Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klepání vozu při brždení, P306


miloge

Recommended Posts

Zdravím,

v podstatě od chvíle, kdy jsem auto koupil (coz je asi 7let), mi při brždení vibrovalo auto. Postupem řasu se to pořád zhoršovalo a já už si s tím nevím rady.

co jsem už zkusil:

2x výměna předních kotoučů a destiček

výměna předních ložisek a poloos (klepaly v zatáčkách)

stočení zadních bubnů (pomohlo částečně, ale po přehození zimních pneu za letní se to vrátilo)

výměna zadních bubnů a ložisek

...a co dál?

Nejprve jsem si myslel ze to jsou ty bubny, protoze po zatažení ručky pri vyssi rychlosti mi zacal klepat zadek, tak jsem je nechal stocit a pak je i vymenil, ale ted je zase problém při brzdeni prednimi brzdami. Hlavně když dobržduju do zatáčky tak mám pocit jako by na předním kole byla nějaká vůle (kolo se jakoby prosmekne a pak teprve začne brzdit)

Napadá vás co by to ještě mohlo dělat? Už se toho začínám vážně bát, tak radsi dobržďuju ručkou, v servise mi s tím taky nepomohli tak uz nevím...

díky za každou radu;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to věc, kde prvoplánově každý řekne kotouče. Mimochodem pokud to byla levnější značka není neobyklý, že za 5 tis. jsou zase v háji. Většinou jsou na vině právě vůle - třeba vybité kulové čepy nebo další věci co zmínili ostatní. Když vyměníš kotouče ale vůle zůstane tak se nové kotouče velmi rychle zase zvlní. Takže zkontrolovat všechny vůle ( včetně zmíněných třmenů ), vyměnit co je třeba , kotouče líznout na soustruhu a taky pečlivě zkontrolovat kola ! Křivý ráfek, poškozená nebo poskákaná guma udělá taky svoje....

[upravil dne 11/7/10 koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Především navštiv STK a zjisti, které kolo to dělá.

Čti zde:

Původně zaslal: P607Olda

Měl jsem to jako Ty, popsal jsem to zde: cituji

Původně zaslal: P607Olda

S naší 406 2,0 HDi jsem absolvoval anabázi:

Koupena v létě 08, brzy výměna předních kotoučů (ojeté) za nové (označme si je č.1)..

Asi po měsíci začaly nové kotouče vibrovat (zvlněné). Nastalo různé proměřování úchylkoměrem, v lednu 09 dány nové kotouče (označme si je č. 2). Týden dobrý, pak se vibrace vrátily, postupně až do hrozné velikosti. Návštěva brzdných válců, určeno, že je to PP kolo. Měření úchylkoměrem, hází náboj. Rozebrán náboj, zjištěno, že bylo špatně vložené ložisko (nebylo na doraz a za ním byla rez). Nové ložisko, nový náboj, staré kotouče č. 2. Vibrace stále zůstaly. Znovu na STK - zkusit brzdy - PP kolo brzdí nerovnoměrně.

Nové kotouče (označme si je č.3).

Nyní, musím zaklepat na dřevo, zatím dobrý.

Zřejmě to bylo tak, že vadný náboj se špatně vloženým ložiskem byl vkrátku schopen z...vit i nové kotouče.

Samozřejmě, vžda s novými kotouči byly dávány i nové destičky.

Takže teď mám v krabici dvoje zánovní kotouče a dvoje zánovní destičky, uvažuji, jestli je nechat stočit - srovnat, nebo rovnou vyhodit.

Ufff...:(

[upravil dne 11.7.2010 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: miloge

letní jsou na hliníkách, zimáky na plecháčích, rozměr přesně nevím, ale pneu jsou 175/70 R13 všechny. Proč se ptáš? Napadá tě ještě něco?:myslim

Jednoduše proto, že kombinace typu 17\" a víc, nízkoprofilový pneu a ještě navíc patřičně široký to celý ještě nejlíp na podložkách .... , vede k tomu, že tyhle věci prostě extra trpí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...