Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ručička palivoměru se posune pouze tesně za rezervu - co stím?


kattas

Recommended Posts

Potřebuji radu od mazáků tady z fóra...tak k věci : koupil jsem si 1,4xsi a zjistil jsem, ze nejak nefunguje ukazatel stavu paliva-jakoze nabehne nekde do rezervy, nebo lehce nad ale furt stejne, pritom sem tankoval za litr...toz budto tam je nadrz jak na kamionu, nebo se to nekde zaseklo....tak snad se s tim taky nekdo setkal a poradi...diiky

[upravil dne 15/7/10 kattas]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymazání příspěvku: Dej Upravit a pak zatrhnu zatržítko ! Smazat zprávu !

Jinak, s tím plovákem by možná stačilo jen trochu zahejbat - aby se nezasekával. Může taky bejt prodřená odporová dráha.

Nebo ještě zkus zkontrolovat konektory na budíkách (prostříknout kontaktolem).

[upravil dne 16.7. 10 dolly1010]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mel sem to vcera vytahle a jako odpor funguje...od 50 (plna) do 350 (prazdna) ohmu. Ale pride mi, ze to strasne tezko ten plovak co se tyce hybnosti, prave to by nemelo mit skoro zadny odpor to ulozeni te tycinky, co je nani upevnen plovak...ma s tim nekdo zkusenosti? ja jen esi to ma byt uplne volne, nebo lehounky odpor v hybnosti, nebo jak me celkem vetsi odpor?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělalo to samé, když sem u bejvalý 106 měl ten vodící drátek nasazenej opačně na tu drážku, u toho plováku. Špatně se to popisuje, nicméně symptomy byly stejný - i přes to že tam bylo X litrů, tak ručička ukazovala max. kousek nad rezervu a víc ani prd.

Zkus celej ten chod toho plíšku, jestli se někde v tý dráze nezasekává a pakliže ano, tak ho vhodně přihni. Mně tady metoda pokus-omyl fungovala .-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak měl jsem to vytáhlé, odpor normálně roste, nebo klesá při chodu jezdce, nikde se to nezasekává ani nedrhne.

Zkoušel jsem to nakalibrovat podle návodu z jiného vlákna (50ohm - zapnout,vypnout klicek; 350ohm zapnout,vypnout; pak pripojit zpet palivomer a zapnout, vypnout)...todle jsem udelal a vysledek je uplne stejny jako pred tim...kdyz jsem pripojil 50ohm, ukazatel ukazal pouze neco pres npul nadrze, 350ohmu se skoro ani nepohlo a pripojeny palivomer vjel nekde do rezervy...z toho plyne asi jen jedno - nekde mi to solí odpor navíc (přechodový), jenže jak zjistit esi je to nekde na vedení, či na konektoru ? neví nekdo kam se pripojuje ten plovak (jakože myslim kde v pristrojovce)? bych pak aspon mohl zkusit jestli ten odpor kolisa na vedeni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tu palubku rozdelal, zjistil jsem velke kulove co se tyce toho palivomeru a hlavne sem si toho vic posral jak opravil - asi jsem odnekud vytrhl nahon rychlomeru, takze nejede rychlomer ani pocitani ujetych kilometru , dale mi prestala svitit kontrolka zapnuteho svetla...takze sem na sebe nasrany jak haj...l a nevim jestli to budu vubec zkouset jeste opravit :fnuk:fnuk:fnuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty ten náhon máš ještě taky přes lanko? Ještě jednou to rozendej, žárovka možná bude v čudu u tý kontrolky a ta ručička palivoměru, mně to dřelo, když jsem to zadekloval, o ten plast, tak stačí vzít šmirgl a trošku to zbrousit. Hlavně až to uděláš, zkus naklápět přístrojovkou, jestli ručička někde pořád nedře, aby jsi to nemusel rozdělávat dvakrát jako já:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsi určitě jenom vytáhnul to lanko (velká modrá plastová koncovka a v ní čtyřhran), to musíš stejně vyndat, jinak tu přístrojovku nevyndáš. Potom když jí rozděláš na dva kusy. Jedno bude ten plastovej dekl (na tutý části to zabroisíš nad dráhou ukazatele paliva) a druhý budou ukazatele a elektronika

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako jo, ale kam to lanko vede, jakoze nekde na prevodovku, nebo kam?ptz jsem ho tam nekde vyrval a musim ho tam vratit, jinac se s tim nedomluvim...a jeste k te pristrojovce, celkem to bylo peklo totam pak dostat zpet ty budiky, sem se s tim drbal tak pul hodky, nez sem to tam zas nejak dostal, takze neni nekde nejaky navod nebo neco, jak to jednoduse su ndat a pak zase nandat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tos modra metla XSI,asi jak na te fotce co mas tady v profilu...kazdopadne su z toho celkem vystraseny...sem si prave dneska vymenil olej a olej. filtr a jeste vzduchovy filtr, pak jsem to jel projet a jako musim rict ze fakt rozdil v chodu motora, pak si rikam ze rozdelam palubku, abych konecne nejak opravil ten palivomer, samozrejme ze sem nic neopravil, ale naopak zkur..il...zitra si zajedu jeste do Kelly kupit cidlo teploty,ptz mi kolisa volnobech, tak snad to budee tim a zas mi neco udela radost - apropo kdyz vidim ze mas XSI, tak se te zeptam, kery z tech dvou teplotnich cidel, co sou pod rozdelovacem mam vymenit, myslim jako kery ide do ridici jednotky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...