peugeot09 Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Piškot pár měsíců poslouchal na slovo, tak si to teď zase musí vybrat i s úrokama. Z ničeho nic mi v tomhle vedru přestala spínat sahara a motor poprvé za svůj život ukazoval teplotu vody skoro 100°C (červené pole začíná na 120°C) i když pak už dál nešel. Nic jsem s tím nedělal, do ničeho jsem se nevrtal. Neví někdo čím to může být? Bylo to naštěstí až teď večer, kde skoro nikde nic nejezdí, být to v koloně, měl bych asi problém. Vždycky jsem byl zvyklej, že když teplota vody ukázala přesně 90°C, sepnul se naplno větrák a dokud teplota neklesla na nějakých 85°C, nepřestal foukat. [upravil dne 15/7/10 peugeot09] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qcko Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Odpoj teplotne cidlo, ak sa ti spusti sahara, tak bude problem v nom, bud vadne cidlo, alebo uvolneny drat napriklad... Ak nezopne, tak pozri rele, neviem kde ho ma 206, na 306 ze zpredu na sahare... taktiez to moze byt len utrhnuty nejaky drat v konektore, toz tak:nevim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peugeot09 Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 Teplotní čidlo je takové to žluté nebo zelené? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Mas klimatizaci?? A jake presne vozitko?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peugeot09 Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 To moje, r.v. 2001, 1.4 benzín. Klimatizaci díky bohu nevlastním. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarinek Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Původně zaslal: peugeot09 ...... Klimatizaci díky bohu nevlastním. Tak to máš blbý ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Tak v tom pripade mas na chladici cidlo modre barvy. Na nem konektor 3 piny,ale jenom dva draty. Propojit je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peugeot09 Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 Nic, co by mělo modrou barvu jsem tam asi neviděl. Ty dva dráty zkusím propojit a uvidím, co se stane. Mockrát díky kluci! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Jasny.Jen at chladis!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qcko Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Nemusis ich spajat, staci ked odpojis konektor od cidla, zapni si klucik aby ti svietili kontrolky a odpoj ho... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peugeot09 Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 Tak ještě jednou mockrát díky za pomoc kluci, já bych si tu bez vás snad ani neprdnul. Byla to zase jako už je u mě dobrým zvykem naprostá kravina. Přímo na sahaře (zhruba v místě motoru ventilátoru) je takový konektor obalený plastikovou hmotou, která drží konektor zhruba v prostoru, kde má být, jenže ta mrcha nejspíš na nějaké nerovnosti vyskočila a sahara tak nespínala. Tak jsem ten konektor pořádně přimáčknul a už zase chladíme. Zítra jestli ještě bude k večeru světlo, tak tenhle přechod zadělám tavnou pístolí, smršťovací bužírkou nebo něčím podobným, aby se to už nerozpojilo. Ještě jednou díky za pomoc, máte to u mě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.