miloge Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Zdravím, v podstatě od chvíle, kdy jsem auto koupil (coz je asi 7let), mi při brždení vibrovalo auto. Postupem řasu se to pořád zhoršovalo a já už si s tím nevím rady. co jsem už zkusil: 2x výměna předních kotoučů a destiček výměna předních ložisek a poloos (klepaly v zatáčkách) stočení zadních bubnů (pomohlo částečně, ale po přehození zimních pneu za letní se to vrátilo) výměna zadních bubnů a ložisek ...a co dál? Nejprve jsem si myslel ze to jsou ty bubny, protoze po zatažení ručky pri vyssi rychlosti mi zacal klepat zadek, tak jsem je nechal stocit a pak je i vymenil, ale ted je zase problém při brzdeni prednimi brzdami. Hlavně když dobržduju do zatáčky tak mám pocit jako by na předním kole byla nějaká vůle (kolo se jakoby prosmekne a pak teprve začne brzdit) Napadá vás co by to ještě mohlo dělat? Už se toho začínám vážně bát, tak radsi dobržďuju ručkou, v servise mi s tím taky nepomohli tak uz nevím... díky za každou radu;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko306 Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 silenbloky na predných ramenách alebo vybité spodné guľové čapy by to mohli aj robyť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Klepanie môžu robiť i voľné uloženia tyčiek na ktorých chodí brzdový strmeň. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Je to věc, kde prvoplánově každý řekne kotouče. Mimochodem pokud to byla levnější značka není neobyklý, že za 5 tis. jsou zase v háji. Většinou jsou na vině právě vůle - třeba vybité kulové čepy nebo další věci co zmínili ostatní. Když vyměníš kotouče ale vůle zůstane tak se nové kotouče velmi rychle zase zvlní. Takže zkontrolovat všechny vůle ( včetně zmíněných třmenů ), vyměnit co je třeba , kotouče líznout na soustruhu a taky pečlivě zkontrolovat kola ! Křivý ráfek, poškozená nebo poskákaná guma udělá taky svoje.... [upravil dne 11/7/10 koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miloge Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 No tak do toho se radši moc vrtat nebudu. Zkusím se poohlídnout po nějakym servisu:roll Ale díky za nápady... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Mimochodem co tam máš za kola a pneu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miloge Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 letní jsou na hliníkách, zimáky na plecháčích, rozměr přesně nevím, ale pneu jsou 175/70 R13 všechny. Proč se ptáš? Napadá tě ještě něco? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Především navštiv STK a zjisti, které kolo to dělá. Čti zde: Původně zaslal: P607Olda Měl jsem to jako Ty, popsal jsem to zde: cituji Původně zaslal: P607Olda S naší 406 2,0 HDi jsem absolvoval anabázi: Koupena v létě 08, brzy výměna předních kotoučů (ojeté) za nové (označme si je č.1).. Asi po měsíci začaly nové kotouče vibrovat (zvlněné). Nastalo různé proměřování úchylkoměrem, v lednu 09 dány nové kotouče (označme si je č. 2). Týden dobrý, pak se vibrace vrátily, postupně až do hrozné velikosti. Návštěva brzdných válců, určeno, že je to PP kolo. Měření úchylkoměrem, hází náboj. Rozebrán náboj, zjištěno, že bylo špatně vložené ložisko (nebylo na doraz a za ním byla rez). Nové ložisko, nový náboj, staré kotouče č. 2. Vibrace stále zůstaly. Znovu na STK - zkusit brzdy - PP kolo brzdí nerovnoměrně. Nové kotouče (označme si je č.3). Nyní, musím zaklepat na dřevo, zatím dobrý. Zřejmě to bylo tak, že vadný náboj se špatně vloženým ložiskem byl vkrátku schopen z...vit i nové kotouče. Samozřejmě, vžda s novými kotouči byly dávány i nové destičky. Takže teď mám v krabici dvoje zánovní kotouče a dvoje zánovní destičky, uvažuji, jestli je nechat stočit - srovnat, nebo rovnou vyhodit. Ufff... [upravil dne 11.7.2010 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Původně zaslal: miloge letní jsou na hliníkách, zimáky na plecháčích, rozměr přesně nevím, ale pneu jsou 175/70 R13 všechny. Proč se ptáš? Napadá tě ještě něco? Jednoduše proto, že kombinace typu 17\" a víc, nízkoprofilový pneu a ještě navíc patřičně široký to celý ještě nejlíp na podložkách .... , vede k tomu, že tyhle věci prostě extra trpí... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miloge Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 pekněj příběh Oldo, to by mohlo sedět na ten můj problém... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miloge Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 Ješte když už sme u toho, neměl by někdo nějakej obrázek rozložení toho ansámblu kolem kol? Potřeboval bych si udělat v hlavě nějakou představu o tom, co to všechno může způsobovat:roll a hlavně co všechno budu muset vyměnit:fnuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radom Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 skús si to pozrieť v tomto servisnom manuály, ak tam to bude tak dopodrobna rozobraté. Stiahni si ho z tejto stránky, kde som ho uložil http://www.ulozisko.sk/307935/jak_na_to_Peugeot_306_1_.pdf.pdf [upravil dne 12.7.2010 radom] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Ještě jednou opakuji, přestaň přemýšlet a jdi na STK nebo na jinou zkušebnu brzd, aby ses dozvěděl, co se děje. Na STK u nás byli docela ochotní, aspoň jednou někoho nedrbali, ale pomohli. [upravil dne 12.7.2010 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.