TycoonX Odesláno 12. červenec 2010 Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 Pozerám že je tu tých tém dosť ale len s chabými návodmi.. tak sem pridám moje skúsenosti Zaslepenie EGR ventilu návod:: Pre Peugeot \\ CItroen 1.9TD, 1.9D Pre Peugeot \\ CItroen 2.0 HDi RHZ, RHY Po zaslepení : P406 1.9TD , motoru nachvílu vyleteli otáčky asi na 2000 (pri čistení sania mi trochu popadalo do valcov) a z výfuku bolo cítiť spáleninu (spalovanie bordelu) Auto som na prvej dlhšej trase (40km) popreháňal na 4000 otáčok Motor je tichší, má lepší ťah, menej dymí ,a začal štartovať na prvý krát, turbo krásne počuť ....spotreba neviem nemeral som Kto váha nech neváha.. ked uvidíte ten bordel v saní, (cca 0,5-1cm) nánosu sadzí.. vám bude jasné že motoru to neprospieva Je lepšie dať podložku pod samotný EGR ventil, zabráni sa tým usadzovaniu sadzí priamo na ňom a tým jeho znefunkčnenie (pre prípad žeby si ho chcel niekto pred emisiami časom odslepiť) Neviem ako je to u 2.2 HDi DW12ATED ale chystám sa ho zaslepiť aj tam. Návod pridám časom howgh [upravil dne 12.7.2010 TycoonX] EDIT :: 2.2HDi popis funkcie EGR ventilu a schéma 1. http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/galeria/12788408214c398ff552117.jpg 2. http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/galeria/12788408504c399012edfc3.jpg [upravil dne 13.7.2010 TycoonX] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 12. červenec 2010 Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 So, what´s the big deal? Resp. v com je hacik, naco tam ten ventil potom zavadza smejd jeden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 12. červenec 2010 Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 Neviem ci mam pravdu ale asi zrejme len kvoli mensim emisiam, teda hlavne ciastockam aby nesli hned von ale presli znova spalovanim a znicila sa...ak sa mylim, opravte ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolly1010 Odesláno 12. červenec 2010 Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 Návodů tu je dost, je třeba jít do sekce Urob si sám: http://www.peugeot-club.com/forum/forumdisplay.php?fid=125 To Y2K: Taky myslím, že tam je kvůli emisím [upravil dne 12.7. 10 dolly1010] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TycoonX Odesláno 12. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 Koli emisiám..ale na tie je kašlem, nieze by som nebol ekologicky založený ale to čo spáli moje auto za celú jeho životnosť spáli prepravná loď (výška valca ako človek) za pá minút EGR funkcia __ http://sk.wikipedia.org/wiki/Recirkul%C3%A1cia_v%C3%BDfukov%C3%BDch_plynov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 12. červenec 2010 Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 Původně zaslal: Y2K Neviem ci mam pravdu ale asi zrejme len kvoli mensim emisiam, teda hlavne ciastockam aby nesli hned von ale presli znova spalovanim a znicila sa...ak sa mylim, opravte ma Qecko to myslel ironicky, vie na co sluzi EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest frenky64253 Odesláno 12. červenec 2010 Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 tiez sa to chystam urobit - zaslepit EGR -čko , ale mam rozne informacie o spravani sa auta po zaslepeni. niekdo , ze netaha , nejde do otacok , iny zas kolisu otacky ... tak neviem ale rozhodné to skusim . zaslepim oba konce aj pri egr . ku aj pri turbe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 12. červenec 2010 Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 foxo: diky ... kazdopadne uz som nad tym zaslepenim parkrat rozmyslal, preberalo sa to tu, ale akosi sa mi to stale aj tak nepozdava ... ze by som nabral odvahu? Praca to nie je tazka, pouzitie tej podlozky namiesto tesnenia sa mi paci, je to lepsie ako vyrabat nejaky pripravok, z plechu vyrobit podlozku je chvilka...hmm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 12. červenec 2010 Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 egr jedině zaslepit ten je tam jenom kvůli tomu aby se zaslepil chíí mam 2.1 Td zaslepil jsem ho před 20000km a je vše ok nehulí trošku líp táhne od spoda ale né zase o moc a spotřeba je 7 litrů kolik byla před tím nevím ale já mu dost dávám pod ocas tak to nějak neřeším kolik to žere. já ho zaslepil přímo u sání jak je ten vlnovec tak tam jsem to rozpojil a dal jsem tam dno z plechovky od piva a zase spojil a vše je zatím redy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TycoonX Odesláno 12. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2010 Původně zaslal: frenky64253 tiez sa to chystam urobit - zaslepit EGR -čko , ale mam rozne informacie o spravani sa auta po zaslepeni. niekdo , ze netaha , nejde do otacok , iny zas kolisu otacky ... tak neviem ale rozhodné to skusim . zaslepim oba konce aj pri egr . ku aj pri turbe. pri turbe? egr vačšinou sedí na vyfukovom paroží, stačí ho zaslepiť tam.. neťahá im to možno koli netesnostiam, alebo odpojili ovládanie EGR a riadiaca upadá do nudz režimu alebo neaký totálne iný dovod.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest frenky64253 Odesláno 13. červenec 2010 Sdílet Odesláno 13. červenec 2010 Původně zaslal: TycoonX Původně zaslal: frenky64253 tiez sa to chystam urobit - zaslepit EGR -čko , ale mam rozne informacie o spravani sa auta po zaslepeni. niekdo , ze netaha , nejde do otacok , iny zas kolisu otacky ... tak neviem ale rozhodné to skusim . zaslepim oba konce aj pri egr . ku aj pri turbe. pri turbe? egr vačšinou sedí na vyfukovom paroží, stačí ho zaslepiť tam.. neťahá im to možno koli netesnostiam, alebo odpojili ovládanie EGR a riadiaca upadá do nudz režimu alebo neaký totálne iný dovod.. ja som myslel aj ny vyfukovom , ale aj na druhom konci pri turbe zaslepit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 13. červenec 2010 Sdílet Odesláno 13. červenec 2010 tak jsem se do toho dneska pustil a nedodelal jsem to.... rvu podlozku tesne pred sani a nedokazal jsem tam trefit nazpatek sroubky, pak mi dva vypadly z ruky a skoncily nekde na spodnim krytu motoru, takze zejtra jdu shodit kryt motoru, abych je nasel ... no mam z toho docela trauma... jevilo se mi to jako pracicka na hodinku a mam z toho dvoudenni maraton, ale pri tom, jak se mi dneska dari, tak se divim, ze jsem ty sroubky nehodil do sani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TycoonX Odesláno 16. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2010 trochu zasun sroby ,a podlozku na ne..len dopasujes ten diel sania.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nsbojovnik Odesláno 16. červenec 2010 Sdílet Odesláno 16. červenec 2010 a co zaslepenie na 407 2.0 Hdi ? ako to spravit tam ? navod ten isty? som uplny laik do automobilov tak preto sa pytam. dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TycoonX Odesláno 16. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2010 407 2.0HDi DW10BTED4 ? s FAP ci bez? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 16. červenec 2010 Sdílet Odesláno 16. červenec 2010 jo, oddelal jsme spodni kryt motoru, nasel sroubky a maticky, co mi tam zapadaly a uz jsme byl sikovnej a za 10 minut nebylo co delat... Muzu potvrdit, ze na motoru RHZ (2.0HDi 80kW) uplne bez problemu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TycoonX Odesláno 20. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. červenec 2010 este pripajam foto, co vlastne ten EGR robí Pred: A takto neako to má vyzerat po troche čistenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nsbojovnik Odesláno 26. červenec 2010 Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 TAK peugeot 407 2,0HDI s FAP ale fap planujem odstranit!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. srpen 2010 Sdílet Odesláno 16. srpen 2010 EGR ventil je v autě především pro snížení emisí, druhotným efektem je snížení teploty spalin. Pokud ho zaslepíte, zvýší se o něco tepelná zátěž turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 21. říjen 2010 Sdílet Odesláno 21. říjen 2010 \"Chci se zeptat když sem tam fouknul tu podložku,nemám přeříznout a zaslepit i tu hačičku co vede od egru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.