Houdas Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Ahoj, potřeboval bych poradit, mám 605 2,1 TD, manual klima, nespíná mi klimakompresor....(je vyzkoušenej, funguje). Hledalo se v el. vyměnili jsme kabely atd... stále to nefunguje. Dala by se obejít ŘJ klímy???? Propojit kompresor na přímo???? (samozřejě přes relé atd), bude klima chladit???? Díky za odpověď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Je dost tlaku chladiva? Pokud ne, nepujde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Řj klimy se dá obejít, stačí kompresor odpojit a připojit ho přez relé napřímo, tak se dá zkusit jestli spíná, ale jak psal Benžík pokud budeš mít nízkej tlak tak se ti nesepne, je to ochrana proti zadření kompresoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdas Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 Chladiva je dost, je to nově naplněný.... Jen je prostě někde nějakej problém v el. což dohledat je docela složitý.... Skoro celá kabeláž v motoru je nová. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Můžeš zkusit odpojit presostat (je u ventilu vysokotlaku) a propojit kontakty konektoru. Jeden pár kontaktů je na spínání ventilůtoru chladiče, druhý spíná kompresor. [upravil dne 19/7/10 Benžík] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdas Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 Vyzkoušeno, bez výsledku..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Tak jedině to, co píše Freedy. A nebo to máš jako já. Po doplnění (z flašky s chladivem, ne z plnicího stroje) byla přeplněná a taky nešla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdas Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 Teď je tam tlak 5 atm což by mělo stačit na spínání kompresoru..... pro úplné doplnění je potřeba ho sepnout, což mi nešlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Tlak nesmi byt ani moc nizky ani moc vysoky aby se to sepnulo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdas Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 To vím, prý minimální spínací tlak je 2.5 atm, .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdas Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 Spíš mi jde o to, jestli ta klíma bude fungovat, pokud bude propojená napřímo a budu spínak kompresor jiným tlačítkem.... nepůjde to přes ŘJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Fungovat to bude, ale je to dost nebezpečný, protože nevim jak uhlídáš teplotu výparníku, aby ti nezamrzal a zároveň aby si tu klimu nepřetížil a nepopraskalo ti to, protože když ti to bude běžet dlouho a neuchladí se to tak v potrubí narůstá tlak a proto je tam ten ventil presostatu, kterej ti odstaví kompresor, při velkym tlaku. Ta zkouška s tim relátkem je jen aby sis ověřil, že je v pořádku kompresor. Pokud bys potřeboval tak plánek na tvoje auto určitě bud mít a dalo by se to najít. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdas Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 Tak kdyby to šlo, tak plánek by se hodil, protože bez něj je docela složitý hledat, kde by mohla být závada.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Může zapojit ten spínač seriově s presostatem a nic se nestane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Dej mi ještě rok výroby, ať je to přesnější. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdas Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 tak podle oken by to měl být rok výroby 93, ale těžko říct :-D Je dělaná přestavba, tak papíry jsou z jiného auta:cool: [upravil dne 20/7/10 Houdas] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Máš to na emailu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdas Posted July 22, 2010 Author Share Posted July 22, 2010 Díky..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdas Posted July 24, 2010 Author Share Posted July 24, 2010 Huráááááááááááááááááááá práce se zdařila a klima chladí................... všem díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.