Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

palubní jednotka-BSI


pepa3

Recommended Posts

Zdravím Vás zde na klubu. mám velký problém společně s velkou prosbou o pomoc.

mám v rodině Peugeot 206, 1.1, 2002, ale začal zlobit, známý to měl na diagnostice a zjistil, že palubní počítač či BSI byla údajně zoxidovaná z vlhkosti. jednotku prý očistil a dal zpátky.

Ale auto jednou nastartovat jde a pak zase nejde. prostě najednou auto klíčkem neotevřu, musím pouze mechanicky přes zámek, a když dám klíček do spínací skřínky tak se mi z ničeho nic spustí stěrače, a nejde nastartovat. motor točí ale nechytne.

mám pouze dohady na plubní jednotku, či nějaké spínací relé (údajně je jch tam 5 ks)které se mění a pak se musí v autorizovaném servisu zase nahrát frekvence Imobilizéru, nebo co.

prosím poradte mi, co a jak, nebo zda nemáte známého šikulu, protože do autorizovaného servisu to dávat nechci-to bych se asi nedoplatil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ak bola zatecena tak potom sa netreba cudovat. Mozes ju aj vycistit, ale ak je niekde vyzrata prechodka z jednej strany dosky na druhu, alebo ten zeleny bordel -zoxidovana med tak len vymenit za novu. Dokaze ti ju naprogramovat aj ten znamy co ma diagnostiku. Stiahne original software z tej starej a potom ho nahra do novej. Ono to teraz blbne len takto ale je otazka casu kedy ti auto zastavi ked to najmenej cakas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo kamarade s BSI je velky problem:grr ked si bol na diagnostike tak ti Bsi kominikovala alebo nie ak nie tak je to ona a najlepsie riesenie je vymenit a tu je dalsi problem-kupit v peugeote :bojim alebo zohnat starsiu ale tu je dalsi problem kdo ti to bude robit niekdo potrebuje tu karticku s kodom ma imo. Ja som mal zohnaneho cloveka co k tomu nepotreboval nic ale clovek ktory sa tym nezaobera to nespravy.Tak hodne stastia a hlavne to daj este raz na diagnostiku a nech ti to poriadne prekukne aby si neopravoval co funguje.:super:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no u nás nidko takový šikovný není. známý co má diagnostiku tak počítač vůbec nenačetl, a to jsem to k němu dovel na laně, když to nešlo startovat. a odkázal mne na autorizovaný servis. no a tak jsem to vzal zpátky na lano dovezl domu a ted to zase chodí a je vše v pořádku. bjím se že když to odvezu do peugeota tak bude jenom plait díly který vymění -protože sami nebud vědět co a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otec se rozhodl i po mém několikátém rozmouvání to odvést do autorizovaného servisu. tam nám řekli, že udělají diagnostiku a pakzavolají čím to je,ale musí počka až se závada zase projeví. dále když jsem se ptal asi na nejhorší variantu opravy, tak mi řekli, že by dali novu jednotku a nahráli software ze staré do ní. tak jsem jim navrhnul že bych sehnal starší a oni mi řekli, že neumí starou- mnou koupenou vymazat a nahrát do ní software. to nechápu, od nich asi přímo nová je prázdná a jen nahrávají,a mnou stará by se musela tedy vymazat a pak nahrát. to přeci nemůže být tak složité ne?

nemáte někdo možnost sehnat starší jednotku a nemáte kontakt na někoho kdo to umí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som ti pisal ze nova je uplne prazdna a ked sa sparuje s tvojim autom tak uz je nepouzitelna pre ine. Oni sa v servise nebudu zapodievat vyberanim vsetkych procesorov a davanim novych len aby zachranili dosku. Musis si najst niekoho kto ma s tym skusenosti a vybavenie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starší jednotku v origo servisu opravdu nepřispůsobý, možná by se tam i někdo šikovný našel ,ale z hlediska oficialního postupu se tím nebude nikdo zabývat.

Jinak to ale není problém ,udělá to každý kdo dělá např. tachometry rádia airbagy...atd. Je to otázka práce na počkání a cena např u mě je za takový úkon 1000kč + za kontrola diag.

Při shánění jednotky pozor na verzi HW a SW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odkud jsi, a bylo by možné v případě nutné výměny palubní jednotky či toho BSI modulu, tě požádat o pomoc,nebo spíše na tebe můj problém přesměrovat že bys mi jednotku sehnal a nainstaloval, prý je nutné přehrát nějaké kody ohledně imobilizéru atd.? pochopitelně po následné podrobnější telefonické domluvě? a za kolik peněz se dá sehnat starší-ale dobrá jednotka?

[upravil dne 16/6/10 pepa3]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak otcvi řekli v autorizovaném servisu, že žádnou chybu v paměti nenašli, žádný uvolnný konektor či drát nenašli. tak údajně do jednotky nahráli nový software. to je ale asi nějaká hloupost ne? vždyt všude čtu že se při výměně jednotky se do nové jednotky musí nahrát starý softwar ze staré jednotky. sakra kdo je tady odborník???? netahaj z táty jen peníze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano oni můžou jednotku znovu přeflashovat,to znamená znovu přehrát řídící software aby vyloučily nějakou vzniklou chybu software. Ale v jednotce zůstávají i nadále uložená data o konfiguraci k danému autu a stím už oni hnout neumí,jelikož to ani origo. diag neumožńuje. Dál už nastupuje ruční programování a tím je možné do jednotky z jiného vozu nahrát identifikátory i konfiguraci z původního.

Z vlastní zkušenosti ,voda v BSI umí udělat zmatek a dokáže jednotku snadno poškodit.Hodněkrát jsem měnil jednotky lidem co vozí bouračky a do auta zatékalo poškozeným čelním oknem.

Na druhé straně i špatné napájení či kostra a studený spoj ,neudělá zmatek o nic menší vždycky než se začne s výměnou jednotky, je třeba toto všechno důkladně prověřit a vyloučit.

Jsem bohužel až z Příbramska ,ale pokud bys něco potřebovat klidně SZ nebo pet3b@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pepa3: pomohlo ti to prehranie softu?

Pre ostatnych: Ak mam podozrenie na nie korektnu cinnost RJ/ motor nepracuje normalne, nema tah, diag nic nehlasi, trysky sa mi nenormalne zasieraju karbonom /, mozem ju docasne vymenit z ineho auta.? Vsimol som si ze na kazdej RJ je vin auta tak ci nemoze nastat nejaky zavazny problem pri zamene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 let později...

Taky byl vidět rozdíl, na jakou EURO normu byl TU1 motor jezdil. Např. 96 PEU 106 EURO2 je živý zábavný úsporný agragát, ale třeba v posledních 09 Citrónech C2 EURO4 je to líný odspod a musí se to točit, aby to jelo (a chlastalo). Tak nevim, kde je ta ekologie. Jinak jsou to držáky jak prase. Prase je držák?! :) 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...