dysan Odesláno 14. červenec 2010 Sdílet Odesláno 14. červenec 2010 Mám problém s brzdami. Brda mi neustále jako by brzdí a hřeje se. Obložení je v pořádku. Vypadá to na špatně se vracející brzdové pístky. Dá se to doma nějak rozchodit případně rozebrat. díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 14. červenec 2010 Sdílet Odesláno 14. červenec 2010 Dá sa to doma rozobrať, vyčistiť piestiky, vymeniť gumičku a následne i zložiť a odvzdušniť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zodiak Odesláno 14. červenec 2010 Sdílet Odesláno 14. červenec 2010 Snad ti to pomůže: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zodiak Odesláno 14. červenec 2010 Sdílet Odesláno 14. červenec 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 14. červenec 2010 Sdílet Odesláno 14. červenec 2010 mně to taky dělalo na zadní brdě, po rozebrání a vyndání toho čepu co v něm chodí brzdič jsem se zhrozil, bylo to úplně rezavý tak sem to namočil do odrezovače koupil nový těsnění a pořádně to napatlal vazelínou, a od tý doby pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dysan Odesláno 26. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 Chtěl jsem se zeptat jak často je potřeba měnit brdovou kapalinu. Případně jestli to může mít nějaký vliv na zmíněný problém s brdou? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 26. červenec 2010 Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 cca každé dva roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dysan Odesláno 26. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 a jaký týp kapaliny použít? má staří kapaliny vliv na brzdný systém. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 26. červenec 2010 Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 stáři vliv má, jinak by se neměnila, nevim jak je to u 206 ale asi stejný jako u většiny, takže brzdovka musí bejt DOT4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 27. červenec 2010 Sdílet Odesláno 27. červenec 2010 Stáří brzdovky vliv má, jak říká georgegg, měnit jednou za dva roky. Použitelné jsou DOT 4 a DOT 5.1 (pro běžné ježdění zbytečná), pozor na DOT 5, ta se použít nesmí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karhol1 Odesláno 24. září 2010 Sdílet Odesláno 24. září 2010 Brzdovka se má měnit kvůli tomu , že je stavěná na bázi lihové a ta má schopnost pojímat vlhkost/ i vzdušnou / a tím pádem při brzdění a zahřátí z té vlhkosti vzniká pára a ta je stlačitelná a dochází k propadu pedálu brzdy a zmenšení brzdné schopnosti . A v zimním období může dojít i k zamrznutí vedení a hrozbě nezabrždění auta . Pedál je tvrdý bez brzdného účinku . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karhol1 Odesláno 9. říjen 2010 Sdílet Odesláno 9. říjen 2010 Zodiak : V té příručce jsou napsány i utahovací momenty šroubů předních třmenů , ale je tam rozpor : str. 138 udává utáhnout šroub 30 Nm str. 140 - 105 Nm Který utah. moment platí ? Normálně se dělá - nafest ! Díky za odpověď ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.