Stefan00 Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Nedávno som prešiel zo 406 HDi 80 kW na 407 Hdi 100kW. Mám ju zhruba 1,5 mesiaca, ale akosi sa mi zdá, že od nižších otáčok ma horší ťah, ako mala 406 so slabším motorom. Mám pocit, ako by motor niečo dusilo, až po prekročení 2000 ot. motor má aký taký záťah. Bol som na dia v peugeote, tam mi povedali že je všetko OK. Teda nepýtal som sa priamo na tento problém. Aké máte vy ostatní skúsenosti stýmto motorom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek 406 Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Tradičně dignostika mlčí a tváří se, že je vše vpořádku. Projeď se v bazaru s tím samým motorem pro porovnání. Jak zabýrá Hdi 100kW do 2000ot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Máš 16 ventil .....8mi ventil co byl ve 406 se chová jinak......pokud nemám já 1800 ot. tak auto nemá tah.......pomalu zrychluje a až dosáhne 1800 ot. tak potom to fyčí..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patko79 Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 presne ako hovorí Přema, zospodu to ťahá ako by sa mu nexcelo ale od tých 1600-1800 to už je iné kafe:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Presne tak. A kdyz to upravis aby to tahlo hned tak trapis spojku. Nic s tim neudelas. Ale jak dosahnes cca 2000 tak to musi vystrelit ..... Jak ti to dela?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Mě také. Do cca 1800 ot je to vlažné a pak v tom chytnou saze a je to jak raketa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matejgigi Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Nezlepší sa ťah po odstránení FAP-u? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patko79 Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Původně zaslal: matejgigi Nezlepší sa ťah po odstránení FAP-u? možno trocha, ja FAP nemám a ťahá mi to od tých 1600 myslím, ale záleží na zaradenej rýchlosti. Pri 2000 tam už maká turbo tak či máš FAP alebo nie je jedno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McDave Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Mám 1,6, ale taky jsem si nějaký čas zvykal, ale jak píší ostatní, 1800 otáček a začíná to zabírat. [upravil dne 18/7/10 McDave] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 FAP off samozrejme pomuze,no hlavne na spotrebu. Na kroutak az tak moc ne.Na vykon jo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaj1182 Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Mam 2.0, robi mi to presne rovnako, do tych 2000 ot to ide, ale potom to vystreli ako raketa. A pri tempomate to citit este viac. Ked ho zapnem pri 1600 - 1700 ot a navolim vyssiu rychlost, pri prechode cez 2000 to citelne zrychli a zacne tahat. [upravil dne 19/7/10 gaj1182] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan00 Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 Ďakujem za vaše skúsenosti s 2,0 HDi 100kW. Moje ide asi tak presne ako všetci píšete, takže je v poriadku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
denoo Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 no tento problem som mal na dovezenej 407 sw 2,0hdi, do 2000 - 2500 ot islo lenivo,nad uz islo dobre. problem bol v snimaci na turbe , cosi dake, ale menilo sa cele sa dobru cenu, potom to uz slo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan00 Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 Původně zaslal: denoo no tento problem som mal na dovezenej 407 sw 2,0hdi, do 2000 - 2500 ot islo lenivo,nad uz islo dobre. problem bol v snimaci na turbe , cosi dake, ale menilo sa cele sa dobru cenu, potom to uz slo. A čo sa menilo, celé turbo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Podle mě jen ovládací ventil na natáčení(změnu geometrie) lopatek turba..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
denoo Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 nie, menilo sa cele turbo, zvlast sa to objednat neda, teda tak povedali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan00 Posted July 28, 2010 Author Share Posted July 28, 2010 Minulý týždeň som dal FAPoff, a ťah motora sa zlepšil. Už je živší a pružnejší od nižších otáčok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.