č. 2 nic..jen to cvaká a sahara stojí..už fakt nevím po čem mám jít.. [upravil dne 27/7/10 dobrmik] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobrmik Posted July 21, 2010 Author Share Posted July 21, 2010 to fakt nikdo neví?že by špatná komunikace mezi řj motoru a saharou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobr Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 tak vyměň nebo zaměň relé! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobrmik Posted July 22, 2010 Author Share Posted July 22, 2010 tak to je jasnacka ze jsem tohle zkousel!dalsi poznatek se zaplou klimou na miste vse ok jen se rozjedu tak na 2 a zacne pipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobr Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 a zkusil, zda-li jde napětí z relé do ventilátoru? Měř napětí přímo na ventilátoru na 1. a pak na 2. stupeň Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobrmik Posted July 22, 2010 Author Share Posted July 22, 2010 nechápu to...na starém čidle postupně ohřeju zapalovačem,ventilátor se spustí a teplota vylítne na +-100st.......ohřeju motor a nic..teplota pořád 90st. a začne pípat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masa.mira Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Měl jsem podobnej problém na 307 ,ať ti elektrikář změří průchodnost proudu v kabelech mezi svorkovnicí u ventilátoru a nejbližší daší svorkovnicí,třeba to je tam-já měl přerušenej kabílek a nešla mi pomalá rychlost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.