Jump to content

slabý výkon


Catherine
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Tak jeste nejake moznosti

Vycistit - vymenit vahu vzduchu.

Odpojit hadicku z podtlaku na klapce pred sacim potrubim.

A otazka na tebe------Kolik si platila za odstraneni FAP a kde to delali???

Sikovny mechanik ma zavadu zjistenu raz dva tri pres diag na zkusebne jizde.

Kdyz sedi vsechny parametry pocas jizdy tak na 90%spatne odstraneny FAP a motor kvuli bezpcnosti nepusti nad 3000ot/m

[upravil dne 26.7.2010 straki007]

Link to comment
Share on other sites

Tak nakonec byla přepálená hadička, kterou šel vzduch do turba. Už to jezdí v poho, jen občas při rozjíždění je znát, že se to chvíli nechce chytnout. Jen mi zase začalo svítit antipolution fault, přiotm když vyndavali FAP, říkali, že to už svítit nebude, takže budu muset znovu na diagnostiku..:nevim

Link to comment
Share on other sites

Chlapy vedeli by ste mi poradit najlepsie nafotit ktore su tie podtlakove hadicky turba a EGR ventilu? Chcel by som ich precistit ale neviem ktore su to a ci je k nim pristup. A este jedna otazocka, treba precistit niekedy aj intercooler? nezanáša sa aj ten ???

Link to comment
Share on other sites

hm.Hadicka nebo hadice??

Ale to je asi jedno.

Na diag jed nezavazne do jineho servisu.U tech firem je velke podezreni ze ten FAP neudelaji korektne v softwaru.ted jsem resil tri pripady.

Nech si z diag vytisknout chyby ktere tam byli a napis to sem na sklo....;)

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: ado7980

Chlapy vedeli by ste mi poradit najlepsie nafotit ktore su tie podtlakove hadicky turba a EGR ventilu? Chcel by som ich precistit ale neviem ktore su to a ci je k nim pristup. A este jedna otazocka, treba precistit niekedy aj intercooler? nezanáša sa aj ten ???

IC se samozrejme zanasi ale olejem z turba.samozrejme vycisteni pomuze.

co se tyce hadicek,tak kdyz to chces cistit tak nejlepe vsechny.Ale vyznam to moc nema.Tam se nemaji cim ucpat.

Maximalne jedna rada.Jak je T hadicek u podtlakove pumpy tak tam si vem 1mm vrtak a zvetsi dirky v tom plastu.

To same muzes udelat u posilovace brzd.Tam je to T taky.:D

Link to comment
Share on other sites

Byla to taková delší úzká hadička;)

Ty chyby mi tiskli před vyndáním FAP přímo tam, potom to vytiskli po odstranění a chyba tam žádná nebyla. Původně to hlásilo : systém aditivace, filtr částic, regulátor tlaku turbo.. Tak to jsem teď zvědavá, co tam najdou zase teď..:nevim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...