karelsvoboda Odesláno 2. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2002 Koupil jsem 4 roky stareho Pazouta a zda se mi, ze je prevodovka az prilis hlucna. Na zpatecku mam pocit, ze se to musi rozsypat. Muze tam byt malo oleje? A uz jste nekdo menil olej v prevodovce? Dival jsem se na to zatim jen tak zbezne a nenasel jsem napousteci ani kontrolni sroub? Mam P306XR 1,6 manual. Diky za odpovedi. Karel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JR Odesláno 2. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2002 vezmi to nekam do servisu. jsou tam dva litry nejakyho oleje a vyjde to na 500 i s praci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2002 Na starších modelech je nalévací a kontrolní otvor z boku, na plechovém víku. Je to jeden ze šroubů toho víka, má největší hlavu. Jestli je tomu tak i u novějších Pažoutů, to ti ovšem nepovím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jano306 Odesláno 3. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2002 napustaci aj kontrolny srob je jeden aten isty nachadza sa na konci prevodovky ja na 19 kluc :D 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelsvoboda Odesláno 4. prosinec 2002 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2002 OK. Diky, o vikendu se na to vrhnu :-) Karel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2002 No vida, tak je to stejné... Bacha na olej, co tam patří, ty převodovky jsou na to dost háklivé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karelsvoboda Odesláno 5. prosinec 2002 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2002 A jaky tam mam nalet? Zalezi i na znacne nebo je jen dulezite dodrzet specifikaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2002 Ne, specifikaci. Ale nějaký úplný noname z hypermarketu bych tam nedával... Já jsem olej do převodovky naposled koupil přímo v Peugeotu, protože jsem to měl při ruce, sice byl přes 200/litr, ale za ty dva litry mě neubylo. Jinak bych klidně koupil třeba Mogul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson Odesláno 5. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2002 Dej tam nějaký hypoidníolej.Já dávám buď MOBIL NEBO AGIP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2002 Boha jeho, důležitá je specifikace, a ne "nějaký hypoidníolej". Na značce nezáleží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2002 Tohle je úryvek z jiného diskuzního serveru, od přispěvatele, který patří k těm stálejším a poučenějším...: Jo převodové oleje, to je věda. Místo předepsané viskozity 75W-90 v kvalitativní třídě GL4 (obvykle minerál) jsem tam nalil 80W-90 (ten předepsaný řidší jsem nesehnal) a snažil jsem se to dohnat vyšší kvalitou (polosyntetika GL-5). Ale ouha! Začalo to blbě řadit a celá anabáze skončila výměnou za pěkně drahý 75W-90 v GL-5. Stejně to už ovšem nikdy neřadilo tak, jako na původní náplň z výroby. Takže hoši, pozor na experimenty. PS: Jestliže do motoru lze nalít téměř cokoli, do převodovky bych si to po vlastních zkušenostech hodně rozmyslel. Než tam dát něco, co tam nepatří, to tam reději nechám navždy to, co tam už je (hovořím o mechanice, nikoli o automatu)... Takže, u převodového oleje doporučuju striktně se držet předepsané specifikace, a neexperimentovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.