Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

SOS vlitnul jsem do vody


a.l.k.a

Recommended Posts

dnes se mi dodarilo vletet do asi 30-40cm hluboke zatopene silnice. vjel jsem tam asi rychlosti 40km za hod. silnice byla zatopena asi 15metru a bylo to v zatacce. na konci stal favorit a jeste asi 2 auta s blikacema tak jsem dupnul na brzdu a chciplo mi to. po otoceni klickem jsem mel vynulovany palubni display - blikalo nastaveni hodin a misto starteru se ozvalo jen pipnuti a nic se nedelo. parkarat jsem to zkousel, pal jsem tomu nechal nekolik minut a uz to zacalo tocit ale ne a na to naskocit. zjistil jsem ze mam prasklou pojitku v motoru /30tku/ a po vymenene uz to zacalo chytat. asi 5krat mi to chciplo, otacky litaly jak zbesily ale pak se chytnul a bezel ok. akorat z toho sel chvili hroznej dym (sedivej) a na silnici pod vyfukem zustal flek cernych sazi. ptam se jestli jsem mohl neco znicit, pripadne co bych mel zkontrolovat.

motor je 406 2.0 Hdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No najskor sa dostala voda do alternatora a riadiacej dosky motora. Ja by som auto v garazi odpojil od baterie a hned pozrel ci nie je vlhky konektor na riadiacej jednotke a popripade ju aj otvoril a gugol dovnutra.

Dufam ze ti nenasalo vodu do mototra, lebo to by bol koniec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to vysušil, co půjde ( alternátor... ) vyfoukal tlakovým vzduchem. Asi to šlo i do sání takže bude potřeba vyměnit filtr + pokud šla voda skrz i vyčistit váhu vzduchu. Hlavně bych to neuspěchával. Já po povodních oživoval 2 motorky a jedno auto a vše šlape jak má bezproblémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechat na slunicku sta... pokud po startu byl dym tak to do sani slo... nejlepsi by to bylo nejlepe vubec nestartovat a dat an slunce.. lae podle toho co pises uz to startujes normalne... tzn vsechny vlhky mista ti zacnou korodovat... nekde se ti pomalu zacne prepalovat elektrika atd... auto pujde do s*acek....

hodne uspechu.... :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem z toho celej spatnej:fnuk

vyndal jsem vzduchovej filtr a je durch. nastartoval jsem to jen jednou abych odjel. bohuzel stale prsi takze slunicko mu zatim nepomuze. kdyby ste mi teda mohli poradit co mam delat? jsem uplnej laik. jsem ted na chate a nemam pristup k servisu, mam tady jen kompresor na husteni pneu. startovat to teda uz rozhodne nebudu a s teme svickama ma cenu jeste neco delat kdyz uz to bylo nastartovany?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bavíme sa o 2,0HDi, tam nie sú sviečky, ale vstreky. Voda ti išla max. cez sanie vzduchu do valcov a von cez ventily do výfuku. Palivová sústava(nádrž, čerpadlo, filter, vstrekovacie čerpadlo a vstreky) asi bude ok, lebo to by si musel mať vodu aj v nádrži. Daj dole iba filter vzduchu a nechaj presušiť sanie pod zavretou kapotou, keď nemáš inú možnosť sušenia. Ak si ho už mal naštartované ako si písal, tak už by voda mala byť vonku, motor si ju sám vyhádzal. Potom už, len konektory nechať popresúšať ako písal dolly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne ako píše marko306. Nevidel by som to vôbec tragicky. Písal si že po naštartovaní šiel z výfuku biely dym, to sa dostala von voda zo sania. Nechal by som otvorený filter a čo najskôr prestriekal konektory okolo motora kontoxom. Tie hlavné sú i tak chránené voči striekajúcej vode a nič im nieje. Samozrejmosťou by mala byť výmena vzduchového filtra. Na alternátor sa môžeš vykašľať tomu trocha vody neublíži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co jsem koukal tak bylo v motoru celkem sucho. plavaly jen ty konektory co jsou zapichane pod vzduchovym filtrem v takovem kulatem cemsi. a byla praskla ta pojistka v motoru, cervena 30tka ve 4.te pozici z prava druhem fochu zvrchu. nejdrive to starter ani nepustil, netocilo to po asi 20min to zacalo tocit a po vymene pojistky to uz chytalo. ta kaluz byla kratoucka, jen to tam vysplychlo jakjsem tam vletel, kdybych tam stal tak by to bylo porad pod sanim. ted mam domluveny tady prez souseda nejakeho jeho znameho opravare. vecer mu to tam vezu, rikal ze by nemel byt problem tam s tim dojet kdyz uz jsem s tim jel. je to ale specialista na skodovky, mam ho nekam nasmerovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem presne ako je to na 406 2,0HDi s airboxom, takže ti nepoviem ako dole s ním, ale mechanik aj keď je iba od škodoviek, tak by si s tým mal dať vedieť rady. Myslím, že váhu vzduchu by stačilo iba vizuálne skontrolovať, či nie sú drôtiky vo váhe nejak extra zanesené alebo odtrhnuté. Olej určite nemeniť, tam sa ti voda z mláky nemala ako dostať.

ja si myslím, že ak si už naštartoval tak je to OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no podle toho mechanika by projit nemela. me ale prijde podle toho jak se to chovalo ze mozna krapet jo. kazdop filtr byl durch a pod nim louze a tusim ze uplne suchy to nebylo ani nad. mozna to ze zacatku nestartovalo protoze ten box byl plnej vody a pak to pomalu odteklo a zacalo to tocit. tot nazor laika:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...