Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Spojka + setrvačník


xkxkxkxk

Recommended Posts

pokud to bude někdo zjištovat,mrkněte se taky na P407 2. HDI r.v. 2004/11. najeto 180 000 a spojka už jde ztuha a pravděpodobně jí bude třeba vyměnit...otazka je zda měnit i setrvačník a nebo jen spojku
ČAUKY tenhle tejden jsem volal do Peugeotu a s jarníma slevama výměna spojky na 2.0HDi materyál práce s dph 8200Kč a setrvák tušim 9400Kč mínus procenta za roky stáří tvého vozu mně odečetli 15 procent tobě to bude víc tak budeš asi na 7500kč k tomu 400kč za výměnu a jseš na konečnejch 16200kč spojka a setrvák včetně práce to není třicet:D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar. Ako zistim, ze mi odchadza dvojhmota? Zda sa mi, ze citim slabsie vibracie pri volnobehu a pri vypnuti motora pocut slaby rachot, co mi predtym nerobilo. A do kedy mozem s tym jazdit? Mozu sa poskodit nejake dalsie casti okrem spojky?

A jaky styl jazdy skodi najviac dvojhmote? Skodi to, ked napr. v zapche idem na jednotke a necham nech si samo el. prida plyn na nizkych otackach?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok. a tie nizke otacky su u diesla ake? snazim sa nejazdit pod 1500 ot., potom radsej podradim. Vacsinou jazdim 2000-2100 ot alebo viac. Na vyssich stupnoch podradujem uz okolo 1700 ot. Ale na 1tke a 2jke tie nizke otacky podla zvuku motora snad tolko nevadia ci?

A este jedna otazka. Ked budem jazdit s poskodenou dvojhmotou az kym budem potrebovat menit spojku, mozu sa poskodit dalsie veci, ci sa len znizi kvalita jazdy?

[Edited on 8/4/12 00:05 by jojosavi]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl by jste mi někdo poradit jaký setrvák a spojku na 2.0 100KW Nejlíp OEM kdyby mi někdo napsal, či my vysvětlil proč je několik druhů a jaký já potřebuji:) Musím bohužel koupit a po návštěvě Strakiho a radě nevyjedu, dokud nevyměním:( ještě přidám VIN:VF36DRHRH21053517

A docela by mě zajímalo jak je to s těmi otáčkami co se ptal jojosavi, já jezdím 1.500ot a výš na 6tku 98km/h mám cca 1600ot./min, takže kazím to nebo to už motor zvládne?

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pátek jsem byl v servisu a Peugeota. Je tam akce na spojku i s prací.

platil jsem za spojkovou sadu 6883,- a 6234,- za setrvák- dvouhmota. Ještě výměna setrvačníku 539,- ceny jsou bez DPH. Na setrvák jsem dostal slevu pro starší auto. Takže nyslim, že dobrej kauf :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

539,- bez dph demontáž a montáž setrváku. Rozebraný to měli kvůli výměně spojkové sady která je teď na jaře v akci za 6883,- bez dph. aspoň tak jsem to platil. Nechal jsem ještě dělat gufero pod setrvákem, rozvody, olej, ložisko na těhlici a zjistit závadu na klima a platil jsem 36500,- s DPH. Tedy tolik co byla cena kterou mi řekli na podzim jen za spojku se setrvákem. :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A docela by mě zajímalo jak je to s těmi otáčkami co se ptal jojosavi, já jezdím 1.500ot a výš na 6tku 98km/h mám cca 1600ot./min, takže kazím to nebo to už motor zvládne?Díky moc

98 km/h ešte na 5ku, jazdi na otáčkach okolo 2000, vtedy využívaš najväčší krútiaci moment motora.

post-27076-14109623493396_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli je Peugeot na tom teď takhle, tak tam brnknu, jen ještě zvědavost, podle čeho poznám, který tam patří? Můžu to já jako lajk, někde vyčíst? třeba na Autokelly mají dva různé setrváky i spojky :o

A díky za ty otáčky, mi po zvuku motoru přišlo, že motor to zvládá, ale jestli to šetří všechno kolem, budu se držet víc těch 2.000ot když je to dobře, díky:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja uz aj mam vybraty zotrvak aj spojku, ja len ci uz to hned riesit, alebo este pockat, ked bude KO zotrvak tak to asi uz autom ani nepohnem... mozem nieco podrbat? resp. vymenu zotrvaku zistujes len vdaka tomu ze zacne cvrlikat, alebo je na to aj nejaky iny sposob ako to zistit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

question: este sa vratim k tomu zotrvacniku... cvrlika (popiskuje) mi to na lavej strane (vodicovej) v predu ked nastartujem aj ked vypnem, sem tam aj pri jazde na nizkych otackach, takze to bude ten zotrvacnik zrejme... niekedy mam pocit ze to nieje pocut pri nastartovani ani vypnuti, takze neviem na 100percent :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...