yndezyt Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Ahoj, občas se mi na mé 306 2.0 stane že po nastartování motoru se ručičky tachometru a otáčkoměru vychýlí obě doprava, někam na cca 160 kmh, setrvají tam tak 3-4 vteřiny, než se vrátí zpět. Zároveň postupně problikají diody ukazatele polohy voliče automatické převodovky. Ničemu to nevadí, auto jede, ale trochu mám obavy z toho co mi tím chce říct, resp. co to provádí? Víte někdo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EXI.60 Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Tak to samé přesně jak píšeš se mi stávalo v zimě,Když mi zároven blbla zapalovací rampa.Třeba to vůbec nemělo s tím co společnýho,ale myslel jsem si že je to tím,že jde od rampy zkrat,nebo vysoké napětí zpět do elektriky...Ale začal bych konektory na přístrojovce(kontaktol) a propájením spojů... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Tommy Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 mě to dělalo taky měl sem málo dotažený kabely na baterce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yndezyt Posted July 11, 2010 Author Share Posted July 11, 2010 Původně zaslal: Big Tommy mě to dělalo taky měl sem málo dotažený kabely na baterce Hmm, dík za post, tohle se mi zdá jako dobrá rada protože myslím že když jsem tuhle startoval přes kabely jiné auto, koncovky těch mých se viklaly. Zkusím je dotáhnout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yndezyt Posted November 2, 2012 Author Share Posted November 2, 2012 Tak jen abych to doplnil, příčinou je pokles napětí v síti, u mně to byla už špatná baterka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivkopivko12tka Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 jojo, je to tak, taky sem si vybil baterku a ked sem chcel štartovat, tak mi vyskočili ručičky hore a pak padli. Po dobytí baterky vše ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lobo775 Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Zdar borci,mám peugeot 306 1.6 benzín r.v.98,mám větší problém a už nevím co s tím prosím o rady...takže když ráno přijdu k vozu občas se mi stane že otočím klíčkem rožnou se kontrolky ale svítí jakoby slabě(snad nějaký pokles napětí)a samozdřejmně nenastartuju ani to nezatočí motorem jako by byla slabá baterie roztlačím to nebo to roztáhnu a pohoda pak třeba zase dva dny uplně v klidu všechno funguje jak má..a pak najednou třeba i při jízdě začnou jít slabo budíky a to už vím že když to chcípnu tak už nenatočím!!vyzkoušel jsem všude kde se dalo očistit kontakty(kostry apod.koupil jsem novou autobaterii,měřil jsem dobíjení alternátoru(vše v pořádku)kontroloval jsem pojistky ale jak si už nevím kam šáhnout napadá mně už jen nějaké relé napětí či regulátor napětí ale nevím kde to v autě hledat...prosím pomozte budu rád za jakoukoli radu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Co svorky na autobaterce? Mě taky auto někdy ráno nechtělo startovat, každej týden jsem ho musel dávat na nabíječku, vyměnil jsem svorky a mám klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakaros Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Potvrzuji pokles napětí v síti... Měl jsem slabej jeden článek na baterce, auto startovalo krásně, jen občas ručičky dělali popisované... v zimě se přidalo chcípání po nastartování. Auto po nastartování chytlo a okamžitě chcíplo, musel se podržet plyn.... Bylo to nízkým napětím a restartováním jednotky při poklesu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.