švícko87 Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Zdravim Pego rodinko.Jde o vůz 406 1.9 TD r.v. 97. S přicházejícími vedry se mi objevil problém....s klimou,týká se to hlavně teplot od 30 st. C výše. Když jedu se zaplou klimoškou třeba 90 km/h a začínám brzdit,podřazuji,tak většinou na 3.,nebo 2. rychl. stupni mi auto chcípne.Není to ale jen tak.Podřadím,otáčky jsou třeba na cca 2500 ot./min a okamžitě se mi rozsvítí komplet palubka ( Stopka,olej,baterka...) Takže otáčky se nedostanou ani na volnoběh. Ještě než uplně zastavím,opět v pohodě nastartuju.Ale s meziplynem je tento jev pryč.Uznejte sami,u osobáku meziplyn,vypadám jak pako.. :/I studené ráno chytá perfektně.Jsem z toho na švestku.Nedokážu si představit,že se mi to stane ve 130 na dálnici /tuhý volant,chabý účinek brzd/.... Na 60-ti kilometrovém úseku není problém 3-4 x nastartovat.. P.S. dostal jsem radu,at vyněním přepadové hadičky od vstřiků a dám nový přívod paliva od filtru k čerpadlu Jinak Péťa vždy v pohodě chodil,nikdy žádný problém nebyl. Tak mě to ted trochu mrzí,je to moje srdcovka. Děkuju za každou odpověd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bamatala Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 ahoj.. sorry že z inej sekcie, ale skus si prečítať o mojom probléme človek nikdy nevie [upravil dne 18/7/10 Bamatala] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
švícko87 Posted July 18, 2010 Author Share Posted July 18, 2010 Ahoj,díky za info a \"vodítko\". Já to postřehnul až ted,když byla ta vedra.Nejdříve s klimou a ted už 1x i bez ní....Jak jsi psal ty,chcípne,znovu nastartuji a ihned běží...jako by se nic nestalo.. A ty uhlíky....možná už budou po 270 tkm trochu opotřebované... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko306 Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Ja by som veľmi neporovnával zdochýňanie dieselového motoru s benzínovím. Okrem toho ty u 1,9TD asi nebudeš mať čerpadlo v nádrži, ale nie som si na 100% istý . Mám podobný problém ako Ty. Ma napadlo ako som prečítal tvoje vlákno, že aj mne už zdochlo so zapnutou klímou po vyradení. Som tu cez mobil, tak sem neviem dať odkaz na moje vlákno, ale na večer by som ho sem hodil keď sa dostanem k PC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
švícko87 Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 V knize Jak na to ovšem návod na demontáž palivového čerpadla i u dieselu je ( není tam teda psáno že je to na 1.9 TD,ale jako taková pal.soustava vznětového motoru ). Myslím,že bud je problémém \"mechanická cesta\" paliva,anebo někde nějaký čertík v elektrice.Relátko,pojistka,studený spoj...nevím.Na první pohled se vše jeví OK.Ted to zas cca 1000 km nic neudělalo... P.S. Dej jsem odkaz na Tvé vlákno,rád si jej přečtu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko306 Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 ešte tam toho neni veľa poriešené, ale sleduj a možno sa ti potom z toho niečo hodí. http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=77805 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
švícko87 Posted August 8, 2010 Author Share Posted August 8, 2010 Možná je to hloupý poznatek a dotaz.....Ale dnes jsem si všimnul,že mi asi odešelo čidlo teploty.Rozmezí při cestě Chomutov - Praha bylo 75-95 st.C. Je možné,že by to mělo na svědomí to chcípání??? P.S. Ted mi to zas dlouho nevzdechlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.