pagot Odesláno 9. červenec 2010 Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 tak me to nedalo a vyzkousel jsem zaslepit okruh sani ktery nevede prez intercooler , odmontoval jsem tu krizovatku \"dole pred coolerem co vede prez teplovodni vymenik prez regulaci na vstupu do beranu a napojil kvalitni tlakovou hadici , u beranu jsem na tu klapku nasadil zaslepku ,ale regulaci nechal v provozu a co se stalo ,kurva jede to lepe:cool: ,ne zadnej zazrak ale lepe a to mam auto v cajku , fap nemam a regeneraci nepotrebuju ,mam ted jistotu ze vsechen nasavanej vzduch jde prez intercooler muze me nekdo presne popsat k cemu je ta druha vetev ,kde se neochlazuje ale naopak prihrejva ?? ,pouze k regeneraci fapu ?? ,nebo lepsi chod motoru po startu v zime ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budhas Odesláno 9. červenec 2010 Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 Já si nejsem jistej,ale nemůžeš takhle odrovnat turbo,nebo rozervat intercooler? K necemu to tam prece jenom je a prutok a tlak vzduchu je měřitelnej,takže to je spočítaný,ne? Ale k čemu tam ten ohřev je,nevím.Možná je tam něco na ovládání,aby při studeným motoru tam nešel ještě úplně ledovej vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 9. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2010 jeden predehrev je od egr ,ten druhy vymenik se ohrejva dele , cooler nepraskne ,protoze by ti to prasklo uz pred kolenem , podle me v zatezi by mel jit vsechen vzduch prez cooler , ,jde me to mnohem lepe do otacek ,otacky na volnobeh jsou stejne , potrebuju se dostat k informaci kdy a jak ma proudit vzduch mimo cooler spocitany to maj a prave proto me nejde dohlavy ze cidlo tlaku je spokojene \"asi ,nemel jsem to napichle\" kdyz je nespokojene jde to hned do nouzaku... ,jedine logicke vysvetleni je pro me regenerace fapu tlak turba pred zkouskou odstaveni druhe vetve jsem mel ok takze prez cooler sel pozadovanej tlak ,jenze nevim prave jakou namahu s tim turbo melo.... ,ted alespon pocitove s tim ma mene prace i podle reakce na plyn ,kazdopadne za normalniho behu motoru je prihrev vzduchu kravina ,proto chci zjistit proc to tam chlapci maj... ..ale nevim muze to bejt jinak ,kazdopadne to motoru bez fap neshazi.. [upravil dne 9.7.10 pagot] [upravil dne 9.7.10 pagot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saviero Odesláno 23. červenec 2010 Sdílet Odesláno 23. červenec 2010 mam take vyndanef fap spolu s upravou ridici jednotky, po tomto zasahu neni potreba druhy oktuh, mel by byt opravdu jen pro potrebu regenerace fap filtru. Ja ten druhy okruh vyradil jen zaslepenim podtlakove hadicky, ale verim, ze odpojeni naprimo jak bylo popisovano bude lepsi (ne nijak dramaticky, ale bude) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael coupé Odesláno 23. červenec 2010 Sdílet Odesláno 23. červenec 2010 foto¨? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 23. červenec 2010 Autor Sdílet Odesláno 23. červenec 2010 foto nepotebujes , koukni na sani , hlavni vetev a pouzitelna pro vykon motoru vede prez intercooler , ta druha cesta je zahada strany zelenejch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 24. červenec 2010 Sdílet Odesláno 24. červenec 2010 Tak ja jsem taky strcil kulicku do hadicky at si podtlak mysli ze funguje.Taxem zvedavy co to bude delat protoze mam jeste fap.Zadnou zmenu jsem nepozoroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjukemen Odesláno 24. červenec 2010 Sdílet Odesláno 24. červenec 2010 ..tiež mam fap off a je aj preč tak by ma to zaujimalo že ked je to vyradene softwarovo či aj tak funguju tie klapky alebo je to už bezpredmetne sa zaujímať o to...a ozaj ktora vetva je hlavna horna či dolna..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saviero Odesláno 24. červenec 2010 Sdílet Odesláno 24. červenec 2010 Původně zaslal: bubakkaja Tak ja jsem taky strcil kulicku do hadicky at si podtlak mysli ze funguje.Taxem zvedavy co to bude delat protoze mam jeste fap.Zadnou zmenu jsem nepozoroval. Nevim jestli je to spravna cesta, ted ti to mozna funguje, ale pockej az zacne probihat regenerace fap filtru. To se ti studena vetev zavre a horka (kterou si zaslepil) zustane zavrena. Kam tedy bude turbo tlacit...? Cekal bych, ze v lepsim pripade ti vyskoti antipolution system defective a na pocitaci najdes vysoky tlak turba. V horsim pripade to nevydrzej spoje hadic od turba. (je to za predpokladu, ze jsi zaslepil pouze jeden podtlak) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 24. červenec 2010 Sdílet Odesláno 24. červenec 2010 V pondeli mozna budu mit jednoho silence ktery softwarove vypne fap tak to snad vydrzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 26. červenec 2010 Sdílet Odesláno 26. červenec 2010 Taxe mi to rano zastavilo,ono asi pokud neni vypojeny fap(elektronicky) tak tahle vetev musi byt.Volnobeh drzel ale nereagovalo to na otacky musel jsem vytahnout tu kulicku z te hadicky a pak to zase ficelo.Mam konecne machra co vypina fap i tady v Havirove takze konecne jdu do toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael coupé Odesláno 4. srpen 2010 Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 asi jsem tatar,rak me to nekdo vyfotte a zakroužkujte,díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. srpen 2010 Sdílet Odesláno 4. srpen 2010 Tak tohle jsou bomba pokusy pro mechaniky. Delejte to vsichni co mate 2,2 HDI.Bude vic prace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 5. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2010 malo kerej mechanik vi jak vubec 2.2hdi ma fungovat ..... ,ale jinak s tebou souhlasim ze delat vylozene pokusy neni rozumny proto jsem ani nic nefotil a nikoho nenavadel ale na druhou stranu fap je na houno , ta prihrejvana vetev taky s pohledu vykonu , clen strany zelenejch ma urcite jinej nazor, alespon o egr se u 2.2hdi da rici ze zasadne pomaha ohrejvat studenej motor ,hlavne v zime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 5. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2010 Původně zaslal: Michael coupé asi jsem tatar,rak me to nekdo vyfotte a zakroužkujte,díky prave proto se do toho nepoustej ,ale nemyslim to jako narazku vuci tobe ,to vzadnym pripade:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael coupé Odesláno 5. srpen 2010 Sdílet Odesláno 5. srpen 2010 ne pro mě,ale kamarád to chtěl taky a nevím jak mu to vysvětlit,ja nic takoveho delat nebudu,zadelal jsem si egr,fap je venku a to mě staci.Jelikož mi teď auto nejede,tak se k nemu ani nedostanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.