Jump to content

306 protočení rafik tacho po startu motoru


yndezyt
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

občas se mi na mé 306 2.0 stane že po nastartování motoru se ručičky tachometru a otáčkoměru vychýlí obě doprava, někam na cca 160 kmh, setrvají tam tak 3-4 vteřiny, než se vrátí zpět. Zároveň postupně problikají diody ukazatele polohy voliče automatické převodovky.

Ničemu to nevadí, auto jede, ale trochu mám obavy z toho co mi tím chce říct, resp. co to provádí? Víte někdo?

Link to comment
Share on other sites

Tak to samé přesně jak píšeš se mi stávalo v zimě,Když mi zároven blbla zapalovací rampa.Třeba to vůbec nemělo s tím co společnýho,ale myslel jsem si že je to tím,že jde od rampy zkrat,nebo vysoké napětí zpět do elektriky...Ale začal bych konektory na přístrojovce(kontaktol) a propájením spojů...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Big Tommy

mě to dělalo taky měl sem málo dotažený kabely na baterce

Hmm, dík za post, tohle se mi zdá jako dobrá rada protože myslím že když jsem tuhle startoval přes kabely jiné auto, koncovky těch mých se viklaly. Zkusím je dotáhnout.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Zdar borci,mám peugeot 306 1.6 benzín r.v.98,mám větší problém a už nevím co s tím prosím o rady...takže když ráno přijdu k vozu občas se mi stane že otočím klíčkem rožnou se kontrolky ale svítí jakoby slabě(snad nějaký pokles napětí)a samozdřejmně nenastartuju ani to nezatočí motorem jako by byla slabá baterie roztlačím to nebo to roztáhnu a pohoda pak třeba zase dva dny uplně v klidu všechno funguje jak má..a pak najednou třeba i při jízdě začnou jít slabo budíky a to už vím že když to chcípnu tak už nenatočím!!vyzkoušel jsem všude kde se dalo očistit kontakty(kostry apod.koupil jsem novou autobaterii,měřil jsem dobíjení alternátoru(vše v pořádku)kontroloval jsem pojistky ale jak si už nevím kam šáhnout napadá mně už jen nějaké relé napětí či regulátor napětí ale nevím kde to v autě hledat...prosím pomozte budu rád za jakoukoli radu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Potvrzuji pokles napětí v síti... Měl jsem slabej jeden článek na baterce, auto startovalo krásně, jen občas ručičky dělali popisované... v zimě se přidalo chcípání po nastartování. Auto po nastartování chytlo a okamžitě chcíplo, musel se podržet plyn.... Bylo to nízkým napětím a restartováním jednotky při poklesu...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...