kahy Odesláno 10. červenec 2010 Sdílet Odesláno 10. červenec 2010 Právě jsem v servisu vyměnil převodovku. S představou, že konečně to bude řadit jak má. (z 5 nešla zařadit 4, jen s přeřazením na 3 nebo s těžkým meziplynem, někdy ani to). Velice jsem byl vyděšen že nyní došlo k tak fatalnímu zhoršení. 1 s 2 absolutně těžko řaditelné. Napadlo mě že to může být kulovým čepem, jsou tam dvě velikosti. Ostatní rychlostní stupně jdou řadit pěkně. Co myslíte vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitja Odesláno 22. červenec 2010 Sdílet Odesláno 22. červenec 2010 Mas spravne nasazene ty tahla? Ja tam vic mnoznosti u toho maleho jak ho dat. Zkus promazat to L-ko u motoru kam vede tahlo od saltrpaky, obcas rado zrezne. No a samozrejme otazka... dal jsi tam opravdu funkcni prevodovku a mas v ni predepsane 2 litry oleje (75W80 API GL5 nebo 4)? I kdyz kvalita oleje by v tehhle vedrech asi nebyla poznat, spis nedostatek by delal problemy. Aby ta prevodovka nebyla v horsim stavu, nez ta tvoje puvodni... treba na dvojce spatny synchron. Ale na jednicce snad synchron ani neni, nebo se pletu? [upravil dne 22.7.10 Mitja] [upravil dne 22.7.10 Mitja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.