martin.holub Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Ahojky, teď jak začky vedra, začal se mi zase objevovat můj starý problém, a sice zdechání na volnoběh ..... Když motor není úplně zahřátý (70-80°) a při jízdě vymáčknu spojku, otáčky rychle spadnou na 0 a motor zdechne .... někdy to dělá častěji, někdy vůbec ... Tak mně napadlo proměřit/zkontrolovat lambda sondu a čidlo vzduchu, poradíte někdo jak ?? můžu na výstupu z lambdy naměřit nějaké hodnoty, proudy nebo něco? a to stejné u toho čidla, dá se nějak zkontrolovat, jestli dávají do ŘJ správné hodnoty. mimochodem, dělá mi zo více při jízdě na LPG (AGSystem DGI - starý systém) Předem díky .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 nech si seřídit LPG at ti přidají bohatost směsi jestli máš jen mixer a ne sekvenční vstřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukasts Odesláno 19. červenec 2010 Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 se sondou na diagnostiku, musel jsem koupit novou, měl jsem podobný problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. červenec 2010 Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 lambdu promeris dobre pouze na osciloskopu, kdy vystupni signal musi rychle oscilovat kolem hodnoty 0.5V ( min znamena bohatsi smes, vic naopak chudsi smes), pokud lambda dava trvale napeti kolem 0V nebo naopak pres 1V, pripadne oscilace okolo 0.5V je pomala, je lambda KO, udavana zivotnost vyrobcem je cca 100-120tis km, realna je samozrejme vyssi, ale uz neni zarucena a zavisi na podminkach provozu daneho auta. Pri provozu na LPG signal do benzinove RJ nejde, resp. je nahrazen nejakym emulovanym signalem od RJ LPG. Samotny skutecny signal z lambdy by mel byt vyveden na samostatny konektor s bilym dratem, ktery couha z kabeloveho svazku RJ plynu, na tom by se dalo merit tim zminenym osciloskopem. K tomu chcipani, myslim, ze by to mohl delat zaneseny ventil LPG na vysokotlakem vstupu do vyparniku. V samotnem vyparniku take muze byt olejovy kondenzat z LPG, ktery pak castecne zabira misto plynu, takze by ho chtelo pripadne vypustit vypoustecim sroubem na spodni strane vyparniku. Chcipani pak taky dela spatna membranka ve vstrikovaci, ale to jsme myslim spolu uz resili, jen si ted nepamatuju, k jakemu zaveru jsme dosli [upravil dne 19/7/10 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.