Majk006 Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 [upravil dne 11/7/10 Majk006] [upravil dne 11/7/10 Majk006] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Máš to na víčku nádrže. ...alebo si zle položil otázku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majk006 Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 to ja vim, jen ted zkousim od OMV carrera 100 benzin tak uvidim. Je dost dobrych benzinu a spatnych tak je potreba testovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzana.m Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 taky sem to trošku nepochopil:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzana.m Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 ja tankuju jen na benzíne a zatím jen spokojenost naturál 95 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majk006 Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 jj benzina ma pry kvalitni benzin.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majk006 Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 ctu hodne recenzi na 95 oktanovy a 98 oktanovy benzin a udajne cim vyssi oktan tim mensi spotreba.....ale samo je drazsi zase ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Tomu never, je to kravina. Zvýšenie oktánového čísla má síce i pozitíva ale pri elektronicky riadených motoroch je zníženie spotreby zanedbateľné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majk006 Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 ja tomu neverim , ale je potreba to odzkouset....bral jsem natural 95, ted mam natankovanou carreru 100 tak uvidime co motor a spotreba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matii Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Tankuji od koupě vozu OMV Carrera 95 (podle testu renomovaných časopisů aditiva skutečně fungují, viz asi dva roky starý test Světa motorů). Je jedno jestli zrovna Carreru nebo V-Power, ale vliv na chod a životnost motoru je dokázaný. Teď jedu 4000Km dovolenou, tak jsem tam hodil taky 100ku a uvidíme. Ty dvě koruny na litr mě nezabijou a už vůbec ne koruna, kterou dám za Carreru 95 oproti normální 95. Tankoval jsem kdysi levný benzín do Felicie a prakticky sem ji dohnal téměř ke klinické smrti. Sice to přežila, ale nikdy více. Proč se asi benzínky jako ONO nebo Hypernova nezapojí do akce pečeť kvality? http://www.dobrapumpa.cz/cs/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matii Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Taaakže, jsem už bohužel zpět, ale první dojmy .... Carrera 100 = podstatně tišší chod a podle měření o cca 0,2l menší spotřeba. Dokud tam byla 100ka jel jsem dálnici za 6,8 (ujeto asi 1000Km). Pak jsem to díky zácpám, italskému \"Senza Piombo 95\" a pojíždění v cílové destinaci zvedl na 7,2 (1000Km). Zbylých 2000Km většinou také na \"Senza Piombo 95\" to začlo padat na 7,1, ale díky Brenneru a superhnusnému počasí to vyskočilo zpět na 7,2 s naplno běžící klimatizací. Takže to odhaduji na 0,2l, tichý chod a možná o krapet lepší zátah. Původně jsem počítal pro 1.6VTi tak 8l, takže celkem spokojenost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaydeep_peta Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Tak po roce se taky přidám Na Vervu 100 i Carreru 100 jsem zkoušel jezdit a auto mi přišlo naopak nepatrně hlučnější, ale můžu se mýlit a prostě tomu chtěly jen okolnosti ježdění:-) Rozdíl ve spotřebě jsem nezaznamenal. Ono při mým stylu to ani moc nejde Za to jsem jednou nouzově bral u Globusu jejich Ultra 95 a auto mi přišlo jak zbavený zábran a v tomhle případě mi na dálku přišlo, že při klidnější jízdě žere o pár desetinek míň. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy106 Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Taky se pripojim nahodou na globus si nemuzu stezovat, maji krasnou cenu a kvalita bude urcite dobra, nebot na jejich benzinu dosahuju nejmensich spotreb... jednou jsem vzal i carreru95 ale to jsem nebyl vyjezdenej a myslel jsem si ze mi to z toho auta udela ferrari... takze jsem na to slapal a spotreba snad necelych 10litru.... takze se to neda zhodnotit.. ale urcite to melo lepsi tah od spodnich otacek a celkove byl chod motoru nepatrne tissi a kultivovanejsi. jinak samozrejme levny benzin u \"nou nejm\" pump se nevyplati brat... sice to stoji min, ale zato nizsi kvalita a tim i vyssi spotreba... takze clovek na nadrzi usetri treba 50kc ale na lepsi benzin ujede treba o 50km vice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaydeep_peta Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 A jinak jsem slyšel, že i Makro má supr benzín. Na rozdíl např. od Shellu :-/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mojo2 Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 no nevim, ale na shell jezdim a zadny problem jsem nezaznamenal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaydeep_peta Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Odstraněna citace předchoziho přispěvku no jejich benzin je standardni za vyssi penize... stejnej benzin mam od PapOilu o korunu levnejsi... staci se podivat na testy jejich V-Poweru, jak to tady sidej, oproti Nemecku :-/ [upravil dne 10/8/11 od Radek Hurvajz] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy22 Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Taky bych řek, že základem pro všechny benzinky je stejný kvalitní benzín( u nás jsou snad jen 3 refinérie Unipetrolu), ke kterýmu se přidávají klady (větší čerpačky dávají různá aditiva) a nebo zápory (skladování - benzín na sebe váže vodu, poměr biosložky se dává větší a nebo se nedbá na číštění nádrží). A pak už je to jen o pocitu, že jsme natankovali něco lepšího. Jeden příklad: když byl ještě olovnatý SUPER, tak slovnaft vyráběl UNI benzíny, který šly jak na nový(katalyzátor), tak na starý auta (ochrana sedel ventilů). TAkže se používal stejný benzín do stojanu s naturálem i do stojanu se Suprem. Když se pak Super zrušil, tak hodně lidí chodilo a naříkalo, že na ten super to jezdilo líp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidse Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 JÁ TANKUJI U JETU BERU NATURAL 95 NEBO 98 A VŠE JE OK AUTO JEZDÍ BEZ PROBLÉMŮ I V ZIMĚ ZATÍM JE TO ASI 70% PRO 95 A 30% PRO 98 Psaní se zapnutým CapsLockem je neslušné!!! Moderátor [upravil dne 10/8/11 od Radek Hurvajz] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matii Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Už jsem to tu asi někde psal, ale ve SM dělali asi před 3 lety roční test s aditivovaným a neaditivovaným benzínem. Výsledky byly jasně ve prospěch aditiva, dokonce dost zašlý motor zbavil většiny usazenin. Zvláště u nového auta ta koruna na litru není zas tak moc, když si uvědomíte, že na jedné nádrži přeplatíte asi tolik, kolik dáte za krabku slušných cigaret. to davidse ... ono se to zpočátku neprojeví, ale až najedeš nějaký ten kilometr, motor se ti za za aditiva odvděčí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr 308 Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 tak ja tankoval bud V power 95,nebo carreru 95 a ve 40000 mi menili hlavu motoru.peugeot mi to uznal v zaruce,ale hlava byla neskutecne zakarbonovana...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.