Stefan00 Odesláno 16. červenec 2010 Sdílet Odesláno 16. červenec 2010 Nedávno som prešiel zo 406 HDi 80 kW na 407 Hdi 100kW. Mám ju zhruba 1,5 mesiaca, ale akosi sa mi zdá, že od nižších otáčok ma horší ťah, ako mala 406 so slabším motorom. Mám pocit, ako by motor niečo dusilo, až po prekročení 2000 ot. motor má aký taký záťah. Bol som na dia v peugeote, tam mi povedali že je všetko OK. Teda nepýtal som sa priamo na tento problém. Aké máte vy ostatní skúsenosti stýmto motorom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek 406 Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Tradičně dignostika mlčí a tváří se, že je vše vpořádku. Projeď se v bazaru s tím samým motorem pro porovnání. Jak zabýrá Hdi 100kW do 2000ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Máš 16 ventil .....8mi ventil co byl ve 406 se chová jinak......pokud nemám já 1800 ot. tak auto nemá tah.......pomalu zrychluje a až dosáhne 1800 ot. tak potom to fyčí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patko79 Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 presne ako hovorí Přema, zospodu to ťahá ako by sa mu nexcelo ale od tých 1600-1800 to už je iné kafe:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Presne tak. A kdyz to upravis aby to tahlo hned tak trapis spojku. Nic s tim neudelas. Ale jak dosahnes cca 2000 tak to musi vystrelit ..... Jak ti to dela?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Mě také. Do cca 1800 ot je to vlažné a pak v tom chytnou saze a je to jak raketa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matejgigi Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Nezlepší sa ťah po odstránení FAP-u? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patko79 Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 Původně zaslal: matejgigi Nezlepší sa ťah po odstránení FAP-u? možno trocha, ja FAP nemám a ťahá mi to od tých 1600 myslím, ale záleží na zaradenej rýchlosti. Pri 2000 tam už maká turbo tak či máš FAP alebo nie je jedno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McDave Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 Mám 1,6, ale taky jsem si nějaký čas zvykal, ale jak píší ostatní, 1800 otáček a začíná to zabírat. [upravil dne 18/7/10 McDave] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 FAP off samozrejme pomuze,no hlavne na spotrebu. Na kroutak az tak moc ne.Na vykon jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaj1182 Odesláno 19. červenec 2010 Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 Mam 2.0, robi mi to presne rovnako, do tych 2000 ot to ide, ale potom to vystreli ako raketa. A pri tempomate to citit este viac. Ked ho zapnem pri 1600 - 1700 ot a navolim vyssiu rychlost, pri prechode cez 2000 to citelne zrychli a zacne tahat. [upravil dne 19/7/10 gaj1182] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan00 Odesláno 19. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 Ďakujem za vaše skúsenosti s 2,0 HDi 100kW. Moje ide asi tak presne ako všetci píšete, takže je v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 20. červenec 2010 Sdílet Odesláno 20. červenec 2010 no tento problem som mal na dovezenej 407 sw 2,0hdi, do 2000 - 2500 ot islo lenivo,nad uz islo dobre. problem bol v snimaci na turbe , cosi dake, ale menilo sa cele sa dobru cenu, potom to uz slo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan00 Odesláno 20. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. červenec 2010 Původně zaslal: denoo no tento problem som mal na dovezenej 407 sw 2,0hdi, do 2000 - 2500 ot islo lenivo,nad uz islo dobre. problem bol v snimaci na turbe , cosi dake, ale menilo sa cele sa dobru cenu, potom to uz slo. A čo sa menilo, celé turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 20. červenec 2010 Sdílet Odesláno 20. červenec 2010 Podle mě jen ovládací ventil na natáčení(změnu geometrie) lopatek turba..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 23. červenec 2010 Sdílet Odesláno 23. červenec 2010 nie, menilo sa cele turbo, zvlast sa to objednat neda, teda tak povedali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan00 Odesláno 28. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2010 Minulý týždeň som dal FAPoff, a ťah motora sa zlepšil. Už je živší a pružnejší od nižších otáčok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.