Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

hdi zdochyna pri plnej zatazi


feshi

Recommended Posts

ahojte,

davnejsie som pisal ze auto nejde nastartovat, ale tento problem sa uz vyriesil sam, len od vtedy mam problem s tym, ze ked prudko pridam a chvilku necham pedal vytlaceny na podlahu tak to skape a rozsvieti sa kontrolka motora.

nejde hned nastartovat, ale po 1-2 min uz ide v poriadku, diagnostika svieti ale auto ide.. vytocit nad 3000 nie je problem aj ked kontrolka motora svieti.

turbo ale teraz taha od vyssich otacok (2,5k - 3k).

a este jeden prejav, pri startovani chyti na 4 krat, predtym to bolo na 2-3

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

eventuelne to může dělat i podávací čerpadlo v nádrži. podobné symptómy jsem měl já na předchozí 406 HDI rok 99. nejprve to trošinka špatně startovalo pak když jsem prudce přidal mi to zdechlo a šlo natočit pak již po pěti minutach. nevím jak dlouho ti to delá, ale mne když už to začelo zdechýnat počas jízdy tak to v ten den odešlo nadobro. před startem skoušej vždy poslouchat zda ti čerpadlo v nádrži tlakuje. když bude tohle v pořádku pak to může být i to co ti tu písali, DRV a no nejsem si jistej ale i vstřikovač a CR pumpa asi spíš ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HonzoZ z čeho usuzuješ podle hlášky jakou jsem nahodil, že to bude čerpadlo v nádrži?? Hodně lidí píše, že jim to psalo něco s tlakem paliva atd... a mechanik hned usoudil, že je špatná podávačka a kolikrát to nepomohlo. Co jsem viděl modely kolem roku 99-00 tak na okruhu od nádrže, kde čerpadlo tlačí do filtrboxu, není žádnej snímač tlaku ani nic jiného co by tlak snímalo a mohlo by napovědět, že je čerpadlo v háji. V podstatě se to dá poznat jen manometrem. Regulace tlaku v tomto okruhu je řízena čistě mechanicky a první čidlo je až na CR rampě.

To čerpadlo za jednu hodinu protočí pokud je to Bosch 180litrů nafty, nevím jakby na tom to čerpadlo muselo být, aby už nedovedlo dát požadovaný tlak. Princip toho čerpadla je velmi jednoduchý a většinou co se na něm pokazí je vydřenej komutátor od uhlíků, tím netvrdím, že je to tak vždycky, většinou, ale to se čerpadlo už kolikrát bez úděru ani nerozběhne a někdy nai ten úder už nepomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Dobre dotazy.

Ja bych sel pekne po poradi.

1.) Diagnostika proc to dela

2.) Tlak paliva za filtrem

3.) Tlak paliva pred filtrem

4.) Zpatecky vstrikovacu

5.) DRV

6.) Sledovat pocas jizdy s DIAG co to udela s tlakem.

7.) Zkusit snimac tlaku na RAILu vymenit (nejlepsi pujcit)

8.) NEVIM KDO TADY TVRDI ZE NA 100% TO NEBUDE RAIL CERPADLO. SAMOZREJME MUZE BYT TAKY CERPADLO RAILu

Pred mesicem jsem mel presne tuhle zavadu na Xantii a bylo to RAIL cerpadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...

Čau, ja som mal včera presne taký problém.... Vonku bolo -18 ledva ledva som naštartoval ale po naštartovaní motor šiel normálne.... keď teplota stúpla na cca 50 stupňov zrayu začal ísť nepravidelne až zdochol. Po opetovnom naštartovaní mi ostala svietiť kontrolka motora, a po pripojení mobilnej diagnostiky mi vypísalo chybu P0230 zmazal som ju asi 2x sa to opakovalo potom som zohrial motor prejdením asi 50 km a zatiaľ je to ok. Mohla zmrznúť nafta alebo niečo čo bránilo prítoku paliva? Používam Vif ale myslím že to nie je 100% ochrana zima bola ako v rusku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v aute mas predohrev nafty

bud obtokom na komoru termostatu (funguje az ked motor sa zohrieva)

alebo elektricky predohrev (modernejsi system funguje hned )

napis vin a zistim ti aky typ mas ty ak nevies

 

 

 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...