millo Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Stve ma \"vyprasivenie\" jedneho cireho vonkajsieho plastu na prednych svetlach. Jeden je OK, krasny ciri, neflakovy, ako novy. Druhe svetlo...hotovy grc...zozlklo, robia sa na nom akoby mapy alebo co...proste je to skarede. Da sa to dako vycistit, ci vymenit len ten ciri plast? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SB Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Včera v servise mi vyleštili predné kryty svetlometov, použili na to jemný brusný papier a leštičku - sú ako nové - vena 6 eur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millo Posted July 17, 2010 Author Share Posted July 17, 2010 super tych 6 eur si platil v servise, ci za lestenku a papier? pripadne, vies, prosim, odporucit ktoru lesticku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SB Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 platil som v servise, použili veľmi jemný brusný papier - brúsili to za mokra a nakoniec preleštili nejakým flanelom na rotačnom kotúči. trvalo to cca 15 min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millo Posted July 17, 2010 Author Share Posted July 17, 2010 aha? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Posli foto za mesic! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PEUGEOTIK307 Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 No aj ja by som to rád videl po mesiaci a pár dažďoch a zaprášeniach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegg Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 po takovým leštění vydrží světla někdy půl roku a někdy rok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherOne Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Chcelo by to po leštení nastriekať nejaký uv odolný lak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegg Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 to nastříkání by mohlo bejt dobrý Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bamatala Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 ja som použil pastu na leštenie Xerapol a som spokojný. Andre318 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balci Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Tady mensi navod - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millo Posted July 18, 2010 Author Share Posted July 18, 2010 bamatata, kde si ju kupoval, v dakom hypaci, ci v mototechnovom obchode? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bamatala Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 http://www.autoomega.sk/index.php?id_sek=1636&id_tovar=11858&ukaz=detail&hlzaradenie=1 pači sa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
millo Posted July 18, 2010 Author Share Posted July 18, 2010 pači sa dikes:super ...a tak ma napadlo, nemozu tie zazlknute flaky sposobovat aj ziarovky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegg Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 žárovkama to opravdu neni, a to z jednoho prostýho důvodu, kdyby to bylo žárovkama tak tohle broušení světel bude k ničemu protože by to bylo zevnitř, tenhle problém sem viděl kromě u peugeotu taky u toyoty, renaultu atd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadekH Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Tak také ktomu něco napíši.Vzhledem k tomu že pracuji ve firmě která dělá přední světla na porsche,audi atd.tak něco k tomu písnu.Pokud se jedná o čočku(tzn.čirý plast)tak ten je po vylisování opatřen nástřikem Hardcout a ten slouží pro ochranu plastu(otisky,poškrábání atd.)a ten se musí nechat po nástřiku vytvrdit v UV peci. Nevím jak je to u peugeota ale děláme pro něj mlhovky do předního nárazníku a je to stejný postup. U některých projektu jako byl Velsatis tak tam se stříkalam čočka i zevnitř(jiný použitý mat.při lisování)a bylo to tam prodi mlžení Zítra to zkusím zjistit u našeho specialisty na nástřiky a chování plastu a písnu důvod proč to muže být:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PEUGEOTIK307 Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Je to kvôli mechanickému poškodeniu. Dokedy som sa nechytil svetlometov leštenkou, všetko bolo OK. Ale ... A ešte je to hlavne na tej hornej časti, čo je kolmejšie (dážď, Krúpy, Sneh). Toto všetko to zhoršuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadekH Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Millo chci se zeptat zda jsi náhodou neměnil jedno světlo.Ptal jsem se kluku a muže to být třeba tím že jedno muže být dele na autě a může být vyšusované od sluníčka a druhé může být nové.Další věc je třeba ve výrobě,malá tloušťka hardcoutu(čirý lak na čočce)a třeba špatně vypálený.Nevím jak to je u takových to světel ale když jsou světla velká a nemají konstrukčně vyřešené odvětrání a lomení tak se opatřuje nástřikem ze vnitř.Tento nástřik zabraňuje rosení a mlžení světla jako to má Renaul Velsatis atd. Pokud ta mlha se dělá zevnitř tak tam nemusí být třeba nástřik když by se opatřoval. To co tu píšete že si necháváte leštit světla tak nato bacha.Leštíte ten lak a tudíš ho zeslabujete a potom vám to bude dělat neplechu.Párkrát to vyleštíte a bude lak pryč a už se to přestříkat nově nedá protože to musí jít do UV pece a v celku by to tam asi nešlo:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Existujuci Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Ja som mal jedno svetlo vymenene a preto to starsie uz bolo take zakazene.Dnes som to vylestil pastou a lesknu sa obe svetla ako nove. Som spokojny,tak uvidime co s tym urobi zub casu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.