brutall Odesláno 23. březen 2017 Sdílet Odesláno 23. březen 2017 Nové páčky stojí okolo pěti tisíc-bez ESP. Okolo deseti stojí s ESP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubát Odesláno 23. březen 2017 Sdílet Odesláno 23. březen 2017 (upraveno) brutall, tak kolik bys chtěl? jsou to DAV? klidně do SZ Upraveno 23. březen 2017 uživatelem Kubát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 24. březen 2017 Sdílet Odesláno 24. březen 2017 SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 24. březen 2017 Sdílet Odesláno 24. březen 2017 (upraveno) Upraveno 24. březen 2017 uživatelem brutall Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MisoTipek Odesláno 2. duben 2017 Sdílet Odesláno 2. duben 2017 Takže ďakujem aj ja za dobrý návod, ako opraviť vyhrkanú smerovkovú páčku. Akurát ja som to urobil tak, že ten biely kolík, čo je na pružine v páčke som zabrúsil do špicata a drážku som mu vybrúsil úplne po celej dĺžke. Čiže pri montáži chce z páčky vyskočiť, ale dá sa to zmontovať a v poskladanom stave drží na mieste...takže teraz sa môže zdierať až po pružinu :-) :-) :-) A ešte keby niekoho napadla taká blbosť ako mňa, že tie kontaktné pliešky, čo behaju po plošnom spoji prihne trochu viac pre lepší kontakt, tak to nerobte..alebo len jemne.. Lebo keď som ich našponoval veľmi, tak pri použití smeroviek alebo jemnom dotyku páčky sa mi zapínali a vypínali dialkové svetlá. Takže na druhý pokus sa oprava po zložení podarila. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 V 23. 3. 2017 at 20:09, Kubát napsal: brutall, tak kolik bys chtěl? jsou to DAV? klidně do SZ Už jsi to vyřešil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasb250 Odesláno 8. červen 2017 Sdílet Odesláno 8. červen 2017 Zdravím všechny, na fóru jsem nový a spíš čtu rady než abych něco radil. Chtěl jsem moc poděkovat autorovi článku že si dal tu práci a popsal a nafotil postup! Můj problém byl nefunkční klakson, a vyskakování chyby AIRBAG Fault po rozebrání volantu jsem zjistil příčinu, jednalo se o špatnou kostru na fastonu. (viz foto) stačil pouze rozevřít a pořádně ho ukostřit do tělesa volantu. Po nastrojení auto opět troubí! Bohužel stále vyhazuje chybu AIRBAG Fault Myslím že se jedná o uloženou závadu která půjde smazat diagnostikou. Ještě jednou díky za postup!! Ať to jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oskarek56 Odesláno 3. červenec 2017 Sdílet Odesláno 3. červenec 2017 Pánové děkuji za radu mám je opravené a nový pin sem zakoupíl na aukru za 80kč je vyfrezovaný z hliníku fak supr mám radost ,zlatý peugeot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mare Odesláno 29. červenec 2017 Sdílet Odesláno 29. červenec 2017 V 19. 5. 2010 at 22:52, Pawllik napsal: Vynikajúci návod! Vďaka, funguje! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groollIT Odesláno 3. srpen 2017 Sdílet Odesláno 3. srpen 2017 (upraveno) Mohu nabídnout NASTAVOVÁNÍ silonových kolíčků- Mám za sebou hodně zkušeností se svařováním různých nateriálů v četně plastu a silonu. Sám jezdím s 406kou s takto opraveným kolíčkem na straně blinkrů - 105 000km a 4 roky funguje bezvadně. takto opravený kolíček nevydírá plastové drážky na protistraně a funguje bez zmenšeného přítlaku. Po svaření je kus homogenní takže se nemůže rozpadnout. Ideálně můžete kolíček/páčku nebo klidně víc kusů poslat doporučeně poštou a já navařím co chybí a pošlu nazpět. Eventualně mohu takto opravit celý modul přepínačů pod volantem v četně vyčištění a namazání ale z časových důvodů bych raději nechal toto na někomu kdo čas má. Upraveno 3. srpen 2017 uživatelem groollIT překlep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 15. září 2017 Sdílet Odesláno 15. září 2017 Tak jsem sehnal nové kolíčky a dnes provedl výměnu.Super návod-MOC DĚKUJI !!! Vše funguje perfektně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 22. říjen 2017 Sdílet Odesláno 22. říjen 2017 Hezkou neděli,já mám opraveno,ale jeden kolega má roblém,že mu blinkr nevypíná,nevíte někdo v čem by mohl být problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 22. říjen 2017 Sdílet Odesláno 22. říjen 2017 Ve vypínacím kolíčku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr V. Odesláno 22. říjen 2017 Sdílet Odesláno 22. říjen 2017 Děkuji za odpověď,ještě se doptám,je namysli kolík co je v páčce-pro který je tohle vlákno uděláno,nebo je ještě nějaký jiný kolík někde ve věnci volantu,který vyhazuje kolík v páčce při otáčení?Mám právě k dispozici kolík do páčky a nerad bych kolegovi s Peugeotem dal něco co nevyřeší jeho problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 22. říjen 2017 Sdílet Odesláno 22. říjen 2017 Vše by mělo být v COMu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zvarav Odesláno 28. listopad 2017 Sdílet Odesláno 28. listopad 2017 V 25. 2. 2015 at 11:45, jali napsal: da se to v pohode rozebrat bez vyndani, jen při sundavani cele otacive casti se za to nezmi zatahnout, protože pak se vytahne plochy kablik a napojeni zpet znamena kompletni rozborka. Nicmene si myslim, ze sundani vrsku nepomuze, kontakty blinkru jsou az na hlavni desce pod volantem. joj tak dneska se mě to podařilo u pravé páčky stěrače :-) chtěl jsem zprovoznit tlačítko pal.počítače, a už nejde zadní stěrač. Plochý kablík nechtěně odpojen z vnitřku páčky :-( opravdu musím vytáhnout a rozebrat celou páčku, nebo stačí opatrně drátem konec plochého kablíku strčit do otvůrku uvnitř páčky ? Při rozebrání otočné části páčky jsem zjistil že je ulomený konec na vnitřním kroužku tišťáku. A co vím, tak mě levá páčka nedrží dálková světla a vypínají mlhovky v poloze zaplých světel. Kdyby se někdo našel z Brněnska kdo opravuje byl bych vděčný, jinak bych se z jara asi pokusil o samoopravu dle návodu zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitler Odesláno 4. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2017 (upraveno) V souvislosti s timto: po vymene celych pacek za jine mi prestalo fungovat dalkove ovladani. Muze to spolu souviset? Je u modulu pacek neco schovaneho k DO? Konkretne Berlingo/Partner 2005 Upraveno 4. prosinec 2017 uživatelem sitler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 4. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2017 Pokud se použijí páčky stejného čísla dílu neměl by vzniknout problém, pokud dáte jiné číslo dílu, problém nastává, jelikož jsou laděny k určité formě výbavy vozu. Spíše bych to viděl na problém klíče a modolu DO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 4. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2017 @sitler v modulu páček je přijímač dálkového ovládání a jde o to , jestli máš ten správnej modul , dělaly se páčky s přijímačem i bez ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitler Odesláno 9. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2017 @jarokare: díky, někde jsem to zaslechl že to tak může být ale nebyl jsem si jist. Problém s Do nastal přímo po výměně pacek, proto jsem koukal kolem nich. my . RIO-L01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.