koblih69 Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Pánové narazil jsem na problém. Nevím jak dlouho to trvá, ale všimnul jsem si, že poslední dobou se nemění zvuk při přepnutí na vnitřní okruh Kouknul jsem pod filtr a je trvale zavřeno bez ohledu na zapnutí vnitřního nebo vnějšího okruhu ( mám automatickou klimu ) Vyndal jsem modul s motorkem a chová se to následovně: Po nastartování ( servo klapky jen tak volně na drátech ) se půlměsíc otáčí do jednoho směru ( cca 10 s ) . Pak se zastaví a nic se neděje. Pak už můžu přepínat co chci a už se to nepohne. Když vypnu motor a znovu nastartuju tak se zase totéž zopakuje - otáčení do jednoho směru a dál nic. Na přívodu je po dobu otáčení 12V pak 0V pak už ať se mačká na co chce 0V až do dalšího nastartování. Nemá klapka samotná nějaký koncák od kterého by byl třeba utržený kabel a tvářila se, že je stále v jedné poloze? Prosím poraďte co bych měl prověřit. Díky moc. PS: případně by mi možná pomohlo apoň nějaké schéma ze serviceboxu. [upravil dne 10/7/10 koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Když budu mít VIN tak snad něco najdu. Na nové modely toho mám víc, co se týká schémat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted July 10, 2010 Author Share Posted July 10, 2010 Klucí děkuju moc za rychlou reakci, ale asi to souvisí a Autoklimou. Když zvednu teplotu dá se klapka ovládat, když jí stáhnu ventilátor hodně přidá a zároveň nedovolí přepnout na vnější okruh. Jakmile se interiér vychladí na zvolenou teplotu už jde ovládat vnitřní / vnější okruh jak má. Co jsem zatím nezjistil proč když vypnu klimu tak se to chová stejně ale třeba je to taky správně. Nějak nestíhám to pořádně vypozorovat, takže napíšu až večer jak to vlatně je. Zatím díky moc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BV406 Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 zdar, co ted 14 dnu jezdim zase s klimou, tak jsem parkrat zkusil vnitrni okruh, mam digi, ale taky jsem nepozoroval zadnou zmenu zatim jsem po tom nepatral, nemam cas ... ale asi budu muset, protoze potrebuju vycistit klimu a zde se s vnitrnim okruhem pocita ... ma na vnitrni okruh nejaky vliv to, ze jsem mel nastaven auto rezim ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted July 10, 2010 Author Share Posted July 10, 2010 No jaksi jsem dal přednost koupališti před tím to podrobně prozkoumat bez zapnuté klimy, ale platí, že když je rozdíl nastavené teploty a reálné vnitřní teploty velký tak se to automaticky přepne na vnitřní okruh a můžeš mačkat co chceš. Je to mimo jiné doprovázené i vyššími otáčkami ventilátoru. Jakmile se teploty přiblíží, ventilátor sníží otáčky a už to jde zase přepínat. U mě byl na začátku ještě mechanický problém, ale to se vyřešilo hned ( naštěstí to neodnesl motorek nebo kolečka ) . Bohužel potom se to v tom horku chovalo takhle a já si myslel, že je něco špatně a vono asi ne. Jinak ten důvod proč jsem na klapku kouknul byl právě vyčištění klimy ... k vyčištění jsem použil tohle - viz foto. I přes nedůvěru k téhle značce jsem si řekl, že 400 ml za 186,- za ten risk stojí. Je to varianta s hadičkou ( stočená ve víčku ). Nastříkáno do všech průduchů, ventilátorem co nejdál, plnej ventilátor, spodem hadicí na odvod kondenzátu.... Sprej jsem zdaleka nevyužil, takže jsem s ním udělal ještě druhý auto. Obě vcelku příjemně voní a zdá se, že to funguje. Já jsem za ty prachy spokojenej. [upravil dne 10/7/10 koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BV406 Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 hmm, asi bude dobre poridit si jeste jeden nezavisly teplomer do interieru ja to teda zkusim vypozorovat az budu mit cas ... doufam, ze jsem se jen preslechl, protoze klima uz mi trochu zapacha a potrebuju at to funguje ... nasavani vzduchu pro vnitrni okruh by melo byt nekde u nohou spolujezdce, ze ano ? edit: o nem jsem prave taky uvazoval, takze se to nastrika do vsech pruduchu co jsou v aute ? plus do nasavaciho otvoru pod kabinovym filtrem ? pod auto asi nepolezu a klima musi byt zapnuta nebo se to jen vystrika dovnitr ? [upravil dne 10/7/10 BV406] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted July 10, 2010 Author Share Posted July 10, 2010 No nasávání je jakoby nad ventilátorem samotným, Musíš vyndat schránku ( cca 6 šroubů ) a posvítit si nad ventilátor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarek406 Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 zdravím taky sem spozoroval že při přepnutí vnitřního okruhu mě s pod přístrojovky jde zvuk (ale ne lámáni plastu )spíš klasickej chod motorku . Motorek běží a za cca 8-10s se zastavý když přepnu z pátky stejnej proces motorek běží stejne ale klapka se nehýbe. Neřešil ste nekdo podobný problém ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted January 6, 2011 Author Share Posted January 6, 2011 Ohlodaný kolečka uvnitř - pohledej v historii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacoceco Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 nazdar chlapi, ak dobre rozumiem, po demontáži stieračov a tých plastov pod nimi , by sa mal zjaviť peľový filter, po demontáži filtra by som mal naďabiť na klapku? a ak tam vidím už samotný ventilátor, .........??? alebo bližšie mi prosím špecifikujte, kde nájdem tú klapku, lebo mne sa tiež nič nedeje, keď prepnem vonkajší prívod, vnútorný prívod..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarek406 Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Ohlodaný kolečka uvnitř - pohledej v historii dík za odpověď v historii sem se snažil hledat ale asi blbě nemáš nahodou odkaz na nějaky vlákno kde by byl tento problém řešenej ? dík za info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted January 10, 2011 Author Share Posted January 10, 2011 Třeba tady je něco k tématu: nebo zde: [upravil dne 10/1/11 22:44 koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas222 Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Pánové narazil jsem na problém. Nevím jak dlouho to trvá, ale všimnul jsem si, že poslední dobou se nemění zvuk při přepnutí na vnitřní okruh Kouknul jsem pod filtr a je trvale zavřeno bez ohledu na zapnutí vnitřního nebo vnějšího okruhu ( mám automatickou klimu ) Vyndal jsem modul s motorkem a chová se to následovně: Po nastartování ( servo klapky jen tak volně na drátech ) se půlměsíc otáčí do jednoho směru ( cca 10 s ) . Pak se zastaví a nic se neděje. Pak už můžu přepínat co chci a už se to nepohne. Když vypnu motor a znovu nastartuju tak se zase totéž zopakuje - otáčení do jednoho směru a dál nic. Na přívodu je po dobu otáčení 12V pak 0V pak už ať se mačká na co chce 0V až do dalšího nastartování. Nemá klapka samotná nějaký koncák od kterého by byl třeba utržený kabel a tvářila se, že je stále v jedné poloze? Prosím poraďte co bych měl prověřit. Díky moc. PS: případně by mi možná pomohlo apoň nějaké schéma ze serviceboxu. [upravil dne 10/7/10 koblih69] Zdravím, prosím Ta ako si riešil ten Tvoj problém so servo motorom klapky vnutorný / vonkajší okruh? Mam ten istý problém, servo sa točí po zapnutí motora potom sa zastaví a už nič. Otvoril som ten servo motorček a kolieska vobec nie su rozbité. Pozeral som tu historiu a je to riešené mikrospínačmi, ale ja to určite nebudem vedieť zapojiť. Dakujem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misho.1709 Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Neváľa sa niekomu doma motorček klapky na vnút. okruh? Mám zlomenú na koliesku tú plastovú osku, ktorá vyčnieva von, inak je motorček v poriadku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.