seznam Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Dobrý den Mám Peugeot 307 1.6 2003 a mám teď jak jsou ty horka problém s nastartováním.Ráno v pohodě nastartuju,ale jak jdu z práce v tom horku,nejde nastartovat.Čerpadlo nomrálně vstříkne,normálně to točí,ale nechytne to,až třeba na popáté.Zdá se mi,že je to čím dál horší.Mohl by někdo prosím poradit? Předem dík za odpověď: Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Vzduchový filtr někdy někdo měnil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seznam Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 Původně zaslal: Kurt Vzduchový filtr někdy někdo měnil? ahoj vzduchovy filtr tam je 2 rok tim to asi nebude. jsem laik,ale myslim ze to bude spis elektro. [upravil dne 12/7/10 seznam] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavco25 Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Původně zaslal: seznam Původně zaslal: Kurt Vzduchový filtr někdy někdo měnil? ahoj vzduchovy filtr tam je 2 rok tim to asi nebude. jsem laik,ale myslim ze to bude spis elektro. [upravil dne 12/7/10 seznam] no ako nemusi to byt prave tym filtrom, ale ja ho menim kazdy rok. Nieje to velka polozka a autu to dost pomoze, ked moze dobre dychat A kolko km si za tie dva roky najazdil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seznam Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 cau asi tak 25000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavco25 Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Původně zaslal: seznam cau asi tak 25000km myslim ze je to dost, radsej ho vymen, nic tym nestratis. Ja menim kazdych 10.000 aj s olejom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...