třídvířko Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Zdravim.Chci se zeptat.Dneska mi u 807 nějak začal klesat výkon.Ráno úplně v pohodě,dobrej tah všechno.Čím větší pařák,tím líněji to jelo,asi je to blbost že by to bylo teplem ne?Jak jsem jel z práce,tak jako by turbo ani nešlo či co.Tak nevi,jestli máte někdo s tím nějakou zkušenost,tak prosím o radu......Tak už jsem dojezdil!Rozsvítila se kontrolka diagnostiky a hotovo.Na displei se mi oběvil nápis,něco s filtrem,takže asi naftovej?On to může být asi i vzducháč.Tak na to musim zítra juknout.Pak budu muset do Peugeota aby vymazaly poruchu žě?Jinak všechny nápady vítám.Dík.. [upravil dne 12.7.2010 třídvířko] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Možná ten filtr bude FAP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 Je to 2003,tam už byl FAP?Popřípadě kde ho mám hledat?Nebo co s tím mám dělat? [upravil dne 12.7.2010 třídvířko] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Dej VIN a uvidí se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plaz Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 jo jo fap je svinstvo:bacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Tak VIN je VF3EA4HWB13060319 Jo a jinak jsem to dneska natočil,abych s tím zajel do garáže a kontrolka diagnostiky normálně zhasla a šlo to tak jako normálně,ale nějakej renonc tam bude. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bibo807 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 mi děla něco podobneho jak se vypaluje fap tak se nesmim odpichnout z křižovatky jinak se mi vypne motor a po nastartovani se objevi kontrolka a sviti do te doby než se fap nevyčisti a vše neni ok. Motor se vypne kvuli přiliš velkemu tlaku z turba do motoru a nedochazelo by ke spravnym hodnotam aby to zhořelo.takže vyždycky musim jet pijanko točit tak max 22OOotaček a pak vše v poho. ze začatku sem nevěděl co se děje ale 12t km za pul roku mě proškolilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 No mě to nechcípne,jen to prostě nejede,max tak 50 a jako by to byl litr bez turba,prostě výkon v kopru... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bibo807 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 no a jednou jsem měl taky problemek že sem jel bez turba..no jelo ale praskla sponka od hadice a vyzkočilatak jestli nemaš nějakou dirku v hadici Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Mě právě zaráží,že to na display psalo hlášku něco o filtru,jenže po francůzku neumím,tak nevim co byl ten zbytek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wensdy Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 třídvířko: Tak si to přepni do angličtiny ať tomu příště rozumíš lépe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Tak jsem mluvil s mechanikem a prej podle toho jak mu to popisuju,to vypadá na váhu vzduchu.Tak k němu pojedu na napíchnutí a uvidíme... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravel Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 zlatej benzíňák Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagic Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Původně zaslal: Wensdy třídvířko: Tak si to přepni do angličtiny ať tomu příště rozumíš lépe. Já když si tam chtěl dát angličtinu tak to po mně chtělo CD s konfigurací Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 http://www.citroeny.cz/forum1/viewtopic.php?f=38&t=1684 Kdyz meril parametry ten mechanik tak je normalne ze ma motor nizky prutok vzduchu protoze blokace FAPu to omezi kvuli ucpavani. Kdyz se objevila na dispayi hlaska ohledne \"filtru\"tak je to jenom FAP. System nezna spinavy filtr nafty. [upravil dne 13.7.2010 straki007] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildík Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Zdarec. Já už to tu psal několikrát mě to dělalo to, že se po cca. 300 km snížil výkon motoru, rozsvítila se kontrolka motoru, poč. nic nepsal(nebo jsem si nevšim), a, auto 50 km jelo zprdele, pak najednou klid, a,zase 300 atd. Pak jsem začal čepovat jen Agip Dt, najeto +15000km, a, klid. Takže dle mýho nečepovat sračky( nejsem zaměstnancem fi. Agip). Hodně šťasných km :roker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 Dneska mi to tam píslo UND DIESEL FILTER BLOCK,tak jsem myslel,že to bude nafta:myslim.A jak poznám že to má FAP?Nebo kde to mám hledat?U motoru,pod autem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filas1 Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 napiš VIN číslo, podle toho se to dá zjistit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
třídvířko Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 VF3EA4HWB13060319...Prosim,prosim;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildík Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Z tý hlášky mi to spíš připadá na palivovej filtr, ale nejsem si jist. Jenom, abys nehledal něco jinýho, navíc to neni francouzsky, ale německy. Odkud je to dovezený? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.