Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kovové lupaní při podřazování P206 (aneb střílení do výfuku při podřazování)


Eon

Recommended Posts

Zdravím pánové, už jsi lámu delší dobou hlavu nad tímto problémem. Když u měho Peugeota 206 podřazuju, hlavně z 4 na 3 a z 3 na 2 ozve se kovové lupnutí,(i několikrát za sebou-hlavně u dvojky) zvuk je, jako kdyby se srazili olověné kuličky, říkám si, jestli to nemůžou dělat homokineťáky, ale když je zkouším tak vůli nemají. Dá se nějak zjistit vůle vnitřních kloubů, aniž by se musela sundávat poloosa?? Nebo nemáte s tímto někdo zkušenost co by to mohlo být? Když řadím nahoru, nedělá to. Mám takovou myšlenku, že při tom podřazovaní se vymezí vůle v těch kloubech (a když je velká zacvaká to) ale nemělo by to dělat i při řazení nahoru? Nechci zbytečně koupit poloosu a zjistit, že to nebylo ono. :) Děkuji za rady.

[upravil dne 20/12/12 15:51 od Eon]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Peugeot 206, 2.0 S16

Ten samý problém, ze 4 a 3 trochu a ze 3 na 2 o trochu více lupe. Zjistil jsem že když se podřazuje s meziplynem a otáčky jdou s puštěním spojky dolů nebo téměř zůstanou tak se zvuk neobjeví. Jenom když nechám při podřazování otáčky spadnout a při pouštění spojky jdou nahoru, pak je tam téměř pokaždé.

Teoreticky, co všechno by to mohlo být? Zprvu jsem si říkal zda to není převodovka ale na řazení to nemá vliv, řadí skvěle bez zádrhelu či zvuku a klapání se objevuje až při pouštění spojky kdy jdou hřídele do záběru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už jsem přišel čím to u mne je. Nefunguje mi druhá lambda a střílí mi to občas do výfuku. Zatím jsem to nevyměňoval, protože si nejsem stoprocetně jistý, jestli druhá lambda na to má až takový vliv. Na origo dia totiž neukazuje žádný problém, jen nefungující 2 lambda sondu.

Edit: Třeba někdo pomůže svými vědomostmi, čím by to ještě mohlo být. Nebo jak moc má na funkci motoru a řízení směsi 2 lambda..

[upravil dne 20/12/12 15:50 od Eon]

[upravil dne 20/12/12 15:52 od Eon]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi to se standartním výfukem občas při podřazování střelilo decentně do výfuku. Především když se po puštění spojky dostávaly otáčky motoru nahorů.

Nijak jsem to neřešil. Mám za to, že se jedná přechodový děj, trochu směsi se nespálí ve válci a shoří ve výfuku, nic neobvyklého.

S instalací svodů a průchozího výfuku se to děje mhohem častěji a mnohem hlasitější to je, má to lepší výplach.

Jen bych možná doporučil zkontrolovat těsnost výfuku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...