marko306 Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 A mám tu zas problém. Motor mi nechce naskočiť. Prišiel som domov, auto zhasol, o 10min. som chcel ísť preč a motor mi nechcel naskočiť. asi tak na siedmi raz naskočil, ale tak všelijak, potom šiel niečo pod 750 ot/min asi tak 5sek. a zdochol. viac už nechcel naskočiť. Teplota motora bola 80 stupňov, palivomer ukazuje asi štvrť nádrže, pumpičkou som natlakoval sústavu či náhodou nie je niekde netesnosť sústavy,ale nič sa nejavilo. Večer keď klesne teplota motoru, tak ho chcem ísť skúsiť naštartovať či nepôjde. Nejaké problémy pred tým nejavil iba sem tam mi tiež nechcel za tepla naštartovať, ale po asi 5-10 sekundách točenia chytil. Vopred ďakujem za reakcie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Rozvody jsou ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 17. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 jj, rozvodu sú ok. Mám teraz nový poznatok, auto malo asi 50 stupňov a pekne naštartovalo, bez problémov. Otázka teda znie prečo auto nechytá keď je zohriate? EDIT: Dnes ráno som zas naštartoval studené auto a namiesto 1000ot/min na voľnobehu za studena mal motor cca 900ot/min. Žeby sa rozštelovalo vstrekovacie čerpadlo? [upravil dne 18/7/10 marko306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 19. červenec 2010 Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 Co ten modry snimac teploty chladiacej kvapaliny? Nemas s nim nieco? V nasich autach sa nim riadi aj elektronika casovania vstreku v vsetrekovacieho cerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 19. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 Žeby som mal nakoniec ja zlé hodnoty odporov na ňom a ty by si mal dobré? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cocka2 Odesláno 19. červenec 2010 Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 Něco podobnýho se stalo i mě.Po hrozném nasrartovaní kdy se motor hádal při 600 otáčkách jsem pumpičkou na filtru napumpoval naftu.Otáčky se srovnaly a já mohl odjet.Při dalším startu se to opakovalo.Pomohla mi výměna naftového filtru.Od té doby v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 19. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 Napumpovať som skúšal aj ja, nepomohlo. Pal. filter má cca 10 000km. Teraz ako neni teplo tak je všetko zdá sa v poriadku. Zatial ďakujem za postrehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 19. červenec 2010 Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 Ja som tie termistory v sobotu pomeral, ked som mal tusim 80 ci 90 stupnov na budiku, tak ti to vecer alebo zajtra poslem. Skus potom porovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.