Jump to content

Odpojení hadic od Palivového čerpadla P-406


Zbyňa1
 Share

Recommended Posts

Teď jsem to byl vyzkoušet a červený spínač OK. Zapnul jsem klíče a hned poklepal na plast toho čerpadla a ono zabručelo. Nastartovat šlo. Po chvilce jsem zkusil nastartovat znovu a zase nic . Znovu jsem poklepal a zase to naskočilo. Muže to byt jen nějaký kontakt v čerpadle ? Ale je pravda, že když ty klíčky zapnu a čerpadlo jede, tak je více hlučné než dříve.

Link to comment
Share on other sites

To je asi tím, že hledám pomoc, jak se dá. Pozitří mám odjíždět s rodinou na dovolenou a tak na vyřešení mám jen zítřek a dnes mi to jak naschvál udělalo poprvé. Přečetl jsem snad všechny vlákna s touto tématikou. Omlouvám se všem, kterým se moje zmatkování

zdá přehnané...

Link to comment
Share on other sites

podle tvého popisu,kdy čerpadlo reaguje jen na poklepání, je na 100% v čudu a podle čísla nahoře na čerpadle si kup jiné--jinak budeš mít na dovolené problémy,sám jsem to zažil a ještě k tomu v cizině...:(

Link to comment
Share on other sites

Mnoho zajíců myslivcova smrt :D Pokud potřebuješ rychle tak se to úplně neslučuje s levně. Odkaz jsem ti dal třeba v jiným vlákně, jinak není problém i koupit jen samotný motor http://www.aukro.cz/item1138718029_palivove_cerpadlo_citroen_peugeot_hdi_diesel_nove.html asi to bude Polsko... nebo vrakoviště, nebo někdo z místních co rozprodávají.... Odkud jsi?

Link to comment
Share on other sites

Je to jasný, na dovolenou se jede o něco později, hned objednám kompletní nové na tom odkaze co jsi poradil, ale nevím zase zda to nevadí když na konci toho čísla je 027 a já tam mám 005. Asi to nevadí, že, nikde jinde jsem nenašel přímo s tím číslem co mám.

[upravil dne 19/7/10 Zbyňa1]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Zbyňa1

Je to jasný, na dovolenou se jede o něco později, hned objednám kompletní nové na tom odkaze co jsi poradil, ale nevím zase zda to nevadí když na konci toho čísla je 027 a já tam mám 005. Asi to nevadí, že, nikde jinde jsem nenašel přímo s tím číslem co mám.

[upravil dne 19/7/10 Zbyňa1]

taky jsem měl koncové 005 a výroba made in czech rep.,(tato čerpadla byla nejvíce poruchová),čerpadlo s tímto číslem už nekoupíš,ale vyrábějí se náhrady s jiným číslem,což tě nemusí zajímat--podle VIN zjisti přesné číslo dílu v serboxu a pak ho už normálně koupíš...,

P.S.číslo dílu by mělo být 1525 Z3:myslim

[upravil dne 19/7/10 ozzy56]

Link to comment
Share on other sites

taky sem mnenil.. .cena odpovida... plsu nejaky dorbasky za praci....

Ale covece do zabreha asi nezajedes... maji tam toho ted pokokot.... v kazdym priapde tam zavolej oni ti ho objednaji a namontuji... pokud poprosis.. ja tam jedu zitra odpoledne... na coffe.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: koblih69

Mnoho zajíců myslivcova smrt :D Pokud potřebuješ rychle tak se to úplně neslučuje s levně. Odkaz jsem ti dal třeba v jiným vlákně, jinak není problém i koupit jen samotný motor http://www.aukro.cz/item1138718029_palivove_cerpadlo_citroen_peugeot_hdi_diesel_nove.html asi to bude Polsko... nebo vrakoviště, nebo někdo z místních co rozprodávají.... Odkud jsi?

jen pro upřesnění--na odkazu není samotný motor,ale vlastní čerpadlo,které se dá namontovat do plastového koše místo starého vadného čerpadla--je tu i podrobná výměna i s foto od člena Xantík--to znamená,že stačí vyměnit jen čerpadlo za cca 1400 kč,nemusí to být celý díl i s měřičem paliva...;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...