drobec.sk Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Zdravím všetkých. Mám otázku. Nedal by sa nejako upraviť tempomat tak,aby fungoval aj pri zaradenej 3?? keď človek ide po dedine 50-tkou tak je to celkom dosť na 4-ku... Ako to vlastne funguje,nieje náhodou nejaké čidlo v prevodovke podľa ktorého RJ vie že mam zaradenu 4 a 5?? Mám 307 SW 2.0HDi r.v.2003 diky za všetky odpovede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark734 Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 uz sa to tu riesilo a myslim ze BSI to vyhodnocuje podla pomeru otacky motora/rychlost(v km) ak si dobre pamatam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherOne Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Zaradená rýchlost sa vypočítava z pomeru otáčok motora a kolies. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 S poměru otáček motora a dané rychlosti v km...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drobec.sk Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 Původně zaslal: Přema S poměru otáček motora a dané rychlosti v km...... hm... A neskušal to niekto?? keď sa dá auto načipovať-upraviť mapy a tak by sa možno dalo aj ten tempomat upraviť... neviem,preto sa pýtam:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 No jasně, \"stačí\" hacknout BSI a přepsat ji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 To by musel někdo komplet nahrát nový program do BSI s jinou podmínkou.....no a to nevím kolik by si za to někdo vzal a ještě jestli by to někdo zvládl....... [upravil dne 20-7-10 Přema] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Komerčně těžko, to by se musel najít někdo, kdo má reverzní inženýring jako hobby... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drobec.sk Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 Původně zaslal: Přema To by musel někdo komplet nahrát nový program do BSI s jinou podmínkou.....no a to nevím kolik by si za to někdo vzal a ještě jestli by to někdo zvládl....... [upravil dne 20-7-10 Přema] Takže sa to asi dá.Však je to len sofware.Keď sa dá softwarowo odstraniť FAP(a to má zásadnejší vliv na motor,a celkovo na funkčnosť motora) tak sa určite bude dať aj toto.Len neviem kto by to urobil.Možno by som sa stým pohral sám. len jedine čo mám je diagnostika na peugeot/citroen a tam sa nedá modifikovať software BSI. Nejaké napady? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Diagnostikou to nejde..... no nemyslím si že bych kvůli takové (pro mě blbosti) nechal vrtat do BSI a čekal co to udělá...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.mycTD Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Původně zaslal: drobec.sk Takže sa to asi dá.Však je to len sofware.Keď sa dá softwarowo odstraniť FAP(a to má zásadnejší vliv na motor,a celkovo na funkčnosť motora) tak sa určite bude dať aj toto.Len neviem kto by to urobil.Možno by som sa stým pohral sám. len jedine čo mám je diagnostika na peugeot/citroen a tam sa nedá modifikovať software BSI. Nejaké napady? jasne, vsak jsou to jen cisla priznam se, ze strukturu BSI neznam, ale odstraneni FAPu si predstavuju, jako napaleni 0 misto nektere jednicky. ale menit nejake koeficienty, ktere jsou tam beztak primarne kvuli necemu jinemu a tempomat je jen jedno z vyuziti, aby jsi zjistil, ze tempomat jde (v pripade uspechu) na 3., ale pro zmenu nejde na 4.st, bo jsi pro tu trojku zapomel dopsat kus kodu... hele, me se to nejak nezda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qcko Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Najlahsie je ist cez obec 70 a mozes mat zapnuty tempomat:aut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drobec.sk Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 Původně zaslal: Qcko Najlahsie je ist cez obec 70 a mozes mat zapnuty tempomat:aut no keby bola dovolená,tak idem aj 80 Keby mi tak vedel niekto poradiť čo mi treba a aký program na skopírovanie a uravovanie softwaru BSI (a aj RJ). Však ono nakoniec nieje až tak moc čo pokaziť.keď si človek urobí zálohu softwaru. a keď niečo nebude fungovať tak zase to vráti späť... Škoda že som si nevšimol keď som bol vo fappoff.cz na odstranenie FAP-u aký software používa ten chlapík.... Najväčší problém je asi v tom,že je o tomto málo informácii.Keď som bol aktivovať tempomat,tak som videl čo ten chlapík používa (peugeot planet) a čo to dokáže. Tak som si to už dokázal pozhánať,lebo som vedel ako sa to volá.(sice china ale funguje.kupil som ju ešte predtým ako som objavil toto forum)... [upravil dne 20/7/10 drobec.sk] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qcko Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Podla mna sa ti bude kazit motor a budes ho zbytocne trapit, ak by sa ti to podarilo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Důvod, proč nejde na trojku je podle mě spíš ten, že by to při ubírání a přidávání cukalo. On se s tím ten tempomat moc nemaže. K poškozování nebo trápeení motoru důvod nevidím. Jinak je rozdíl v aktivaci něčeho standardního, co se dělá běžnou diagnostikou, a v nestandardní úpravě, která pochopitelně diagnostikou nejde a musí se něčím hacknout. Namátkou stáčení kilometrů, přepis VIN, odstavení imobilizéru (např. když se použije ŘJ z jiného auta), to všechno se dělá něčím, co předtím musel vyzkoumat nějaký hacker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durko Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 a prečo to chceš vlastne meniť? ja mam 1,6 HDI a chodím 50 uplne v pohode na 5-ke aj bez tempomatu. na 1,8 16V na tempomate na 5-ke v pohode. to chceš mať vyššie otáčky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Původně zaslal: drobec.sk ...keď človek ide po dedine 50-tkou tak je to celkom dosť na 4-ku... Môžeš presnejšie a konkrétnejšie definovať čo si predstavuješ pod pojmom \"celkom dosť na 4-ku\" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Že je ten motor celkem dost podtočenej. Což u 80kW verze s pětikvaltem teda je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko306 Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Sprav si ručný plyn ako mali Vétriesky alebo Tatry a máš po probléme. Nastavíš si otáčky na ktorej koľvek rýchlosti a ideš Sorry za ale príde mi to veľmi, ale veľmi zbytočné. Tempomat je na diaľnicu kde máš v podstate jedno tempo a nie do dedín, kde musíš stále uberať, pridávať a podraďovať, lebo tam idú babky z kostola o 50m zas dedo na bicykli pod parou z krčmi a ďalej zas tlupa cigáňov s károu so železom. Ten motor by sa iba trápil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherOne Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 1,6 80kW pri 50km/h na štvorke točí okolo 1600 čo je tesne pod maximom krútiaceho momentu (1750rpm). Bežne takto jazdím pokiaľ je voľná cesta, motor si len pradie. Pre rýchlejšiu akceleráciu je však vhodnejšie podradiť na trojku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.