trollik Odesláno 27. květen 2010 Sdílet Odesláno 27. květen 2010 Tak mi to opět blbne a blbne. Koho se týkají problémy s 2.1Td tak určitě procházel i moje příspěvky. Bohužel nikdo mi pořádně neporadil. Jen taková malá rekapitulace. ....Ráno při startu vylítnou otáčky na 2000 a okamžitě to zhasne. (někdy ne)Po opětovném nastartování motor běží normálně. Další problém je nyní. Pokud je auto v tahu,tak to normálně chcípne. Rozsvítí se kontrolka diag.a auto nejede.Pokud to je někde na rovince,tak bez zastavení zastartuju a auto jede dál. Jenže včera mi to udělalo 3x za 40km. Po druhém chcípnutí byl v dosahu známej opravář,tak jsem tam rovnou zajel. A nechal jsem furt po tom chcípnutí běžet motor. Napíchnul to na diag. a vše bylo ok nic nenašel. Zkoušel startovat a vypínat a nic,běželo to ok.Už jsem tam byl po páté a pokaždé nic. Jen starou chybu klima(ta byla odstraněna kdysi).Ještě jeden poznatek. Pokud to chcípne a startuju,tak nesvítí na budíkách žhavení. A ještě jeden poznatek.Pokud popojíždím v koloně, a hlavně za tepla tak jakoby motor šel nepravidelně.Už to dělá přes rok,furt stejné. V zimě jsem takovéto problémy neměl.Tak jsme s tím opravářem dumali a má to nejakou souvislost s počasím. Pokud je teplo,tak to blbne. Měnil mi řídící vstřik kdysi,měnil mi snímač otáček motoru a nic nepomohlo.Tak už se přiklání k tomu,že je v háji ECU řídící jednotka.Jelikož pokud něco odejne mimo ní,tak to vždy najde diag.Nebo alespoň něco napíše. Pokud prý je v háji,tak sama sebe neohlásí. 2.1TD dělal už několikrát a vždy nějakou stopu měl. Teď si neví rady ani on. Budu snad muset do Peugeota servisu. [upravil dne 27.5.2010 trollik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 27. květen 2010 Sdílet Odesláno 27. květen 2010 skus vymenit snimac teploty motora su tam dva vedla seba ako je vystup z motora do chladica. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zek Odesláno 27. květen 2010 Sdílet Odesláno 27. květen 2010 Tak jsem na to ale dva,(skoro by jsem chtěl říct že mám radost- kecám) to by v tom byl zakopene pes aby na to někdo nepřišel - mě to dělá to samé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 27. květen 2010 Sdílet Odesláno 27. květen 2010 trolik ak zak tvrdi ze sa ta chyba prejavovala tak ako tebe tak je to ten sniac polohy rotoru a to je na vymenu cerpadla. skus skocit na diag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 29. květen 2010 Sdílet Odesláno 29. květen 2010 Ahoj,koukám jsi z Brodu,pokud chceš můžem se domluvit mám stejný motor akorát už bez těchto problémů,protože mám mechanický Bosch,ale chtěl jsem,pokud chceš můžem zkusit vyměnit ecu na nějaký den,aby jsi věděl co a jak..... jestli to je tím,nebo ne,ale nevím jak to máš s immobilizérem..... za zkoužku si myslím by to stálo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 29. květen 2010 Sdílet Odesláno 29. květen 2010 Původně zaslal: comm trolik ak zak tvrdi ze sa ta chyba prejavovala tak ako tebe tak je to ten sniac polohy rotoru a to je na vymenu cerpadla. skus skocit na diag. no ono záleží co to je.....,mě to totiž psalo chyba senzoru vačkového hřídele..... ,a když jsem sehnal jiné čerpadlo tak to psalo chyba rotoru ale to čerpadlo vůbec nenastartovalo,mělo snahu,ale nechytlo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 vacka=prstenec (nastavovanie predstreku) chyba rotoru= snimac polohy rotoru ( udava v akej polohe sa nachadza rotor) Keby si tie elektroniky rozobral a pouzil co je dobre auto by jazdilo. tento vykend som to prave pachal v cechach. majitel je stastny ako svinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 Původně zaslal: comm vacka=prstenec (nastavovanie predstreku) chyba rotoru= snimac polohy rotoru ( udava v akej polohe sa nachadza rotor) Keby si tie elektroniky rozobral a pouzil co je dobre auto by jazdilo. tento vykend som to prave pachal v cechach. majitel je stastny ako svinka no asi možná jo,ale důvodů proč jsem to neudělal bylo několik....,za prvý pokud bych to rozdělal,tak pak by to muselo jít na seřízení a přetěsnění,a pokud jsi to udělal a nastavil bez stolice tak jsi frajer !! Ale jelikož tyhle čerpadla neznám tak se do toho nepouštím,čerpadlo u HDI pokud to jsou CP3 tak problém není,ale čemu nerozumím,do toho se neseru..... ,a za druhý,pochybuju že jsi rozebral celého Lucase poskládal z5 bez nastavení na stanici a že to naskočilo.......,to se mi moc nezdá..... ( ale třeba jo ) a pokud ano,tak má Lucas vážnou konkurenci :myslim mě to je už fuk,mám vyměněno a jsem spokojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 30. květen 2010 Sdílet Odesláno 30. květen 2010 ne asi ale urcite. ja som si aj na svojom aute pretesnil cerpadlo mal som ho komplet cele rozobrate. Niesom ziadny expert ale cerpadlam lucas obzvlast epic sa dost venujem to ze ti v servisu povedia ze ti to musia nastavit na stolici tak maju pravdu ale co ti nastavia? elektroniku ako tie cievky co snimaju poluhu vacky(prstenca),polohu rotora alebo tie elektro magnety tzv. selenoidy? Jedine co na tom cerpadle musis nastavit je riadiaci tlak cerpadla, skontrolovat tlak na vystupe cerpadla a nakoniec vstrek do prveho valca ale to nastavis je tam riska. Ver tomu ze sa to da spravit diskutoval som aj s chalanom z francuzka co sa tomu venuje a pekne mi to popisal. Co sa tyka elektroniky mozes ju kludne zamienat medzi sebou jedine co musis dodrzat je typ cerpadla epic. a co sa tyka elektroniky co chces nastavovat na selenoide ktory je v podstate elektromagnet ktory je riadeny z RJ. potom tam mas dva snimace predvstreku alebo ked chces snimac polohy vackovky teda prstenca inac v tom snimaci je umiestneny snimac teploty a potom druhy snimac ktory snima polohu rotora. Ani jeden tento snimac sa neda nijak nastavit. Su totiz na pevno. Jedinou nevyhodou tychto cerpadiel su tie selenoidy a snimace. Pre koncoveho odoberatela su podla mna ceny prehnane a preto sa ide na bosch. Podla mna dobra volba ked niet cesty a to tej cesty nikdy nie je. [upravil dne 30.5.10 comm] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 31. květen 2010 Sdílet Odesláno 31. květen 2010 no... já dělal 8 let u Bosche na výrobě čerpadel Common Rail ( jak na seřízení coby seřizovač,tak na montáži ) přesněji u typu CP3 takže taky o tom něco vím,a pokud ty čerpadla neprojdou stanicí,aby se zjistilo jestli jsou všechny komponenty správné a nepropouští tlak,tak to auto nenastartuje. S Lucasem nemám žádné zkušenosti,tak nevím,proto mi to přišlo divné,ale pokud tam jsou rysky tak to asi teda problém nebude,je pravda že to je skládačka a snímače nijak nenastavíš,ty už jsou nastavené..... ,no tak jsem zase o něco chytřejší..... jen je mi divnáještě jedna věc : a to přetěsnění...... kamarád co to předělával o něco dřív než já,tak mu ten Lucas tekl,nějakej známej mu to přetěsňoval ale stejně mu to teklo,tak pak protože mu tudy asi utíkal tlak to překopal na Bosch,kde myslíš že byla chyba ??? Malé utahovací momenty nebo že tam dali neorigo nějaké těsnění ?? [upravil dne 31/5/10 Burisek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 31. květen 2010 Sdílet Odesláno 31. květen 2010 Vecinou sa ja osobne stretavam s nie dobrym tesnenim alebo sa aj stane ze to tesnenie nesplnuje prierez toho tesnacieho materialu, priemer O-kruzka alebo nespravneho tvaru. co ma obcas prekvapi chybajuce komponenty. Ked dodrzis utahovaci moment tak cepradlo by nemalo tiec ale fakt zavisi na kvalite tesnenia a jeho tvaru atd. Este taka drobnost v cerpadle je ventil ktorym sa nastavuje pracovny tlak cepradla ked to prilis dotiahnes tlak je vyssi nez cca 0,7mpa moze sa stat ze tesnenie to konstrukcne nevydrzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 1. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2010 Tak tak koukám,všichni se shodují na čerpadle. Ale mě to blbne už rok a půl. A furt stejné. Kvalita nafty nemá vliv. Žádná hláška o chybě v ECU není. Aspoň po chcípnutí by to tam mohlo být. Ale není tam nic. Před půl rokem mi i opravář testoval ECU a vše co odpojil se ukázalo. ECU je tedy bez chyb,tak teď poraďte!!! Zapůjčení ECU na zkoušku od Buríska možná využiji. Bydlím na ŽIŽKOVĚ. Nicméně zítra jedu do Radňova k jednomu maníkovi co opravuje ECU pomalu na všechna auta. Je to otec mojí kamarádky,tak uvidím. Už se tím zabývá hodně dlouho. Má samozřejmě i diagnostiku a tak uvidím třebas na něco přijdeme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 To zapůjčení není problém,stačí se domluvit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 2. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2010 Někde mám tvůj tel.,ale nevím kde.Nicméně jsem byl u toho pana Moravce a říkal, že je to s největší pravděpodobností hlavní napájecí relátko. Je v čoudu. Prý už se tam v tom někdo vrtal.Ty kabely jsou zamotané ele. páskou na kousku.Tak pokud někdo máte na půjčení,jestli to je skutečně relátko nebo ne,tak to bych uvítal. Prý se lišej jen barvou. Hnědé,růžové,černé aj.... Já mám černé. Pak jsem mu říkal,že jestli to nemůže být čerpadlo. A říkal,že to budeme řešit potom. Pokud se to opět projeví. A kdyžtak Epic čerpadla dělá nějaký soused z vedlejší vesnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 a jaké je to relátko ?? resp.kde je ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 Neni to to relátko v boxu u řídící jednotky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 2. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2010 jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 2. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2010 kolik stojí nové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 0000454935 58,63 EUR v peugeote Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trollik Odesláno 3. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2010 Tak opět nová info. Relátko jde rozebrat(rozlepit) a musí se přeletovat kontakty. Prej tam bejvaj studeňáky. Takže ho zkusím rozdělat a přeletovat všechny spoje. Prej to na to vypadá. Už se s tím v servisu několikrát setkali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.