Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ocelové \"špony\" v olej vaně 406 3,0


rootsky

Recommended Posts

no jde o to jaké s tím autem máš úmysly. rozhodně by to chtělo zjistit odkud to je?

na mých fotkách na profilu se můžeš podívat jak to vypadá když se na to někdo vykašle( já už to koupil rozemletý) a teď to dávám dohromady.

ale když to budeš zjišťovat tak budeš na 80% potřebovat rozebrat motor, ale hlavně ho pak složit.

možná je jednodušší vyměnit ho celej.

a tohle je tvoje první výměna oleje?

já osobně bych si to rozebral a zjistil(ale já mám garáž a jeden motor v záloze). jde o to jaké máš podmínky?

ještě ať někdo napíše, já se šponami nemám zkušenosti vždycky mě učili že špony do motoru nepatří

:aut

[upravil dne 14/7/10 Chip]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připadá mi, jako by se ti zadírala klika - vypadá to skutečně na vytavený ložiskový kov. Rozhodně bych to začal řešit, a to hodně rychle, nebo to taky můžeš kompletně zadřít. jednou jsem koupil auto se zadřeným (majitel tvrdil \"trošku přidřeným\") motorem a tam to v oleji vypadalo, jako když rozemneš alobal . Motor byl totálně zadřený a musel se dělat rovnou druhý výbrus.

[upravil dne 14.7.10 Mila_S]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cvaká jakoby hydroštel, někde vlevo nahoře v přední řadě, auto bohužel nemám nijak dlouho, na hlavách za mě nikdo nic nedělal, ale všechno je v minulosti auta možné. Potýkám se s přerušovaným poklesem mazacího tlaku při zahřáté náplni při volnoběhu. Zespoda žádné klepání (jestli by bylo pod autem slyšet) byl jsem pod nastartovaným motorem cca 5 min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to kov, silikon byl taky, ale v malé míře a to na sacím \"sítku\" - to bylo těmi kovovými\"šupinkami\" ucpáno z cca 20 proc. a to v první části sítka (vstup) -> druhá (výstup) byla čistá...Jinak všechno co se \"blýska\" na dně vany na té fotce (mimo okolí šroubu) jsou ty šupinky, je to celkové množství, jinde nejsou...

[upravil dne 14/7/10 rootsky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skús skontrolovať či nieje poškodené tretie ložisko od remenice na kľukovke. Malo by mať osadenie, či nieje poškodené. (ukazuje to šipka) Pod ním na obrázku je držiak nejakej rúrky a sacieho čerpadla. ( v krúžkoch) Majú ako uchytenie pásik plechu, či niektorý nieje ulomený.

Ak bude všetko v poriadku tak už neviem. Nič čo by sa na ten úlomok podobalo som nenašiel.

[upravil dne 14/7/10 pastorek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že jsme se shodli že s největší pravděpodobností za to může kluzné ložisko, ale našel jsem ještě toto (druhá část obrázku číslo 3), může to mít nějaký vliv na závadu a po přebroušení kliky se to asi musí také vyměnit?

[upravil dne 16/7/10 rootsky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz. Můžu použít blok motoru z 152 kW varianty a \"dát\" svoji hlavu 140 kW. Myslím použít blok z tohoto inzerátu:

P.S Je k něčemu uvažovat tímhle směrem, nebo mám raději shánět 140 kW motor? Materiál na opravu toho mého je v ceně \"jetého\" motoru...

[upravil dne 16/7/10 rootsky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tom obrazku co si vyznacil to cislo 3 su klzne loziska ojnice, prave tie som mal na mysli, pastorek ti este ukazal aj loziska z kluky... tazko povedat co z toho to bude, ale urcite skontrolovat, vybrat kluku zas nie je taky problem (teda ako sa to vezme, ze :D)

Ja len dufam, ze sem o par dni napises ze to bola nejaka uplna blbost, teda urcite ti to prajem:super

[upravil dne 16/7/10 Qcko]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blok neni uplne stejnej, minimalne je tam jina vodni pumpa a jinej zpusob uchyceni napinaci kladky, mozna vic veci. Rozvody bys teda musel pouzit z toho 152kw. Jestli budou sedet hlavy, to netusim. Kdybych to delal ja, zkusil bych tam nejdriv dostat ten motor celej. Pokud by se to povedlo, bylo by to asi nejlevnejsi a nejjednodussi reseni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

\"Facelift\" jednoduše udělat nejde, to je vpodstatě jiné auto...Rozvody nevadí, já mám na motoru upravenou sadu z 152 kW (nedá se už běžně sehnat stará napínací kladka). Kdyby pasovala hlava(hlavy) a spojka s převodovkou, je další cesta otevřená. Jde mi o cenu a tak hledám víc možností, samotného by mě zajímalo jak to dopadne. Budu si to muset nechat udělat a i když jsem dnes přes přízeň sehnal rozumného \"fachnana\" se \"zárukou\", stejně si nedělám iluze že to bude bez hlubokého sahnutí do rezerv...

Edit: Jinak věci co dělám okolo nestojí na motoru, takže si můžu zatím \"štětečkovat\" do sytosti, s autem se vlastně vůbec nejezdí takže na co motor že?:D

[upravil dne 16/7/10 rootsky]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...