Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

LPG a palivoměr?


Charlie 1

Recommended Posts

ahoj chci se všech co mají auto předělaný na LPG zeptat,jak jim ukazuje palivoměr skutečný stav benzínu v nádrži při jizdě na lpg? a zda benzínové čerpadlo pořád tlakuje i když auto jede na LPG?Mě jede pořád a myslím ,že s tím je spojený můj problém,že mi palivoměr ukazuje půl nádrže a po ujetých 200km mi ručička pomalu klesá až začne svítit kontrolka rezervy,ale přitom v nádrži je 10l,pak to zas najednou vyskočí na půlku nádrže...?už fakt nevím co s tím..:myslim,vyměnil jsem čerpadlo a to to nedělá a musím vozit sebou pořád kanystr 5l už mi 2 došel benzín...díky

[upravil dne 16/6/10 Charlie 1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar no ono zaleži jak maš nastavenou řidici jednotku LPG ono je tam několik nastaveni např. kdy přepinat z benzinu na plyn např. nad určitou teplotu po zahřati motoru na provozni teplotu to si ale skoro nikdo nedava vice lidi voli přepnuti na PLG po přetočeni otaček motoru nad cca . 3000ot/min. ale je tam i volba \"překročeni otaček horni meze \" ja to měl nastavene že se to při překročení 6000 ot/min. přepne zpatky na benzin jestli tady nebude zakopanej pes. ale ja neměl sekvenčni vstřikovani. měl jsem ke svojemu LPG i datový kabel pro nastavení ř.j. tož proto vim co vše tam jde nastavit mimo jine. např i styl jizdy EKO , NORMAL a SPORT .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám systém Magic sekvenci a mám to udělané takto! V LPG nic takového nastaveno není a jelikož jednotka LPG odpojuje vstřikovače, a přístrojovka bere data v nějakém intervalu z plováku a zároveň ze vstřiků, tak když jedu na LPG tak se palivoměr na přístrojovce nehýbe a po určitém časovém intervalu nebo po novém nastartování se zkalibruje dle plováku. Auto vlastně o LPG neví a tak si myslí, že jede nabenzín. Ze vstřiků resp. ŘJ motoru jsou předávána data do palubního počítače resp. BSi, která předává data přístrojovce. Zcela logicky by mě měla ručička klesat i při jízdě na pln ale nweděje se tak a to z důvodu funkčního obvodu časové kalibrace z plováku. Nikdy jsem si však nevšiml nějakého výkyvu ručičky, přisuzuji to tomu, že za cca. 10min. po které se vždy zkontroluje stav v nádrži dle plováku neujedu na lpg tolik, aby se to na přístrojovce projevilo.

Osobně jsem měl problém s přístrojovkou, kde byla nefunkční právě časová kontrola plováku a ručička palivoměru benzínu mi tak klesala i když jsem na benzín nejezdil. po výměně přístrojovky vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mux nemám. Mám přechodový model: BSI ano - mux ne! No zjistil jsem to tak, že jsem měl jedny budíky navíc, které jsem tam měl před tím (měli najeto hodně a neměli možnost změny délky servisního intervalu (takové zkušební - teď je má už přes rok půjčené někdo tady z klubu) a palivoměr mi přestal počítat až po výměně za jiné, které jsem zakoupil na vrakovišti :-)

Plovák na čerpadlu stačilo proměřit!

Řešili jsme to zde:

A něco podobného zde:

[upravil dne 19.6.2010 Georginho_cz406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Smudla_22

Zdravím

pokud tomu dobře rozumím tak po zandání konektoru do čerpadla ukazuje palivoměr stále stejnou hladinu paliva (při jízdě na LPG)?

Mám totiž krátce 406 s LPG a bohužel ukazatel mi taky padá :(

co máš za systém LPG a jaký rok auta máš?mě padá ukazatel benzínu,když jedu na plyn protože počítač neví ,že jedu na plyn ale pak stačí do nádrže nalít trochu benzínu a ukazuje správně.tam kde plyn montovaly tak jim to u žádné 406 nedělalo,ale já jsem první co dělaly s MUX, a mám tam domluvenou schůzku s majitelem a o tomhle problému ví a mají na něj řešeni v podobě měřáku LPG v nádrži LPG mají to prý vyzkoušený i u jiných aut ,který měly stejný problém tak uvidíme,ale prý mi ten problém vyřeší...tak pak dám vědět...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to normální proces, co vyrábí PP , aspoň tak mi to vysvětloval borec, co nám prodával 406. Vozí auta z Holandska a dělají mu to všechny a hned na to upozorňuje, tahá mondea,peugeoty a citroeny. Prý si to odečítá kvůli průměrné spotřebě na benzín. Většinou stačí pohoupat kufrem, když je klíček venku,je dost benzínu(ukazuje mi to od 1/3 nádrže) a stojím na rovině,aby se hnul plovák. Máme tažné,tak vždy skočím na kouli a zhoupnu celé auto, rozhodně to nebude chyba palivoměru, to by to nedělalo u tolika aut, je to jen o zvyku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to já můžu skákat na kouli a nic se nehne ani za boha...jak psal Georginho_cz406 že je v přístrojovce v palivoměru nějaký časový obvod,který kontroluje po nějakem časovém intervalu skutečnou hladinu v nádrži,ale jak zjistit jestli funguje v palivoměru ten obvod časové kalibrace to nevím:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mi říkal,že stačí odpojit baterku a připojit,tak by možná šlo udělat resetovací tlačítko pro palivoměr,ale to by asi chtělo schéma přístrojovky. Ale to by v tom případě po natankování musela proběhnout znovu kalibrace a tankování simuluji tím pohupem,ale musí tam být dost benzínu,aspoň ta 1/3

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělá rovněž v P 807. Ručička stále klesá i když jezdím výhradně na LPG. Vypozoroval jsem, že když se ale dostane asi na půlku v nádrži, tak nejednou vyskočí zase na plnou. Neřeším to a dávat peníze za nějakou elektroniku, která to zamezuje určitě dávat nebudu, hlavně když vím, že v nádrži benzínu mám pořád plnou. Doplňuji ji každý měsíc a cca 10 litrů které se spotřebují při startech a proto to opravdu neřeším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peugeota 406 rv 2003 mám jen pár dní, takže zatím nevím jaký tam je system:myslim Auto jsem koupil asi od stejného borce jako honza205D (ale mě na nic takového neupozorňoval :( ). Mě se vždy po vypnutí a zapnutí klíčku vrátí palivoměr na hodnotu kterou tam tak předpokládám (plno :) ) Kdyby tam byl časový okruh tak je proklatě dlouhý, j jel 2hoď a padalo to vesele dál.

Jak vidím je to ale asi opravdu \"normální\" jev že auto předpokádá jízdu na benzín:nevim.

[upravil dne 27/6/10 Smudla_22]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to asi opravdu neřešil, stejně víc jak těch deset až patnáct litrů benzínu nevyjedeš za měsíc, takže si to stačí jen ohlídat, taky mi už málem dvakrát za ten rok došel benzín,ale to je tím,že mám max 20 litrů v nádrži, abych nezatěžoval zadní nápravu, protože jezdívám po D1 okolo brna plnej lidí a u 1,8 je navíc cítit každé kilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zvlastni.. mam magic 2, starej model, stara pristrojovka, palivomer drzi, ukazuje bych cca 15l benzinu kery tam mam na starty, cca po 200m se mi prepne na lpg, najeto mam cca 8000 na LPG, a stale ukazuje porad stejne.. za tu dobu sem fakt nic nevyjezdil pomalu, jak teplo, casto prepne na lpg po pul minute stani na volnobehu, prepina pri 1600ot... pohodicka, muzu jen chvalit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...