Jump to content

oklamanie tempomatu


drobec.sk
 Share

Recommended Posts

Zdravím všetkých. Mám otázku. Nedal by sa nejako upraviť tempomat tak,aby fungoval aj pri zaradenej 3??

keď človek ide po dedine 50-tkou tak je to celkom dosť na 4-ku...

Ako to vlastne funguje,nieje náhodou nejaké čidlo v prevodovke podľa ktorého RJ vie že mam zaradenu 4 a 5??

Mám 307 SW 2.0HDi r.v.2003

diky za všetky odpovede

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Přema

S poměru otáček motora a dané rychlosti v km......

hm... A neskušal to niekto?? keď sa dá auto načipovať-upraviť mapy a tak by sa možno dalo aj ten tempomat upraviť...

neviem,preto sa pýtam:myslim

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Přema

To by musel někdo komplet nahrát nový program do BSI s jinou podmínkou.....no a to nevím kolik by si za to někdo vzal a ještě jestli by to někdo zvládl.......

[upravil dne 20-7-10 Přema]

Takže sa to asi dá.Však je to len sofware.Keď sa dá softwarowo odstraniť FAP(a to má zásadnejší vliv na motor,a celkovo na funkčnosť motora) tak sa určite bude dať aj toto.Len neviem kto by to urobil.Možno by som sa stým pohral sám. len jedine čo mám je diagnostika na peugeot/citroen a tam sa nedá modifikovať software BSI.

Nejaké napady?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: drobec.sk

Takže sa to asi dá.Však je to len sofware.Keď sa dá softwarowo odstraniť FAP(a to má zásadnejší vliv na motor,a celkovo na funkčnosť motora) tak sa určite bude dať aj toto.Len neviem kto by to urobil.Možno by som sa stým pohral sám. len jedine čo mám je diagnostika na peugeot/citroen a tam sa nedá modifikovať software BSI.

Nejaké napady?

jasne, vsak jsou to jen cisla :aut

priznam se, ze strukturu BSI neznam, ale odstraneni FAPu si predstavuju, jako napaleni 0 misto nektere jednicky. ale menit nejake koeficienty, ktere jsou tam beztak primarne kvuli necemu jinemu a tempomat je jen jedno z vyuziti, aby jsi zjistil, ze tempomat jde (v pripade uspechu) na 3., ale pro zmenu nejde na 4.st, bo jsi pro tu trojku zapomel dopsat kus kodu...

hele, me se to nejak nezda :)

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Qcko

Najlahsie je ist cez obec 70 a mozes mat zapnuty tempomat:aut

no keby bola dovolená,tak idem aj 80 :aut

Keby mi tak vedel niekto poradiť čo mi treba a aký program na skopírovanie a uravovanie softwaru BSI (a aj RJ).

Však ono nakoniec nieje až tak moc čo pokaziť.keď si človek urobí zálohu softwaru. a keď niečo nebude fungovať tak zase to vráti späť...

Škoda že som si nevšimol keď som bol vo fappoff.cz na odstranenie FAP-u aký software používa ten chlapík....

Najväčší problém je asi v tom,že je o tomto málo informácii.Keď som bol aktivovať tempomat,tak som videl čo ten chlapík používa (peugeot planet) a čo to dokáže. Tak som si to už dokázal pozhánať,lebo som vedel ako sa to volá.(sice china ale funguje.kupil som ju ešte predtým ako som objavil toto forum)...

[upravil dne 20/7/10 drobec.sk]

Link to comment
Share on other sites

Důvod, proč nejde na trojku je podle mě spíš ten, že by to při ubírání a přidávání cukalo. On se s tím ten tempomat moc nemaže. K poškozování nebo trápeení motoru důvod nevidím. Jinak je rozdíl v aktivaci něčeho standardního, co se dělá běžnou diagnostikou, a v nestandardní úpravě, která pochopitelně diagnostikou nejde a musí se něčím hacknout. Namátkou stáčení kilometrů, přepis VIN, odstavení imobilizéru (např. když se použije ŘJ z jiného auta), to všechno se dělá něčím, co předtím musel vyzkoumat nějaký hacker.

Link to comment
Share on other sites

Sprav si ručný plyn ako mali Vétriesky alebo Tatry a máš po probléme. Nastavíš si otáčky na ktorej koľvek rýchlosti a ideš :D Sorry za :xvul ale príde mi to veľmi, ale veľmi zbytočné. Tempomat je na diaľnicu kde máš v podstate jedno tempo a nie do dedín, kde musíš stále uberať, pridávať a podraďovať, lebo tam idú babky z kostola o 50m zas dedo na bicykli pod parou z krčmi a ďalej zas tlupa cigáňov s károu so železom. Ten motor by sa iba trápil.

Link to comment
Share on other sites

1,6 80kW pri 50km/h na štvorke točí okolo 1600 čo je tesne pod maximom krútiaceho momentu (1750rpm). Bežne takto jazdím pokiaľ je voľná cesta, motor si len pradie. Pre rýchlejšiu akceleráciu je však vhodnejšie podradiť na trojku.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...