feshi Odesláno 9. červen 2010 Sdílet Odesláno 9. červen 2010 ahojte, davnejsie som pisal ze auto nejde nastartovat, ale tento problem sa uz vyriesil sam, len od vtedy mam problem s tym, ze ked prudko pridam a chvilku necham pedal vytlaceny na podlahu tak to skape a rozsvieti sa kontrolka motora. nejde hned nastartovat, ale po 1-2 min uz ide v poriadku, diagnostika svieti ale auto ide.. vytocit nad 3000 nie je problem aj ked kontrolka motora svieti. turbo ale teraz taha od vyssich otacok (2,5k - 3k). a este jeden prejav, pri startovani chyti na 4 krat, predtym to bolo na 2-3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaper Odesláno 9. červen 2010 Sdílet Odesláno 9. červen 2010 Regulátor tlaku paliva to robil mne, a na diagnostike vypíše pokles v palivovej sústave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 9. červen 2010 Sdílet Odesláno 9. červen 2010 no buď DRV ventil nebo bude něco s 1 vstřikovačem.... ,proto se to při rozjezdu dusí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feshi Odesláno 9. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. červen 2010 ja len ci sa nemam pripravit na vysokotlakove cerpadlo, na to teraz naozaj nemam, auto som poslal prave do servisu, tak sa v tichosti modlim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 9. červen 2010 Sdílet Odesláno 9. červen 2010 eventuelne to může dělat i podávací čerpadlo v nádrži. podobné symptómy jsem měl já na předchozí 406 HDI rok 99. nejprve to trošinka špatně startovalo pak když jsem prudce přidal mi to zdechlo a šlo natočit pak již po pěti minutach. nevím jak dlouho ti to delá, ale mne když už to začelo zdechýnat počas jízdy tak to v ten den odešlo nadobro. před startem skoušej vždy poslouchat zda ti čerpadlo v nádrži tlakuje. když bude tohle v pořádku pak to může být i to co ti tu písali, DRV a no nejsem si jistej ale i vstřikovač a CR pumpa asi spíš ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 9. červen 2010 Sdílet Odesláno 9. červen 2010 ne neboj,vstřikovací čerpadlo to na 100% nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 10. červen 2010 Sdílet Odesláno 10. červen 2010 kdyby na to prislo... jedno tu mam.. kdyby se mi to moje posralo... tak zkousejj... porp dej vedet mzues zkusit to vymeni co to bude delat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feshi Odesláno 14. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2010 noo, v servise vyhodilo jednu chybu P0230 fuel pump primary circuit, vymazal to a auto ide... (zaital 150 km vseliakych pokusov). dal som sice plnu, ale asi to budem musiet vybrat a vycistit... uvidim este chvilku co to urobi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 14. červen 2010 Sdílet Odesláno 14. červen 2010 Vypadá to na čerpadlo v nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 15. červen 2010 Sdílet Odesláno 15. červen 2010 HonzoZ z čeho usuzuješ podle hlášky jakou jsem nahodil, že to bude čerpadlo v nádrži?? Hodně lidí píše, že jim to psalo něco s tlakem paliva atd... a mechanik hned usoudil, že je špatná podávačka a kolikrát to nepomohlo. Co jsem viděl modely kolem roku 99-00 tak na okruhu od nádrže, kde čerpadlo tlačí do filtrboxu, není žádnej snímač tlaku ani nic jiného co by tlak snímalo a mohlo by napovědět, že je čerpadlo v háji. V podstatě se to dá poznat jen manometrem. Regulace tlaku v tomto okruhu je řízena čistě mechanicky a první čidlo je až na CR rampě. To čerpadlo za jednu hodinu protočí pokud je to Bosch 180litrů nafty, nevím jakby na tom to čerpadlo muselo být, aby už nedovedlo dát požadovaný tlak. Princip toho čerpadla je velmi jednoduchý a většinou co se na něm pokazí je vydřenej komutátor od uhlíků, tím netvrdím, že je to tak vždycky, většinou, ale to se čerpadlo už kolikrát bez úděru ani nerozběhne a někdy nai ten úder už nepomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 15. červen 2010 Sdílet Odesláno 15. červen 2010 Asi špinavé sito v palivovej nadrži??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. červen 2010 Sdílet Odesláno 15. červen 2010 Xantíku, měl jsem tento problém 406ce. Po výměně podávacího čerpadla byl klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maximum Odesláno 15. červen 2010 Sdílet Odesláno 15. červen 2010 to feshi: sorry za OT, ak by nahodou prislo na slova HonzyZ a budes potrebovat cerpadlo ,tak sa ozvi, mam tu jednu funglovku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. červen 2010 Sdílet Odesláno 15. červen 2010 Jinak chyba P0230 je \"napájení palivového čerpadla v nádrži\". Při této závadě se nerozsvítí kontrolka diagnostiky motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feshi Odesláno 21. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 21. červen 2010 tak to vyzera na to cerpadlo, ako nahle mi nafta klesla pod 1/4 nadrze tak sa problem objavil znova... a po dotankovani uz nemizne :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasuli Odesláno 21. červen 2010 Sdílet Odesláno 21. červen 2010 je to čerpadlo. pomaly sa s tebou luci, lebo ked mu vtisnes na podlahu, tak uz nema tu silu reagovat, tak shasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 6. říjen 2010 Sdílet Odesláno 6. říjen 2010 Jak jste vyřešili problém s hláškou 0230? Mě to píše ELAB-el. uzavření přívodu paliva:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 6. říjen 2010 Sdílet Odesláno 6. říjen 2010 Dobre dotazy. Ja bych sel pekne po poradi. 1.) Diagnostika proc to dela 2.) Tlak paliva za filtrem 3.) Tlak paliva pred filtrem 4.) Zpatecky vstrikovacu 5.) DRV 6.) Sledovat pocas jizdy s DIAG co to udela s tlakem. 7.) Zkusit snimac tlaku na RAILu vymenit (nejlepsi pujcit) 8.) NEVIM KDO TADY TVRDI ZE NA 100% TO NEBUDE RAIL CERPADLO. SAMOZREJME MUZE BYT TAKY CERPADLO RAILu Pred mesicem jsem mel presne tuhle zavadu na Xantii a bylo to RAIL cerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rondob Odesláno 8. leden 2017 Sdílet Odesláno 8. leden 2017 Čau, ja som mal včera presne taký problém.... Vonku bolo -18 ledva ledva som naštartoval ale po naštartovaní motor šiel normálne.... keď teplota stúpla na cca 50 stupňov zrayu začal ísť nepravidelne až zdochol. Po opetovnom naštartovaní mi ostala svietiť kontrolka motora, a po pripojení mobilnej diagnostiky mi vypísalo chybu P0230 zmazal som ju asi 2x sa to opakovalo potom som zohrial motor prejdením asi 50 km a zatiaľ je to ok. Mohla zmrznúť nafta alebo niečo čo bránilo prítoku paliva? Používam Vif ale myslím že to nie je 100% ochrana zima bola ako v rusku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. leden 2017 Sdílet Odesláno 8. leden 2017 (upraveno) v aute mas predohrev nafty bud obtokom na komoru termostatu (funguje az ked motor sa zohrieva) alebo elektricky predohrev (modernejsi system funguje hned ) napis vin a zistim ti aky typ mas ty ak nevies Upraveno 8. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.