Benžík Odesláno 15. červenec 2010 Sdílet Odesláno 15. červenec 2010 Nevíte, jak často se má měnit naftový fitr? Je na to servisní interval? Určitě ho nechci nechávat dokud to nepřestane jezdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiliVFR Odesláno 15. červenec 2010 Sdílet Odesláno 15. červenec 2010 v chytré knize píšou každých 40 tis. km,,, pro klid duše a kvalitu našich naftových produktů bych dal půlku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švícko87 Odesláno 15. červenec 2010 Sdílet Odesláno 15. červenec 2010 Myslím,že těch 120 Kč navíc za filtr s každou výměnou oleje nic nezkazíš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 15. červenec 2010 Sdílet Odesláno 15. červenec 2010 Mno o jsem koukal píšou u novějších 60.000km u starších 30.000km.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 15. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. červenec 2010 Děkuju za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 18. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 Zjistil jsem, že mi padá nafta, je to netěsnotí naftového filtru. Pokud pumuju tim balonkem, nejdřív je slyšet slabé pískání a pak začne nafta prosakovat zpod víčka filtru. Šroubky víčka filtru utažený jsou. Co s tím? Ještě jsem to neměl otevřený, tak nevim jak to tam je. Těsnění pod víčkem je to, co je v krabičce u novýho filtru? Nebo je pod víčkem jiný těsnění a to tesnění co je u novýho filtru těsní jenom tu vložku filtru uvnitř? Mam doma novou vložku filtru i s těsnenim (od Godzily:super), ale zatim měnit nechci, ten filtr v autě má najeto jenom asi 13000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiliVFR Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 já když měnil dal jsem nové těsnění co bylo v krabičce k filtru,(žádné jiné jsem tam neměl), jen vím že šlo celkem ztuha dotáhnot filtr.(asi díky novému těsnění) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 To je pri tych filtroch dost normalne, treba to riadne dotiahnut, nastartovat, zvysit otacky a pozriet ci nepresakuje, ak hej tak dotahovat dokial neprestane:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 ono je taky dobre to tesneni pomazat naftou, at pri utahovani lepe klouze ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 18. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 Původně zaslal: Qcko To je pri tych filtroch dost normalne, treba to riadne dotiahnut, nastartovat, zvysit otacky a pozriet ci nepresakuje, ak hej tak dotahovat dokial neprestane:papa To nemuze pri nastartovani prosakovat, je v tom podtlak, nema to cerpadlo v nadrzi. Utahnout to zkusim jenom nevim jak moc muzu, abych neutrh zavity nebo sroubky. Díky za rady a zkušenosti, zatím však nevím, jestli to víčko těsní tím těsněním co je u nový vložky filtru, nebo je tam ještě náký jiný těsnění, nebo to mam jenom rozebrat, namočit těsnění do nafty a dát zpět a utahnout? [upravil dne 18/7/10 Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 ne rozdělat,vyndat filtr a dát nový s novým těsněním co je u nového filtru ! Šrouby mám už dávno jiné,a jde to celkem v pohodě,aspoň 2.1 TD to jde nádherně......,práce na cca když dlouho tak 10 minut jinak já ho měním,jak pocítím že netáhne a jde z těžka do otáček tak ho měním,po cca jednom roce +/- [upravil dne 18/7/10 Burisek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 18. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 Tak to zitra vymenim. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 19. červenec 2010 Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 btw. před dvouma rokama jsem jezdil k jedné pumpě tady v Jihlavě,a to jsem měnil filtr snad každé 2 měsíce,ten byl černej jak uhel,změnil jsem pumpu,začal jsem jezdit na Benzinu na Znojemskou,a od té doby paráda...... ,krásná čistá nafta,líp to jede,méně žere..... tam u té,( jméno zmiňovat nebudu ) to po naftě ani nesmrdělo.....,no hnus..... ,a teď v létě navíc beru bionaftu,té mojí francouské V3Sce to vůbec nevadí....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 19. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 Je to vyměněný. Nové těsnění bylo o 1/2 silnější než staré. Filtr byl špinavý - šedý jen na spodní třetině a pod fitrem bylo čisto. Vypustil jsem to z fitru vypouštákem do flašky od okurek a byla tam tak kávová lžička kalu, víc ne. Po 13000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.