kahy Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Právě jsem v servisu vyměnil převodovku. S představou, že konečně to bude řadit jak má. (z 5 nešla zařadit 4, jen s přeřazením na 3 nebo s těžkým meziplynem, někdy ani to). Velice jsem byl vyděšen že nyní došlo k tak fatalnímu zhoršení. 1 s 2 absolutně těžko řaditelné. Napadlo mě že to může být kulovým čepem, jsou tam dvě velikosti. Ostatní rychlostní stupně jdou řadit pěkně. Co myslíte vy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitja Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Mas spravne nasazene ty tahla? Ja tam vic mnoznosti u toho maleho jak ho dat. Zkus promazat to L-ko u motoru kam vede tahlo od saltrpaky, obcas rado zrezne. No a samozrejme otazka... dal jsi tam opravdu funkcni prevodovku a mas v ni predepsane 2 litry oleje (75W80 API GL5 nebo 4)? I kdyz kvalita oleje by v tehhle vedrech asi nebyla poznat, spis nedostatek by delal problemy. Aby ta prevodovka nebyla v horsim stavu, nez ta tvoje puvodni... treba na dvojce spatny synchron. Ale na jednicce snad synchron ani neni, nebo se pletu? [upravil dne 22.7.10 Mitja] [upravil dne 22.7.10 Mitja] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.