dysan Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Mám problém s brzdami. Brda mi neustále jako by brzdí a hřeje se. Obložení je v pořádku. Vypadá to na špatně se vracející brzdové pístky. Dá se to doma nějak rozchodit případně rozebrat. díky za odpovědi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Dá sa to doma rozobrať, vyčistiť piestiky, vymeniť gumičku a následne i zložiť a odvzdušniť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zodiak Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Snad ti to pomůže: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zodiak Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegg Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 mně to taky dělalo na zadní brdě, po rozebrání a vyndání toho čepu co v něm chodí brzdič jsem se zhrozil, bylo to úplně rezavý tak sem to namočil do odrezovače koupil nový těsnění a pořádně to napatlal vazelínou, a od tý doby pohoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dysan Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 Chtěl jsem se zeptat jak často je potřeba měnit brdovou kapalinu. Případně jestli to může mít nějaký vliv na zmíněný problém s brdou? díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegg Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 cca každé dva roky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dysan Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 a jaký týp kapaliny použít? má staří kapaliny vliv na brzdný systém. díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgegg Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 stáři vliv má, jinak by se neměnila, nevim jak je to u 206 ale asi stejný jako u většiny, takže brzdovka musí bejt DOT4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fakir Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Stáří brzdovky vliv má, jak říká georgegg, měnit jednou za dva roky. Použitelné jsou DOT 4 a DOT 5.1 (pro běžné ježdění zbytečná), pozor na DOT 5, ta se použít nesmí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karhol1 Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 Brzdovka se má měnit kvůli tomu , že je stavěná na bázi lihové a ta má schopnost pojímat vlhkost/ i vzdušnou / a tím pádem při brzdění a zahřátí z té vlhkosti vzniká pára a ta je stlačitelná a dochází k propadu pedálu brzdy a zmenšení brzdné schopnosti . A v zimním období může dojít i k zamrznutí vedení a hrozbě nezabrždění auta . Pedál je tvrdý bez brzdného účinku . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karhol1 Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Zodiak : V té příručce jsou napsány i utahovací momenty šroubů předních třmenů , ale je tam rozpor : str. 138 udává utáhnout šroub 30 Nm str. 140 - 105 Nm Který utah. moment platí ? Normálně se dělá - nafest ! Díky za odpověď ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.