106sťák Odesláno 9. červenec 2010 Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 Zdravím otec mi řekl ať se tady optám má 407 2.0Hdi když jede na jakoukoli rychlost cca otáčky má 1800 a tak mu to cuká a když to sečlápne tak mu to sice vystřelí ale jde mu kouř od výfuku černej,asi něco s tím EGR ventilem co?co má dělat?děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 10. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2010 nikdo si neví rady???:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 17. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Dnes sem mluvil s otcem a ptal se jak jsem s touto otázkou..nikoho nenapadá co mu to může dělat?do 1800ot mu to stále cuká.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Dej VIN jeho auta a uvidíme co se dá zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurko Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 tak to mi teda taky občas udělá,přesně při těch samejch otáčkách,sešlápnu plyn a už to nedělá,teď mi to neudělalo asi dva měsíce,taky nevím čím to může být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 skontrolujte prívod paliva a vymente palivový filter. Potom EGR ventil a skúste dávať aditívum do nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 19. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 tak tady je to vinko:VF36DRHRH21020327 a ještě se mám zeptat jak se dá zaslepit ten EGR ventil?a jestli tu má někdo schéma toho ventili-kde se nachází a tak děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 20. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. červenec 2010 prosím nějaké schéma toho egr ventilu má někdo? [upravil dne 21/7/10 106sťák] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 4. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 Prosím má někdo to schéma egr ventilu?a jak ho zadělat?a pry kde se nacházejí žhavící svíčky...na 2.0Hdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. srpen 2010 Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 Tak ten EGR zaslepit nejde.Bohuzel je to maximalne hlidane jak elektronicky tak tlakem. Dela o jenom presne na 1800 otackach.A taky kdyz se pusti noha z plynu. Zatim to nevyresite nijak.Dal jsem si novy EGR a nepomohlo takze zatim se to musi vydrzet. Problem byl hlaseny Peugeot a Siemens tak se na tom dela. Jinak dal jsem si objednat driver pro vypnuti ventilu. Dela se to ale prostrednictvim tkzv.chiptuningu.Takze az si to tam nahraju a bude to overene pujde to udelat jenom takovym zpusobem.Nebo mozna se dockame reseni od PSA... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ron80 Odesláno 7. srpen 2010 Sdílet Odesláno 7. srpen 2010 no podobny problem som mal i ja presne 1700 mi to padlo dole a potom katapultacia . robilo to v 1 a sem tam v druhom stupni. ked mi prednedavnom prehadzovali zotrvak zo spojkou servisak mi ukazal jedno potrubie za vanou a bolo cele zasrane od oleja...vravel ze vraj sanie falosneho vzduchu chybala skrutka. boh vie od kedy to tak bolo pretoze po odstraneni zavady auto lepsie slape a znamky po nekludnych otackach ani stopy...to bol moj problem s otackami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 25. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2011 zdravím otec stále řeší to cukání při 1800 otacek,v zimě mu to prej nedělalo a ted jak je teplo tak zase mu to cuká,porád neví...má to něco společnýho s tím egr ventilem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DERT123 Odesláno 25. březen 2011 Sdílet Odesláno 25. březen 2011 a mal si to EGRko vonku aj ci ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 25. březen 2011 Sdílet Odesláno 25. březen 2011 A co řekla diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 25. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2011 to nevím to mi nic neříkal a ten egr vyndanej nebyl pač neví taky kde ho hledat má 2.0 hdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 25. březen 2011 Sdílet Odesláno 25. březen 2011 Tak ať nejdřív zkusí dia a potom se uvidí. EGR je schovaný za motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 26. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2011 oki:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrtulnik76 Odesláno 29. březen 2011 Sdílet Odesláno 29. březen 2011 taky me to cuka a nikdo nevi kde je problem:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelP123456 Odesláno 30. březen 2011 Sdílet Odesláno 30. březen 2011 Prosím já tomu moc nerozumím co je ten EGR ventil a jaku má funkci a dá se zjistit na dia jestli funguje jak má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 30. březen 2011 Sdílet Odesláno 30. březen 2011 EGR ventil je zariadenie ktoré prepúšťa časť výfukových plynov späť do sania na opätovné spálenie a tak zníženie emisií vo výfukových plynoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.