paul jane Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 2 Grlik : to nemusi treba s FAPem mic mit spolecneho muze to bej tahlo v motoru na otevirani vetilu nevim jak to presne je ale me to u 2,2 odeslo a projevovalo se to podobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strizek Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 to FOXO: ANOTHER ONE: neřekl bych že jsem trošku mimo. Tato hláška se hodně objevuje i na vozech, která FAP nikdy ani neviděla. A poté přes diagnostiku se objevují přechodné závady typu nízký tlak na rampě atp.. rozhodně bych to napíchl na diagnostiku a pozoroval hodnoty v měření veličin a tam to ukazuje i tlak nafty atd...to co hodí počítač do nouzáku se musí projevit i v měření veličin! pokud to má spojitost s tlakem nafty, dělá to většinou při zátěži - přidupnutí do kopce atd a auto spadne do nouzáku a objeví se to antipollution fault.. co se tak řešilo, tak tak pět aut. u dvou vadné čerpadlo v nádrži, u jednoho přicpaný kat a u dvou vadný tlakový ventil....Ono zřejmě tuto hlášku používá pc jako univerzální že je chyba na spalovacím systému...palubní pc navíc moc hlášek nemá... jednou jsem řešil i pacienta, kterému to hodilo tuto hlášku a také při zátěži nejelo - přechodná byla nedostatečný tlak turba a diagnostika ukazovala na jégr ventil. V tom autě se vyměnilo kde co a nakonec se ukázalo, že byl přicpaný kat... Po vybouchání katu už nikdy více... PS: palivový filtr to dělá taky velice často! záleží na kvalitě nafty. I po pěti tisících nemusí být propustný. [upravil dne 2/6/10 strizek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 Původně zaslal: strizek Tato hláška se hodně objevuje i na vozech, která FAP nikdy ani neviděla. Áno, dokonca aj u benzínov. Nie len FAP znižuje emisie, ale EGR, kat, správny pomer zmesy atď. Ono zřejmě tuto hlášku používá pc jako univerzální že je chyba na spalovacím systému...palubní pc navíc moc hlášek nemá... Presne tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosil Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 Antipollution fault : vše co se týká emisí. Může to být FAP, EGR u dieselu. U benzínu lambda, katalizátor, EGR, přifukování vzduchu do výfuku. Prostě všechny tyhle ptákoviny na kterejch má počítač čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo30 Odesláno 20. červen 2010 Sdílet Odesláno 20. červen 2010 Zdravím.Chcem sa opýtať pánov s Fap filtrom, ako sa im prejavoval upchatý Fap fillter. Ja som totiž jeden deň večer normálne došiel s autom a na druhý deň do obeda mi po naštartovaní hneď rozsvietilo diagnostiku s hlaškou \"antipolluton fault\" . Po chvilke a prudšom pridani plynu sa mi rozsvietila kontrolka plného fap filtra-pisalo niečo ako \"diesel filter fuel\" a tiež hlašku \" ABS/ESP deactived\"-tiež svieti kontrolka. Za dva roky jazdenia som nemal s tymto problem a myslel som, ze plný filter sa začne ozyvať hláškou napriklad vtedy, ked pôjdem do kopca na plný plyn. Skôr ma zaujíma, či nemohlo odísť napr. to čidlo, čo meria tlak pred a za Fapom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 9. listopad 2017 Sdílet Odesláno 9. listopad 2017 (upraveno) Zdravím mám Peugeot 406 2.0hdi a poslední dobou mi auto dělá ze si za jízdy samo ubere a nebo přidá otáčky někdy ubere i rapydne prostě takové kolísání někdy to udělá po kilometru někdy po pěti prostě různé ale při vyšších otáčkách to neudělá .Nevíte prosím kde mám.hledat problém.Moc děkuji za každou radu. Ještě jsem.zapomněl dodat ze na volnobeh běží normálně a drží otáčky jak ma a s toho to dělá mírně a jindy zase dost rapydne Upraveno 9. listopad 2017 uživatelem jarda444 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Zdravím mám Peugeot 406 2.0hdi a poslední dobou mi auto dělá ze si za jízdy samo ubere a nebo přidá otáčky někdy ubere i rapydne prostě takové kolísání někdy to udělá po kilometru někdy po pěti prostě různé ale při vyšších otáčkách to neudělá .Nevíte prosím kde mám.hledat problém.Moc děkuji za každou radu. Takže nové zjištění auto nad 2000 otáček jede bez sebemensiho za kolísání vše dělá jen do těchto otáček někdy ubere a někdy samo přidává a někdy pri spadnutí k volnobehu chcipne .Svítí kontrolka motoru nahlásí tuto chybu antipo..... ale motor není v nouzovém režimu .Myslíte ze by to mohl dělat ten drv ventil .Děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Je spousta věcí , který to můžou dělat , nejdřív udělej diagnostiku nebo budeš měnit díly zbytečně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Zkusil jsem diagnostiku ta psala chybu na regulaci neboli na potenciometru akceleratoru ten jsem vyměnil a závada přetrvává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Tak ještě kontrola kabelů a ukostření , ten signál ze snímače plynu může být něčím rušenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 To me taky napadlo ale po par centimetrech se kablik straci ve velkém svazku potřeboval bych vědět které s tech čtyř pinu je kostra protože ta me.napadla jako první ze je spatne ukostreni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Na presné informácie by asi bolo dobré udať typ motora,RJ,....alebo "aspoň" VIN-ko 2.0 HDi u 406-tky sú aspoň 4 možnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Vinko je VF38BRHZF81620615 je z roku 2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 (upraveno) Upraveno 12. listopad 2017 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda444 Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Je právě docela zajímavé chování toho plynu jak jsem psal od cca 1900 otáček nahoru to neudělá vůbec a na volnobeh někdy bud si ubírá a nebo samovolně přidává ale jen někdy spis to dělá za jízdy ale taky ne vždy občas jede a neudělá to vůbec myslíte ze by to mohlo dělat to ukostreni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 12. listopad 2017 Sdílet Odesláno 12. listopad 2017 Nie som mechanik,nemám morálne právo povedať svoj názor,ktorý by mohol byť zavádzajúci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmbreak2,5 td Odesláno 17. březen 2019 Sdílet Odesláno 17. březen 2019 Antipollution faulty je v překladu špatné proti znečištění,takže Dpf, egr,kat a td radar40 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.