Jump to content

EGR zaslepenie - Navod - Obr


TycoonX
 Share

Recommended Posts

Pozerám že je tu tých tém dosť ale len s chabými návodmi..

tak sem pridám moje skúsenosti

Zaslepenie EGR ventilu návod::

Pre Peugeot \\ CItroen 1.9TD, 1.9D

dhxa.jpg

Pre Peugeot \\ CItroen 2.0 HDi RHZ, RHY

hdi20.jpg

Po zaslepení : P406 1.9TD , motoru nachvílu vyleteli otáčky asi na 2000 (pri čistení sania mi trochu popadalo do valcov) a z výfuku bolo cítiť spáleninu (spalovanie bordelu)

Auto som na prvej dlhšej trase (40km) popreháňal na 4000 otáčok

Motor je tichší, má lepší ťah, menej dymí ,a začal štartovať na prvý krát, turbo krásne počuť ....spotreba neviem nemeral som

Kto váha nech neváha.. ked uvidíte ten bordel v saní, (cca 0,5-1cm) nánosu sadzí.. vám bude jasné že motoru to neprospieva

Je lepšie dať podložku pod samotný EGR ventil, zabráni sa tým usadzovaniu sadzí priamo na ňom a tým jeho znefunkčnenie (pre prípad žeby si ho chcel niekto pred emisiami časom odslepiť)

Neviem ako je to u 2.2 HDi DW12ATED ale chystám sa ho zaslepiť aj tam. Návod pridám časom

howgh

[upravil dne 12.7.2010 TycoonX]

EDIT ::

2.2HDi popis funkcie EGR ventilu a schéma

1. http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/galeria/12788408214c398ff552117.jpg

2. http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/galeria/12788408504c399012edfc3.jpg

[upravil dne 13.7.2010 TycoonX]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Y2K

Neviem ci mam pravdu ale asi zrejme len kvoli mensim emisiam, teda hlavne ciastockam aby nesli hned von ale presli znova spalovanim a znicila sa...ak sa mylim, opravte ma :myslim

Qecko to myslel ironicky, vie na co sluzi EGR :super

Link to comment
Share on other sites

Guest frenky64253

tiez sa to chystam urobit - zaslepit EGR -čko , ale mam rozne informacie o spravani sa auta po zaslepeni. niekdo , ze netaha , nejde do otacok , iny zas kolisu otacky ... tak neviem ale rozhodné to skusim . zaslepim oba konce aj pri egr . ku aj pri turbe.

Link to comment
Share on other sites

foxo: diky :D ... kazdopadne uz som nad tym zaslepenim parkrat rozmyslal, preberalo sa to tu, ale akosi sa mi to stale aj tak nepozdava :ticho ... ze by som nabral odvahu? Praca to nie je tazka, pouzitie tej podlozky namiesto tesnenia sa mi paci, je to lepsie ako vyrabat nejaky pripravok, z plechu vyrobit podlozku je chvilka...hmm...:myslim

Link to comment
Share on other sites

egr jedině zaslepit ten je tam jenom kvůli tomu aby se zaslepil chíí mam 2.1 Td zaslepil jsem ho před 20000km a je vše ok nehulí trošku líp táhne od spoda ale né zase o moc a spotřeba je 7 litrů kolik byla před tím nevím ale já mu dost dávám pod ocas tak to nějak neřeším kolik to žere. já ho zaslepil přímo u sání jak je ten vlnovec tak tam jsem to rozpojil a dal jsem tam dno z plechovky od piva a zase spojil a vše je zatím redy

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: frenky64253

tiez sa to chystam urobit - zaslepit EGR -čko , ale mam rozne informacie o spravani sa auta po zaslepeni. niekdo , ze netaha , nejde do otacok , iny zas kolisu otacky ... tak neviem ale rozhodné to skusim . zaslepim oba konce aj pri egr . ku aj pri turbe.

pri turbe? egr vačšinou sedí na vyfukovom paroží, stačí ho zaslepiť tam..

neťahá im to možno koli netesnostiam, alebo odpojili ovládanie EGR a riadiaca upadá do nudz režimu alebo neaký totálne iný dovod..

Link to comment
Share on other sites

Guest frenky64253
Původně zaslal: TycoonX

Původně zaslal: frenky64253

tiez sa to chystam urobit - zaslepit EGR -čko , ale mam rozne informacie o spravani sa auta po zaslepeni. niekdo , ze netaha , nejde do otacok , iny zas kolisu otacky ... tak neviem ale rozhodné to skusim . zaslepim oba konce aj pri egr . ku aj pri turbe.

pri turbe? egr vačšinou sedí na vyfukovom paroží, stačí ho zaslepiť tam..

neťahá im to možno koli netesnostiam, alebo odpojili ovládanie EGR a riadiaca upadá do nudz režimu alebo neaký totálne iný dovod..

ja som myslel aj ny vyfukovom , ale aj na druhom konci pri turbe zaslepit..

Link to comment
Share on other sites

tak jsem se do toho dneska pustil a nedodelal jsem to....

rvu podlozku tesne pred sani a nedokazal jsem tam trefit nazpatek sroubky, pak mi dva vypadly z ruky a skoncily nekde na spodnim krytu motoru, takze zejtra jdu shodit kryt motoru, abych je nasel :D...

no mam z toho docela trauma...

jevilo se mi to jako pracicka na hodinku a mam z toho dvoudenni maraton, ale pri tom, jak se mi dneska dari, tak se divim, ze jsem ty sroubky nehodil do sani :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...